reklama - zainteresowany?

Marketing Materiały do ćwiczeń - Onepress


ISBN: 978-8-3255-3095-2
stron: 212, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 31,57 zł (poprzednio: 38,98 zł)
Oszczędzasz: 19% (-7,41 zł)

Dodaj do koszyka

Tagi: Marketing | Zarządzanie

Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu.

Została podzielona na dwie części. Pierwsza poświęcona jest podstawom teoretycznym, druga zaś wybranym obszarom zastosowania marketingu. Każdy rozdział składa się: z krótkiej części teoretycznej teorii w pigułce, testów sprawdzających zrozumienie omówionych zagadnień (wraz z odpowiedziami zamieszczonymi na końcu książki), zdań do uzupełnienia, zadań problemowych do przedyskutowania (czasem w formie studiów przypadków), które mogą być wykorzystane przez wykładowców jako podstawa do prowadzenia ćwiczeń lub warsztatów.

Książka kierowana jest do studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania jako pomoc dydaktyczna przy prowadzeniu wykładów i ćwiczeń z podstaw marketingu. Może być także użyteczna dla studentów innych kierunków (humanistycznych, medycznych, artystycznych), w których programie przewidziano zajęcia z marketingu, lub wykorzystana jako materiały szkoleniowe przez szkoleniowców oraz praktyków zajmujących się marketingiem na co dzień.

Zespół autorski tworzą pracownicy naukowo-dydaktyczni Katedry Marketingu Usług na Wydziale Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego

Dodaj do koszyka

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2020 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.