Marketing Analytics - Onepress
Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
ISBN: 9788301207526
stron: 270, Format: ebook
Data wydania: 2019-09-12
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 67,20 zł (poprzednio: 82,96 zł)
Oszczędzasz: 19% (-15,76 zł)
Aktualny i nowoczesny podrÄ™cznik, którego lektura przybliży temat skutecznego wykorzystywania statystyk, modeli i big data w analityce marketingowej. Książka przedstawia niezbÄ™dne marketerom oraz analitykom techniki i narzÄ™dzia wykorzystywane do mierzenia, a także poprawy wyników marketingowych. Pokazuje, jak stosować modele analityczne w rożnych sytuacjach tworzenia list, segmentacji danych, testowania skutecznoÅ›ci kampanii, struktur cenowych, czy też prognozowania popytu. Publikacja powstaÅ‚a przede wszystkim z myÅ›lÄ… o praktykach. GrupÄ™ docelowÄ… tej książki tworzÄ… analitycy biznesowi, których zadaniem jest sporzÄ…dzanie list klientów na potrzeby targetowania, oraz menedżerowie kierujÄ…cy kampaniÄ… marketingowÄ…, którzy muszÄ… wiedzieć, która promocja byÅ‚a najskuteczniejsza. Jest to także cenna lektura dla marketerów, których jednym z obowiÄ…zków jest spisanie na straty wybranego segmentu klientów, w celu uzyskania efektywnoÅ›ci. Po książkÄ™ powinny siÄ™gnąć także osoby odpowiedzialne za badanie rynku, które muszÄ… zaprojektować i przeprowadzić ankietowe badanie satysfakcji oraz analitycy cenowi, którzy odpowiadajÄ… za ustalanie optymalnej ceny produktu. "Książka zawiera bezcenny zbiór narzÄ™dzi sÅ‚użących do realizacji skupionych na konsumencie inicjatyw analitycznych w dziaÅ‚ach marketingu. Wykracza poza aspekt teoretyczny, pomaga praktykom wykorzystywać analitykÄ™ marketingowÄ… do lepszego poznania zachowaÅ„ konsumentów oraz identyfikowania nowych możliwoÅ›ci biznesowych." Anna Andrusova, starsza analityk danych, JCPenney "W czasach, w których marketing staje siÄ™ coraz bardziej skomplikowany, ta książka oferuje zbiór narzÄ™dzi i niezbÄ™dne do ich stosowania podstawy matematyczne." Elizabeth Johnson, dyrektor generalna, PathFormance "Na podstawie prostych i klarownych przykÅ‚adów Grigsby pokazuje, w jaki sposób prowadzić analizÄ™ danych i na czym polega jej rola w osiÄ…ganiu celów dziaÅ‚u marketingu i caÅ‚ej organizacji." Craig Armstrong, dyrektor ds. strategicznych analiz biznesowych, Targetbase
Osoby które kupowały "Marketing Analytics", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)