Marketing. Szybka droga do sukcesu - Onepress
ISBN: 978-8-3774-6161-7
stron: 288, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 38,48 zł (poprzednio: 44,74 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,26 zł)
Jak szybko osiągnąć oczekiwane wyniki marketingowe?
W marketingu chodzi przede wszystkim o relacje relacje z klientami, z marką, z mediami oraz ze współpracownikami. Spośród wszystkich tych relacji największe znaczenie ma nadal relacja z klientem. Prawdziwy sukces marketingowy wykracza poza sam produkt i polega na kształtowaniu więzi łączących klienta z firmą. Osiągnięcie tego celu wymaga spójności między zaangażowaniem ludzi, procesami i obietnicami składanymi przez firmę.
Z książki Marketing. Szybka droga do sukcesu dowiesz się, jakie umiejętności powinieneś doskonalić, aby osiągać znakomite wyniki marketingowe i przyspieszyć rozwój własnej kariery. Książka obejmuje:
- Marketing w pigułce zbiór odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, umożliwiający szybkie zapoznanie się z tematem
- Dziesięć najważniejszych narzędzi i technik służących rozwijaniu własnego stylu w marketingu
- Porady dotyczące kierowania zespołem dzięki którym określisz własny styl przywództwa i stworzysz dobry zespół
- Proste listy kontrolne ułatwiające wskazanie mocnych i słabych stron oraz możliwości twoich i twojego zespołu
- Wskazówki dotyczące przyspieszenia rozwoju twojej kariery bez względu na to, czy dopiero debiutujesz na nowym stanowisku, czy starasz się wejść szczyt
Jeśli nie chcesz zostać z tyłu już dziś wkrocz na ścieżkę szybkiego rozwoju. Dodatkowe zasoby znajdziesz na stronie internetowej serii, pod adresem www.Fast-Track-Me.com.
WSZYSTKO CZEGO POTRZEBUJESZ, BY PRZYSPIESZYĆ SWOJĄ KARIERĘ
Książki z serii Szybka droga do sukcesu to wyczerpujące poradniki umożliwiające przyspieszenie rozwoju kariery menedżera. Zostały zaprojektowane w taki sposób, aby ułatwić rozwijanie umiejętności niezbędnych do osiągnięcia tego celu. Każda książka jest podzielona na cztery główne części:
- Świadomość diagnoza obecnego stanu rzeczy oraz wskazanie działań niezbędnych dla jego poprawy
- Sprawność biznesowa narzędzia i techniki wykorzystywane przez najskuteczniejsze zespoły
- Rozwój kariery działania, które należy podjąć już teraz, aby nie dać się nikomu wyprzedzić
- Przybornik dyrektora wskazówki ułatwiające dostanie się na szczyt i utrzymanie się na nim
W książkach z serii Szybka droga do sukcesu znajdziesz:
- Pierwszą dziesiątkę Szybkiej drogi czyli podsumowanie najważniejszych informacji
- Szybkie wskazówki i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
- Studia przypadków
- Praktyczny przewodnik rozwoju kariery zawierający zarys celów do zrealizowania w ciągu pierwszych 10 tygodni na nowym stanowisku
- Głos eksperta opinie najlepszych ekspertów od omawianych zagadnień
Osoby które kupowały "Marketing. Szybka droga do sukcesu", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)