Marketing. Podręcznik akademicki - Onepress

ISBN: 978-83-01-19532-8
stron: 648, Format: ebook
Data wydania: 2017-10-05
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 91,20 zł (poprzednio: 114,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-22,80 zł)
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu.
Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku.
Ogromną zaletą książki jest przystępny język i przejrzysta struktura wykładu. Szerzej niż w innych podręcznikach nawiązuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia politykę i kalkulacje cen, rolę logistyki w dystrybucji, zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami oraz marketing międzynarodowy.
PodrÄ™cznik zostaÅ‚ napisany z myÅ›lÄ… o studentach kierunków zarzÄ…dzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich.
IstotnÄ… cechÄ… podrÄ™cznika jest poÅ‚Ä…czenie elementów „klasycznego” marketingu z nowymi trendami. Treść książki obejmuje (…) aspekty funkcjonalne, menedżerskie i strategiczne marketingu. W części aplikacyjnej uwzglÄ™dniono gÅ‚ówne specyficzne obszary zastosowaÅ„ marketingu: sfera usÅ‚ug, rynki przemysÅ‚owe, organizacje non-profit oraz rynki miÄ™dzynarodowe. Marketing rozpatrywany jest z jego szerokim kontekstem spoÅ‚ecznym i Å›rodowiskowym. (…) Publikacja reprezentuje ogromne walory dydaktyczne jako podrÄ™cznik. Poza przejrzystoÅ›ciÄ… na uwagÄ™ zasÅ‚ugujÄ… wprowadzone na koÅ„cu rozdziaÅ‚ów: pytania, case’y i zadania do wykonania przez czytelnika.
prof. zw. dr hab. Marek Prymon
Prof. dr hab. Eugeniusz Michalski, kierownik Katedry Zarządzania, Politechnika Koszalińska, Wydział Nauk Ekonomicznych.
Osoby które kupowały "Marketing. Podręcznik akademicki", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)