Marketing bezpośredni - Onepress
ISBN: 978-8-3208-1821-5
stron: 444, okładka: miękka
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 63,16 zł (poprzednio: 78,95 zł)
Oszczędzasz: 20% (-15,79 zł)
Zagadnienia omówione w książce sÄ… przedstawione w trzech wymiarach:
- koncepcyjnym - usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego;
- strategicznym - prezentacja podejścia zarządczego do marketingu bezpośredniego - od analizy, przez realizację, do kontroli i pomiaru efektywności marketingu bezpośredniego;
- narzędziowo-operacyjnym - opis narzędzi marketingu bezpośredniego, takich jak: medialna reklama zwrotnego odzewu, przesyłki pocztowe, sprzedaż katalogowa, telemarketing i narzędzia internetowe, służących komunikacji, sprzedaży i budowaniu relacji z klientami.
Treść książki urozmaicajÄ… przykÅ‚ady z praktyki, pokazujÄ…ce zastosowanie marketingu bezpoÅ›redniego (elementów strategicznych i narzÄ™dziowych) w warunkach polskich. Dodatkowym elementem książki sÄ… aneksy, w których m.in. przedstawiono wyniki badaÅ„ wÅ‚asnych autora na temat postaw nabywców indywidualnych wobec marketingu bezpoÅ›redniego.
Książkę warto polecić studentom uczelni ekonomicznych i innych uczelni wyższych kształcących się na kierunkach zarządzanie, marketing i komunikacja; a także menedżerom i praktykom gospodarczym odpowiadającym za działania marketingowe w organizacji.
Osoby które kupowały "Marketing bezpośredni", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)