reklama - zainteresowany?

Marketing Drakuli. Jak zarabiać na ludzkich strachach - Onepress

Marketing Drakuli. Jak zarabiać na ludzkich strachach
ebook
Autor: Igor Kozula, Nikolas Koro, Siergiej Pawłow
ISBN: 978-83-66142-30-5
stron: 208, Format: ebook
Data wydania: 2020-02-07
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 25,70 zł (poprzednio: 33,82 zł)
Oszczędzasz: 24% (-8,12 zł)

Dodaj do koszyka Marketing Drakuli. Jak zarabiać na ludzkich strachach

Tagi: Marketing

Jeśli w trakcie lektury tej książki nagle sami poczujecie strach – przeczytajcie tekst danego rozdziału raz jeszcze i wynotujcie zaproponowane przez autorów wyjaśnienia, dlaczego w ogóle nie warto się bać.

Nauka zna ponad 40 000 rodzajów fobii. Boimy się starości, samotności, ciemności, bibliotek, deszczu... Marketolodzy wiedzą o tych strachach i z powodzeniem sprzedają nam nadzwyczajne kremy przeciw zmarszczkom, nowe plany taryfowe, żeby zawsze mieć zasięg, żarówki diodowe, które służą do 15 lat, książki elektroniczne i e-booki, spraye do impregnacji obuwia i ubrań od wilgoci.

Znani rosyjscy marketolodzy przeanalizowali najbardziej rozpowszechnione i niezwykłe ludzkie strachy i zaproponowali obszerny zestaw niedoścignionych pomysłów, przez nikogo jak dotąd niezrealizowanych. Pozwalają one wykorzystać te lęki i obawy w celach biznesowych.
Do kogo skierowana jest ta książka? Do ambitnych marketologów, wszędobylskich specjalistów sprzedaży, szefów spółek innowacyjnych i wszystkich, którzy kiedykolwiek czegoś się bali.

Napisana jest z dużą erudycją i humorem, co w znacznym stopniu równoważy wielość (nieraz niełatwych) zaadaptowanych przeważnie z greki nazw prezentowanych fobii.

O autorach:
 
Igor Kozula - członek Rady Gildii Marketologów i Narodowej Gildii Profesjonalnych Konsultantów, twórca ogólnorosyjskiego projektu "Marketing bez kurzu", ekspert w zakresie marketingu.
 
Nikolas Koro - główny kurator Research Center Brandmanagement & Brandtechnology Reland Group (RCB&B), członek Rady Gildii Marketologów. Wchodzi do top 10 wiodących ekspertów marketingu i brandingu.

Siergiej Pawłow - zastępca dyrektora generalnego ds. badań Grupy Spółek RELAND, kierownik sektora neuromarketingu EQ-factor Lab Research, członek Gildii Marketologów.

Dodaj do koszyka Marketing Drakuli. Jak zarabiać na ludzkich strachach

 

Osoby które kupowały "Marketing Drakuli. Jak zarabiać na ludzkich strachach", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Marketing Drakuli. Jak zarabiać na ludzkich strachach

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing Drakuli. Jak zarabiać na ludzkich strachach

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.