reklama - zainteresowany?

Marketing. Wprowadzenie - Onepress

Marketing. Wprowadzenie
Autor: Philip Kotler, Gary Armstrong
ISBN: 978-8-3264-0484-9
stron: 828, okładka: twarda
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 110,57 zł (poprzednio: 128,57 zł)
Oszczędzasz: 14% (-18,00 zł)

Dodaj do koszyka Marketing. Wprowadzenie

Tagi: Marketing

Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podrÄ™cznika wprowadzajÄ…cego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykÅ‚adowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykuÅ‚ów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. ProwadziÅ‚ badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarzÄ…dzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona najwiÄ™kszych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie Financial Times zostaÅ‚ uznany za jednego z najbardziej wpÅ‚ywowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci, jak: Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono miÄ™dzy innymi:

  • sposoby podejÅ›cia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych,
  • tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i okreÅ›lonych segmentów rynku,
  • rolÄ™ usÅ‚ug w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce,
  • wspóÅ‚czesne narzÄ™dzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziaÅ‚em klientów, internetowe kanaÅ‚y wideo, spoÅ‚ecznoÅ›ci internetowe i portale spoÅ‚ecznoÅ›ciowe (np. Facebook, YouTube, Twitter),
  • koncepcjÄ™ zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowych metod budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem,
  • koncepcjÄ™ marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliÅ›ci do spraw marketingu zachÄ™cajÄ… klientów do aktywnoÅ›ci i udzielania informacji zwrotnej, ksztaÅ‚towania nowych produktów i wspóÅ‚tworzenia przesÅ‚ania marki,
  • najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing,
  • koncepcjÄ™ marketingu zrównoważonego, polegajÄ…cego na prowadzeniu dziaÅ‚aÅ„ odpowiedzialnych spoÅ‚ecznie.

Nowatorski ukÅ‚ad treÅ›ci podrÄ™cznika, jego ciekawa forma i wiele odniesieÅ„ do praktyk znanych firm pomogÄ… studentom w przyswojeniu wiedzy teoretycznej i pozwolÄ… poznać wiele sposobów jej wykorzystania.

Dodaj do koszyka Marketing. Wprowadzenie

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Marketing. Wprowadzenie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.