reklama - zainteresowany?

Marketing Premium - Onepress

Marketing Premium
Autor: Dominika Trawka
ISBN: 978-83-283-5516-3
stron: 176, Format: 140x208, okładka: twarda
Data wydania: 2019-11-19
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 31,36 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 36% (-17,64 zł)

Dodaj do koszyka Marketing Premium

Tagi: Marketing

Przeczytaj wywiad z autorkÄ… >> Mindful luxury, transparentność – to dziÅ› bardzo ważne tematy, zwiÄ…zane z przyszÅ‚oÅ›ciÄ… luksusu


Poznaj świat marek luksusowych i premium!

Polskie spoÅ‚eczeÅ„stwo siÄ™ bogaci - to fakt. Przybywa ludzi dobrze sytuowanych, Å›rednia zarobków z roku na rok roÅ›nie. Wzrasta PKB. Wraz z poprawÄ… wskaźników gospodarczych powiÄ™ksza siÄ™ grupa konsumentów, którzy mogÄ… i zamierzajÄ… korzystać z usÅ‚ug i towarów należących do segmentu premium. To dobra wiadomość dla producentów, eksporterów i usÅ‚ugodawców chcÄ…cych trafić ze swojÄ… ofertÄ… do zamożnego klienta. Pytanie brzmi: jak to zrobić? Czy użyć tych samych strategii marketingowych, które sprawdzajÄ… siÄ™ w przypadku marek masowych? Co dziÅ› przekonuje coraz bardziej Å›wiadomych konsumentów? Jakie dziaÅ‚ania podejmujÄ… marki, które odnoszÄ… sukcesy na rynku dóbr luksusowych? W jakim kierunku zmierza ten rynek oraz jak komunikujÄ… siÄ™ marki w coraz szybciej zmieniajÄ…cych siÄ™ okolicznoÅ›ciach? Odpowiedzi na powyższe pytania znajdziesz w tej książce, bÄ™dÄ…cej wynikiem wnikliwej obserwacji zmian, jakie zachodzÄ… dziÅ› na rodzimym rynku.

DostÄ™p do informacji, które pomagaÅ‚yby menadżerom i wÅ‚aÅ›cicielom firm z sektora dóbr luksusowych podejmować skuteczne decyzje, wciąż jest ograniczony. Książka Dominiki Trawki wypeÅ‚nia tÄ™ lukÄ™ - to publikacja poÅ›wiÄ™cona wyÅ‚Ä…cznie zagadnieniu komunikacji marek luksusowych i tych z segmentu premium. Przedstawiciele agencji, domów mediowych i marketerzy znajdÄ… tutaj dawkÄ™ wiedzy i inspiracji - zestawienie najcenniejszych przedsiÄ™wzięć i najlepszych praktyk. Z kolei entuzjastom marek z wyższej póÅ‚ki ta pozycja pozwoli zapoznać siÄ™ z ciekawymi inicjatywami, które pomogÄ… im stać siÄ™ bardziej Å›wiadomymi konsumentami.

W książce opisano 12 trendów skutecznie wspomagajÄ…cych promocjÄ™ brandów z wyższej póÅ‚ki, a także podano ponad 50 konkretnych przykÅ‚adów dziaÅ‚aÅ„. PublikacjÄ™ uzupeÅ‚niajÄ… wypowiedzi ekspertów oraz przedstawicieli firm z branży produktów i usÅ‚ug premium.

„Niezmiernie siÄ™ cieszÄ™, że książka Marketing Premium ujrzaÅ‚a swoje Å›wiatÅ‚o dziennie. W czasach kiedy marki majÄ… coraz wiÄ™kszy wpÅ‚yw na spoÅ‚eczeÅ„stwo, Å›rodowisko oraz postawy konsumentów, warto dzielić siÄ™ najlepszymi praktykami, których tutaj nie brakuje. Autorka w bardzo przystÄ™pnej formie pokazuje, w jaki sposób komunikujÄ… siÄ™ marki z tzw. wyższej póÅ‚ki, a zaproszeni eksperci dzielÄ… siÄ™ cennÄ… wiedzÄ… na temat rynku. DziÄ™ki temu Å‚atwiej zrozumieć czym jest luksus i Å›wiadome dokonywanie wyborów nie tylko marketerom, ale też samym konsumentom. BrakowaÅ‚o na rynku takiej publikacji!”

Irena Eris

Dodaj do koszyka Marketing Premium

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing Premium

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.