reklama - zainteresowany?

Marketing bezpośredni - Onepress

Marketing bezpośredni
Autor: Trojanowski Mariusz
ISBN: 978-8-3208-1821-5
stron: 444, okładka: miękka
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 63,16 zł (poprzednio: 78,95 zł)
Oszczędzasz: 20% (-15,79 zł)

Dodaj do koszyka Marketing bezpośredni

Tagi: Marketing

Zagadnienia omówione w książce sÄ… przedstawione w trzech wymiarach:

  • koncepcyjnym - usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpoÅ›redniego;
  • strategicznym - prezentacja podejÅ›cia zarzÄ…dczego do marketingu bezpoÅ›redniego - od analizy, przez realizacjÄ™, do kontroli i pomiaru efektywnoÅ›ci marketingu bezpoÅ›redniego;
  • narzÄ™dziowo-operacyjnym - opis narzÄ™dzi marketingu bezpoÅ›redniego, takich jak: medialna reklama zwrotnego odzewu, przesyÅ‚ki pocztowe, sprzedaż katalogowa, telemarketing i narzÄ™dzia internetowe, sÅ‚użących komunikacji, sprzedaży i budowaniu relacji z klientami.

Treść książki urozmaicajÄ… przykÅ‚ady z praktyki, pokazujÄ…ce zastosowanie marketingu bezpoÅ›redniego (elementów strategicznych i narzÄ™dziowych) w warunkach polskich. Dodatkowym elementem książki sÄ… aneksy, w których m.in. przedstawiono wyniki badaÅ„ wÅ‚asnych autora na temat postaw nabywców indywidualnych wobec marketingu bezpoÅ›redniego.

KsiążkÄ™ warto polecić studentom uczelni ekonomicznych i innych uczelni wyższych ksztaÅ‚cÄ…cych siÄ™ na kierunkach zarzÄ…dzanie, marketing i komunikacja; a także menedżerom i praktykom gospodarczym odpowiadajÄ…cym za dziaÅ‚ania marketingowe w organizacji.

Dodaj do koszyka Marketing bezpośredni

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing bezpośredni

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.