Marketing Początkującego Przedsiębiorcy - Onepress

ISBN: 978-83-951517-0-5
Format: ebook
Data wydania: 2018-10-29
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 30,45 zł
Książka „Marketing początkującego przedsiębiorcy” to pierwszy na rynku przewodnik, który obejmuje kompletne działania marketingowe. Na ponad 200 stronach jest ujęta praktyczna wiedza z zakresu biznesu. Jako jedna z niewielu publikacji na rynku zawiera cały proces prowadzenia firmy. Jest przewodnikiem dla osób rozpoczynających i planujących prowadzenie działalności gospodarczej oraz dla handlowców poszukujących klientów, mających problem przekonaniem odbiorców do zakupu, zamykaniem sprzedaży, a przez to tracących wiarę w siebie. W książce znajdą praktyczne wskazówki: osoby zamierzające uruchomić swój biznes, będące na początku swojej pracy na własny rachunek oraz te, które straciły motywacje do dalszych działań, bo firma nie przynosi oczekiwanych dochodów. „Marketing początkującego przedsiębiorcy” pozwala uniknąć błędów w prowadzeniu firmy, bo pokazuje wszystkie działania jakie powinien podjąć każdy nowy przedsiębiorca.
Ze względu na to, że została napisana prostym językiem jest zrozumiała dla każdego Czytelnika bez względu na wiek i wykształcenie.
„Marketing początkującego przedsiębiorcy” to książka, którą nie tylko warto przeczytać , ale zawsze mieć pod ręką, prowadząc działalność gospodarczą. Poradnik stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę marketingu.
Osoby które kupowały "Marketing Początkującego Przedsiębiorcy ", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)