reklama - zainteresowany?

Marketing Premium - Onepress

Marketing Premium
Autor: Dominika Trawka
ISBN: 978-83-283-5516-3
stron: 176, Format: 140x208, okładka: twarda
Data wydania: 2019-11-19
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 31,85 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 35% (-17,15 zł)

Dodaj do koszyka Marketing Premium

Tagi: Marketing

Przeczytaj wywiad z autorkÄ… >> Mindful luxury, transparentność – to dziÅ› bardzo ważne tematy, zwiÄ…zane z przyszÅ‚oÅ›ciÄ… luksusu


Poznaj świat marek luksusowych i premium!

Polskie spoÅ‚eczeÅ„stwo siÄ™ bogaci - to fakt. Przybywa ludzi dobrze sytuowanych, Å›rednia zarobków z roku na rok roÅ›nie. Wzrasta PKB. Wraz z poprawÄ… wskaźników gospodarczych powiÄ™ksza siÄ™ grupa konsumentów, którzy mogÄ… i zamierzajÄ… korzystać z usÅ‚ug i towarów należących do segmentu premium. To dobra wiadomość dla producentów, eksporterów i usÅ‚ugodawców chcÄ…cych trafić ze swojÄ… ofertÄ… do zamożnego klienta. Pytanie brzmi: jak to zrobić? Czy użyć tych samych strategii marketingowych, które sprawdzajÄ… siÄ™ w przypadku marek masowych? Co dziÅ› przekonuje coraz bardziej Å›wiadomych konsumentów? Jakie dziaÅ‚ania podejmujÄ… marki, które odnoszÄ… sukcesy na rynku dóbr luksusowych? W jakim kierunku zmierza ten rynek oraz jak komunikujÄ… siÄ™ marki w coraz szybciej zmieniajÄ…cych siÄ™ okolicznoÅ›ciach? Odpowiedzi na powyższe pytania znajdziesz w tej książce, bÄ™dÄ…cej wynikiem wnikliwej obserwacji zmian, jakie zachodzÄ… dziÅ› na rodzimym rynku.

DostÄ™p do informacji, które pomagaÅ‚yby menadżerom i wÅ‚aÅ›cicielom firm z sektora dóbr luksusowych podejmować skuteczne decyzje, wciąż jest ograniczony. Książka Dominiki Trawki wypeÅ‚nia tÄ™ lukÄ™ - to publikacja poÅ›wiÄ™cona wyÅ‚Ä…cznie zagadnieniu komunikacji marek luksusowych i tych z segmentu premium. Przedstawiciele agencji, domów mediowych i marketerzy znajdÄ… tutaj dawkÄ™ wiedzy i inspiracji - zestawienie najcenniejszych przedsiÄ™wzięć i najlepszych praktyk. Z kolei entuzjastom marek z wyższej póÅ‚ki ta pozycja pozwoli zapoznać siÄ™ z ciekawymi inicjatywami, które pomogÄ… im stać siÄ™ bardziej Å›wiadomymi konsumentami.

W książce opisano 12 trendów skutecznie wspomagajÄ…cych promocjÄ™ brandów z wyższej póÅ‚ki, a także podano ponad 50 konkretnych przykÅ‚adów dziaÅ‚aÅ„. PublikacjÄ™ uzupeÅ‚niajÄ… wypowiedzi ekspertów oraz przedstawicieli firm z branży produktów i usÅ‚ug premium.

„Niezmiernie siÄ™ cieszÄ™, że książka Marketing Premium ujrzaÅ‚a swoje Å›wiatÅ‚o dziennie. W czasach kiedy marki majÄ… coraz wiÄ™kszy wpÅ‚yw na spoÅ‚eczeÅ„stwo, Å›rodowisko oraz postawy konsumentów, warto dzielić siÄ™ najlepszymi praktykami, których tutaj nie brakuje. Autorka w bardzo przystÄ™pnej formie pokazuje, w jaki sposób komunikujÄ… siÄ™ marki z tzw. wyższej póÅ‚ki, a zaproszeni eksperci dzielÄ… siÄ™ cennÄ… wiedzÄ… na temat rynku. DziÄ™ki temu Å‚atwiej zrozumieć czym jest luksus i Å›wiadome dokonywanie wyborów nie tylko marketerom, ale też samym konsumentom. BrakowaÅ‚o na rynku takiej publikacji!”

Irena Eris

Dodaj do koszyka Marketing Premium

Spis treści

Marketing Premium -- spis treści

Wstęp (6)
 

Rozdział 1. Kooperacje marek (10)

Rozdział 2. Artyści i kultura (20)

Rozdział 3. Storytelling (32)

Rozdział 4. Wystawy i muzea (46)

RozdziaÅ‚ 5. Powrót do korzeni (58)

Rozdział 6. Sport (64)

Rozdział 7. Technologia (78)

Rozdział 8. Mindful Luxury (88)

Rozdział 9. Edukacja i treści (100)

Rozdział 10. Głos w ważnych sprawach (112)

Rozdział 11. Doświadczanie (120)

Rozdział 12. Ambasadorzy marek (134)
 

Extra. Rynek dóbr luksusowych (148)

  • Podstawowe informacje o rynku dóbr luksusowych (149)
  • Czym jest luksus? (156)
  • PrzyszÅ‚ość luksusu (170)

Dodaj do koszyka Marketing Premium

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.