reklama - zainteresowany?

Marketing akademicki. Rola uniwersytetów w promocji miast i regionów - Onepress

Marketing akademicki. Rola uniwersytetów w promocji miast i regionów
ebook
Autor: Tomasz Domański (red.)
ISBN: 978-8-3796-9039-8
stron: 178, Format: ebook
Data wydania: 2014-06-27
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 15,22 zł (poprzednio: 17,70 zł)
Oszczędzasz: 14% (-2,48 zł)

Dodaj do koszyka Marketing akademicki. Rola uniwersytetów w promocji miast i regionów

Tagi: Marketing | ZarzÄ…dzanie

Publikacja prezentuje wielostronne i bardzo różnorodne podejÅ›cie do marketingu akademickiego w kontekÅ›cie wspóÅ‚pracy z wÅ‚adzami miast i regionów polskich oraz zagranicznych.

PrzyjÄ™ta formuÅ‚a tego opracowania opiera siÄ™ na indywidualnym podejÅ›ciu każdego z Autorów do szeroko rozumianej problematyki marketingu akademickiego oraz do roli uniwersytetów w rozwoju oraz w promocji miast i regionów. PrzyjÄ™ta perspektywa jest dla każdego z Autorów bardzo silnie powiÄ…zana z jego wczeÅ›niejszymi doÅ›wiadczeniami badawczymi, jak również z doÅ›wiadczeniami marketingowymi zwiÄ…zanymi z realizacjÄ… pewnych projektów przez uniwersytety lub na rzecz uniwersytetów. Dotyczy to zarówno zespoÅ‚u hiszpaÅ„skiego z Granady, jak również polskich doÅ›wiadczeÅ„. GÅ‚ównym celem publikacji jest zarówno dokonanie bilansu dotychczasowych doÅ›wiadczeÅ„ we wdrażaniu szeroko rozumianych koncepcji marketingu akademickiego, jak również spojrzenie na ten problem z perspektywy różnych podmiotów oraz różnych regionów.
 

Dodaj do koszyka Marketing akademicki. Rola uniwersytetów w promocji miast i regionów

 

Osoby które kupowały "Marketing akademicki. Rola uniwersytetów w promocji miast i regionów", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Marketing akademicki. Rola uniwersytetów w promocji miast i regionów

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing akademicki. Rola uniwersytetów w promocji miast i regionów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.