reklama - zainteresowany?

Marketing akademicki. Rola uniwersytetów w promocji miast i regionów - Onepress

Marketing akademicki. Rola uniwersytetów w promocji miast i regionów
ebook
Autor: Tomasz Domański (red.)
ISBN: 978-8-3796-9039-8
stron: 178, Format: ebook
Data wydania: 2014-06-27
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 15,22 zł (poprzednio: 17,70 zł)
Oszczędzasz: 14% (-2,48 zł)

Dodaj do koszyka Marketing akademicki. Rola uniwersytetów w promocji miast i regionów

Tagi: Marketing | Zarządzanie

Publikacja prezentuje wielostronne i bardzo różnorodne podejście do marketingu akademickiego w kontekście współpracy z władzami miast i regionów polskich oraz zagranicznych.

Przyjęta formuła tego opracowania opiera się na indywidualnym podejściu każdego z Autorów do szeroko rozumianej problematyki marketingu akademickiego oraz do roli uniwersytetów w rozwoju oraz w promocji miast i regionów. Przyjęta perspektywa jest dla każdego z Autorów bardzo silnie powiązana z jego wcześniejszymi doświadczeniami badawczymi, jak również z doświadczeniami marketingowymi związanymi z realizacją pewnych projektów przez uniwersytety lub na rzecz uniwersytetów. Dotyczy to zarówno zespołu hiszpańskiego z Granady, jak również polskich doświadczeń. Głównym celem publikacji jest zarówno dokonanie bilansu dotychczasowych doświadczeń we wdrażaniu szeroko rozumianych koncepcji marketingu akademickiego, jak również spojrzenie na ten problem z perspektywy różnych podmiotów oraz różnych regionów.
 

Dodaj do koszyka Marketing akademicki. Rola uniwersytetów w promocji miast i regionów

 

Osoby które kupowały "Marketing akademicki. Rola uniwersytetów w promocji miast i regionów", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Marketing akademicki. Rola uniwersytetów w promocji miast i regionów

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing akademicki. Rola uniwersytetów w promocji miast i regionów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.