Marketing akademicki. Rola uniwersytetów w promocji miast i regionów - Onepress

ISBN: 978-8-3796-9039-8
stron: 178, Format: ebook
Data wydania: 2014-06-27
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 15,22 zł (poprzednio: 17,70 zł)
Oszczędzasz: 14% (-2,48 zł)
Publikacja prezentuje wielostronne i bardzo różnorodne podejÅ›cie do marketingu akademickiego w kontekÅ›cie wspóÅ‚pracy z wÅ‚adzami miast i regionów polskich oraz zagranicznych.
PrzyjÄ™ta formuÅ‚a tego opracowania opiera siÄ™ na indywidualnym podejÅ›ciu każdego z Autorów do szeroko rozumianej problematyki marketingu akademickiego oraz do roli uniwersytetów w rozwoju oraz w promocji miast i regionów. PrzyjÄ™ta perspektywa jest dla każdego z Autorów bardzo silnie powiÄ…zana z jego wczeÅ›niejszymi doÅ›wiadczeniami badawczymi, jak również z doÅ›wiadczeniami marketingowymi zwiÄ…zanymi z realizacjÄ… pewnych projektów przez uniwersytety lub na rzecz uniwersytetów. Dotyczy to zarówno zespoÅ‚u hiszpaÅ„skiego z Granady, jak również polskich doÅ›wiadczeÅ„. GÅ‚ównym celem publikacji jest zarówno dokonanie bilansu dotychczasowych doÅ›wiadczeÅ„ we wdrażaniu szeroko rozumianych koncepcji marketingu akademickiego, jak również spojrzenie na ten problem z perspektywy różnych podmiotów oraz różnych regionów.
Osoby które kupowały "Marketing akademicki. Rola uniwersytetów w promocji miast i regionów", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)