Marketing bankowy - Onepress
ISBN: 978-83-7941-395-9
stron: 156, Format: ebook
Data wydania: 2008-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 39,36 zł (poprzednio: 48,00 zł)
Oszczędzasz: 18% (-8,64 zł)
Książka ukazuje szereg zjawisk z zakresu ewolucji trendów, specyficznych narzÄ™dzi i technik marketingu bankowego popartych rzeczywistymi, polskiÂmi przykÅ‚adami. W publikacji poruszono zarówno tematy nowe, jak i te, którym poÅ›wiÄ™cono znacznie mniej uwagi w literaturze zwartej, co czyni te prace wyjÄ…tkowÄ…. W książce Czytelnik znajdzie odpowiedzi m.in. na nastepujÄ…ce pytania:
- Jakie trendy w zakresie polityki produktu wystepujÄ… w polskim sektorze bankowym?
- Jak obecnie kształtuje sie polityka bankowej dystrybucji oparta o model Ikei z efektem przemieszania sie kanałów?
- Jak wygląda rozwój bankowości pocztowej w Polsce?
- Jak kształtuje sie bankowość elektroniczna, a w tym m-banking i i-banking?
- Jakie narzedzia i techniki stosują banki w swojej działalności promocyjnej, w tym reklamowej?
- Jak kształtuje się i jakie trendy wykazuje polityka merchandisingu w banku?
- Jak kształtuje sie marketing wewnetrzny w banku?
Osoby które kupowały "Marketing bankowy", wybierały także:
- W komunikacyjnej przestrzeni nazw własnych i pospolitych. Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi 57,50 zł, (6,90 zł -88%)
- Cykle 53,08 zł, (6,90 zł -87%)
- Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. Między misją a polityką 53,08 zł, (6,90 zł -87%)
- Język w prasie. Antologia 49,29 zł, (6,90 zł -86%)
- Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny świat hybryd i hybrydyzacji 40,59 zł, (6,90 zł -83%)