reklama - zainteresowany?

Marketing Drakuli. Jak zarabiać na ludzkich strachach - Onepress

Marketing Drakuli. Jak zarabiać na ludzkich strachach
ebook
Autor: Igor Kozula, Nikolas Koro, Siergiej Pawłow
ISBN: 978-83-66142-30-5
stron: 208, Format: ebook
Data wydania: 2020-02-07
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 25,70 zł (poprzednio: 33,82 zł)
Oszczędzasz: 24% (-8,12 zł)

Dodaj do koszyka Marketing Drakuli. Jak zarabiać na ludzkich strachach

Tagi: Marketing

JeÅ›li w trakcie lektury tej książki nagle sami poczujecie strach – przeczytajcie tekst danego rozdziaÅ‚u raz jeszcze i wynotujcie zaproponowane przez autorów wyjaÅ›nienia, dlaczego w ogóle nie warto siÄ™ bać.

Nauka zna ponad 40 000 rodzajów fobii. Boimy siÄ™ staroÅ›ci, samotnoÅ›ci, ciemnoÅ›ci, bibliotek, deszczu... Marketolodzy wiedzÄ… o tych strachach i z powodzeniem sprzedajÄ… nam nadzwyczajne kremy przeciw zmarszczkom, nowe plany taryfowe, żeby zawsze mieć zasiÄ™g, żarówki diodowe, które sÅ‚użą do 15 lat, książki elektroniczne i e-booki, spraye do impregnacji obuwia i ubraÅ„ od wilgoci.

Znani rosyjscy marketolodzy przeanalizowali najbardziej rozpowszechnione i niezwykÅ‚e ludzkie strachy i zaproponowali obszerny zestaw niedoÅ›cignionych pomysÅ‚ów, przez nikogo jak dotÄ…d niezrealizowanych. PozwalajÄ… one wykorzystać te lÄ™ki i obawy w celach biznesowych.
Do kogo skierowana jest ta książka? Do ambitnych marketologów, wszÄ™dobylskich specjalistów sprzedaży, szefów spóÅ‚ek innowacyjnych i wszystkich, którzy kiedykolwiek czegoÅ› siÄ™ bali.

Napisana jest z dużą erudycjÄ… i humorem, co w znacznym stopniu równoważy wielość (nieraz nieÅ‚atwych) zaadaptowanych przeważnie z greki nazw prezentowanych fobii.

O autorach:
 
Igor Kozula - czÅ‚onek Rady Gildii Marketologów i Narodowej Gildii Profesjonalnych Konsultantów, twórca ogólnorosyjskiego projektu "Marketing bez kurzu", ekspert w zakresie marketingu.
 
Nikolas Koro - gÅ‚ówny kurator Research Center Brandmanagement & Brandtechnology Reland Group (RCB&B), czÅ‚onek Rady Gildii Marketologów. Wchodzi do top 10 wiodÄ…cych ekspertów marketingu i brandingu.

Siergiej PawÅ‚ow - zastÄ™pca dyrektora generalnego ds. badaÅ„ Grupy SpóÅ‚ek RELAND, kierownik sektora neuromarketingu EQ-factor Lab Research, czÅ‚onek Gildii Marketologów.

Dodaj do koszyka Marketing Drakuli. Jak zarabiać na ludzkich strachach

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Marketing Drakuli. Jak zarabiać na ludzkich strachach

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.