reklama - zainteresowany?

Marketing. Szybka droga do sukcesu - Onepress

Marketing. Szybka droga do sukcesu
Autor: Ritchie Chris
ISBN: 978-8-3774-6161-7
stron: 288, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 38,48 zł (poprzednio: 44,74 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,26 zł)

Dodaj do koszyka Marketing. Szybka droga do sukcesu

Tagi: Marketing

Jak szybko osiągnąć oczekiwane wyniki marketingowe?

W marketingu chodzi przede wszystkim o relacje relacje z klientami, z marką, z mediami oraz ze współpracownikami. Spośród wszystkich tych relacji największe znaczenie ma nadal relacja z klientem. Prawdziwy sukces marketingowy wykracza poza sam produkt i polega na kształtowaniu więzi łączących klienta z firmą. Osiągnięcie tego celu wymaga spójności między zaangażowaniem ludzi, procesami i obietnicami składanymi przez firmę.

Z książki Marketing. Szybka droga do sukcesu dowiesz się, jakie umiejętności powinieneś doskonalić, aby osiągać znakomite wyniki marketingowe i przyspieszyć rozwój własnej kariery. Książka obejmuje:
- Marketing w pigułce zbiór odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, umożliwiający szybkie zapoznanie się z tematem
- Dziesięć najważniejszych narzędzi i technik służących rozwijaniu własnego stylu w marketingu
- Porady dotyczące kierowania zespołem dzięki którym określisz własny styl przywództwa i stworzysz dobry zespół
- Proste listy kontrolne ułatwiające wskazanie mocnych i słabych stron oraz możliwości twoich i twojego zespołu
- Wskazówki dotyczące przyspieszenia rozwoju twojej kariery bez względu na to, czy dopiero debiutujesz na nowym stanowisku, czy starasz się wejść szczyt

Jeśli nie chcesz zostać z tyłu już dziś wkrocz na ścieżkę szybkiego rozwoju. Dodatkowe zasoby znajdziesz na stronie internetowej serii, pod adresem www.Fast-Track-Me.com.

WSZYSTKO CZEGO POTRZEBUJESZ, BY PRZYSPIESZYĆ SWOJĄ KARIERĘ

Książki z serii Szybka droga do sukcesu to wyczerpujące poradniki umożliwiające przyspieszenie rozwoju kariery menedżera. Zostały zaprojektowane w taki sposób, aby ułatwić rozwijanie umiejętności niezbędnych do osiągnięcia tego celu. Każda książka jest podzielona na cztery główne części:
- Świadomość diagnoza obecnego stanu rzeczy oraz wskazanie działań niezbędnych dla jego poprawy
- Sprawność biznesowa narzędzia i techniki wykorzystywane przez najskuteczniejsze zespoły
- Rozwój kariery działania, które należy podjąć już teraz, aby nie dać się nikomu wyprzedzić
- Przybornik dyrektora wskazówki ułatwiające dostanie się na szczyt i utrzymanie się na nim

W książkach z serii Szybka droga do sukcesu znajdziesz:

- Pierwszą dziesiątkę Szybkiej drogi czyli podsumowanie najważniejszych informacji
- Szybkie wskazówki i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
- Studia przypadków
- Praktyczny przewodnik rozwoju kariery zawierający zarys celów do zrealizowania w ciągu pierwszych 10 tygodni na nowym stanowisku
- Głos eksperta opinie najlepszych ekspertów od omawianych zagadnień



Dodaj do koszyka Marketing. Szybka droga do sukcesu

 

Osoby które kupowały "Marketing. Szybka droga do sukcesu", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Marketing. Szybka droga do sukcesu

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing. Szybka droga do sukcesu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.