Marketing 6.0. Przysz - Onepress

ebook
Autor: Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan SetiawanTytuł oryginału: Marketing 6.0: The Future Is Immersive
Tłumaczenie: Dorota Gasper
ISBN: 9788382314991
stron: 256, Format: ebook
Data wydania: 2024-11-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 50,33 zł (poprzednio: 68,95 zł)
Oszczędzasz: 27% (-18,62 zł)
Nakład wyczerpany
Jak rzeczywisto
Zobacz także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)
Spis treści
Marketing 6.0. Przyszłość jest immersyjna eBook -- spis treści
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Dedykacja
- Spis treści
- Wstęp. Marketing 6.0: Przyszłość jest immersyjna
- Część I. Wprowadzenie do marketingu 6.0
- 1. Nadejście ery marketingu 6.0. Od marketingu wielokanałowego przez omnikanałowy do metamarketingu
- 2. Pojawienie się tubylców cyfrowo-fizycznych. Młode pokolenie Z i pokolenie Alfa wkraczają w dorosłość
- 3. Nieuchronność marketingu immersyjnego. Pięć mikrotrendów prowadzących do metamarketingu
- 4. Przyszłość tworzenia doświadczeń konsumenckich. Fuzja elementów fizycznych i cyfrowych dla uzyskania pełnej immersji
- Część II. Czynniki technologiczne i środowiskowe
- 5. Zrozumienie czynników technologicznych. Pięć podstawowych technologii napędzających metamarketing
- 6. Budowanie rzeczywistości poszerzonej (XR). Immersyjne doświadczenie w prawdziwym życiu
- 7. Wykorzystanie metaświatów. Przyszła forma platform mediów społecznościowych
- Część III. Doświadczenie w marketingu 6.0
- 8. Marketing multisensoryczny. Immersyjne doświadczenia zaspokajające pięć zmysłów
- 9. Marketing przestrzenny. Naturalne interakcje człowieka z maszyną
- 10. Marketing w metaświecie. Jak rozbudzić zainteresowanie nowej generacji
- Podziękowania