reklama - zainteresowany?

Marketing bezpośredni - Onepress

Marketing bezpośredni
Autor: Trojanowski Mariusz
ISBN: 978-8-3208-1821-5
stron: 444, okładka: miękka
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 63,16 zł (poprzednio: 78,95 zł)
Oszczędzasz: 20% (-15,79 zł)

Dodaj do koszyka Marketing bezpośredni

Tagi: Marketing

Zagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach:

  • koncepcyjnym - usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego;
  • strategicznym - prezentacja podejścia zarządczego do marketingu bezpośredniego - od analizy, przez realizację, do kontroli i pomiaru efektywności marketingu bezpośredniego;
  • narzędziowo-operacyjnym - opis narzędzi marketingu bezpośredniego, takich jak: medialna reklama zwrotnego odzewu, przesyłki pocztowe, sprzedaż katalogowa, telemarketing i narzędzia internetowe, służących komunikacji, sprzedaży i budowaniu relacji z klientami.

Treść książki urozmaicają przykłady z praktyki, pokazujące zastosowanie marketingu bezpośredniego (elementów strategicznych i narzędziowych) w warunkach polskich. Dodatkowym elementem książki są aneksy, w których m.in. przedstawiono wyniki badań własnych autora na temat postaw nabywców indywidualnych wobec marketingu bezpośredniego.

Książkę warto polecić studentom uczelni ekonomicznych i innych uczelni wyższych kształcących się na kierunkach zarządzanie, marketing i komunikacja; a także menedżerom i praktykom gospodarczym odpowiadającym za działania marketingowe w organizacji.

Dodaj do koszyka Marketing bezpośredni

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Marketing bezpośredni

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.