reklama - zainteresowany?

Marketing 6.0. Przysz - Onepress

Marketing 6.0. Przysz
ebook
Autor: Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Tytuł oryginału: Marketing 6.0: The Future Is Immersive
Tłumaczenie: Dorota Gasper
ISBN: 9788382314991
stron: 256, Format: ebook
Data wydania: 2024-11-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 50,33 zł (poprzednio: 68,95 zł)
Oszczędzasz: 27% (-18,62 zł)

Nakład wyczerpany

Tagi: Marketing | Sprzeda

Jak rzeczywisto

Spis treści

Marketing 6.0. Przyszłość jest immersyjna eBook -- spis treści

  • Okładka
  • Strona tytułowa
  • Strona redakcyjna
  • Dedykacja
  • Spis treści
  • Wstęp. Marketing 6.0: Przyszłość jest immersyjna
  • Część I. Wprowadzenie do marketingu 6.0
    • 1. Nadejście ery marketingu 6.0. Od marketingu wielokanałowego przez omnikanałowy do metamarketingu
    • 2. Pojawienie się tubylców cyfrowo-fizycznych. Młode pokolenie Z i pokolenie Alfa wkraczają w dorosłość
    • 3. Nieuchronność marketingu immersyjnego. Pięć mikrotrendów prowadzących do metamarketingu
    • 4. Przyszłość tworzenia doświadczeń konsumenckich. Fuzja elementów fizycznych i cyfrowych dla uzyskania pełnej immersji
  • Część II. Czynniki technologiczne i środowiskowe
    • 5. Zrozumienie czynników technologicznych. Pięć podstawowych technologii napędzających metamarketing
    • 6. Budowanie rzeczywistości poszerzonej (XR). Immersyjne doświadczenie w prawdziwym życiu
    • 7. Wykorzystanie metaświatów. Przyszła forma platform mediów społecznościowych
  • Część III. Doświadczenie w marketingu 6.0
    • 8. Marketing multisensoryczny. Immersyjne doświadczenia zaspokajające pięć zmysłów
    • 9. Marketing przestrzenny. Naturalne interakcje człowieka z maszyną
    • 10. Marketing w metaświecie. Jak rozbudzić zainteresowanie nowej generacji
  • Podziękowania

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.