Marketing Automation - Onepress

ISBN: 9788301218430
stron: 200, Format: ebook
Data wydania: 2021-05-31
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 59,20 zł (poprzednio: 73,09 zł)
Oszczędzasz: 19% (-13,89 zł)
Osoby które kupowały "Marketing Automation", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)
Spis treści
Marketing Automation eBook -- spis treści
Wstęp 11 FILOZOFIA MARKETING AUTOMATION 13 1. Nowe wyzwania marketera 15 Mobile first 18 Jeszcze nowszy konsument 21 Hiperpersonalizacja 24 RODO a śledzenie użytkowników 26 Koniec ery ciasteczek 29 Transparentność w zbieraniu danych 30 2. Dwie rewolucje w marketingu 32 Procesy i kodyfikacja wiedzy 33 Big Data, uczenie maszynowe i sztuczna inteligencja 35 3. Kim jesteśmy i dlaczego powstała ta książka? 39 4. Gówno artysty - pardon, to już było 41 Część I REWOLUCJA 1.0 O KODYFIKACJI PROCESÓW W MARKETINGU SŁÓW KILKA 43 5. Od automatyzacji lejka sprzedażowego do AI - historia platform do automatyzacji 45 Automatyzacja w B2B i B2C 45 Kiedy każdy jest #marketingautomation 48 Dane klienta w centrum uwagi 49 Platformy Marketing Automation versus Customer Data Platform 52 6. Najważniejsze funkcje systemu Marketing Automation, czyli podwaliny Rewolucji 1.0 58 Identyfikacja anonimów i profile 360 stopni 58 Automatyczna segmentacja kontaktów 62 Zdarzenia, warunki, akcje 66 Single channel, multi-channel, omnichannel 69 Personalizacja 1-1 i dynamiczny kontent 70 Mądrzejszy outbound 72 Analityka cross-channel 76 7. Fakty i mity marketing automation 78 Marketing automation to obszar wyłącznie dla marketerów 78 Marketing Automation to tylko software 80 Nie masz bazy klientów - automatyzacja to najlepsze rozwiązanie 81 Marketing Automation jest tylko dla największych firm 83 Jeśli chcesz dobrego wdrożenia, zatrudnij agencję 85 Część II REWOLUCJA 2.0 JAK BIG DATA ZMIENIA MARKETING 89 8. Oswajamy Big Data 91 7V Big Data 94 Współczesny rynek Big Data 96 Trendy w Big Data 98 9. Dlaczego Google wie lepiej i czy nie wie za dużo? 102 10. Chaos informacyjny 105 11. Korelacja zamiast przyczynowości 107 12. Wszystko jest daną 112 13. Algorytm ułoży dla ciebie serial i playlistę 114 14. Dane jako kapitał firmy 116 15. Wykorzystanie Big Data w marketingu 119 Jak to działa? Na jakiej zasadzie zbiera się dane? 120 Jakie dane mogę i jakie powinienem zbierać? 124 Data Ethics 126 Część III SZTUCZNA INTELIGENCJA W MARKETINGU 129 16. Krótka historia algorytmów i uczenia maszynowego 131 17. Uczenie maszynowe czy sztuczna inteligencja 133 18. Co potrafi sztuczna inteligencja 135 19. Czego sztuczna inteligencja nie potrafi i czy będzie potrafić? 138 20. Czy sztucznej inteligencji należy się bać? 142 21. Rodzaje algorytmów uczenia maszynowego i ich zastosowanie w marketingu 144 Collaborative Filtering 145 Sieci neuronowe 148 Deep Learning 150 Algorytmy regresyjne 151 Drzewa decyzyjne 152 22. Sztuczna inteligencja w marketingu 154 Czatboty 155 Lepsze, spersonalizowane wyniki wyszukiwania 157 Wirtualny asystent 158 Zautomatyzowane wiadomości e-mail 160 Segmentacja bazy 162 Powitalne i urodzinowe kupony 164 Powiadomienia push 166 Rekomendacje produktowe 168 Video Body Language Monitoring 169 23. Ograniczenia Machine Learningu 171 Część IV NOWA DROGA TECHNOLOGII MARKETINGOWYCH 173 24. Personalizacja versus hiperpersonalizacja 175 25. Nowe podejście do pomiaru efektywności w e-commerce 179 26. Deep Behavioural Profiling 181 27. Jak zbudować ofertę na podstawie danych, których jeszcze nie ma 183 28. Marketing oparty na predykcjach sztucznej inteligencji 185 Predykcja wartości życiowej klienta 186 Predykcja zakupów 188 Predykcja churnu 189 Predykcja optymalnego czasu i kanału komunikacji 191 Bibliografia