reklama - zainteresowany?

Marketing 5.0 Technologie Next Tech - Onepress

Marketing 5.0 Technologie Next Tech
ebook
Autor: Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
TÅ‚umaczenie: Dorota Gasper
ISBN: 978-83-8231-128-0
stron: 236, Format: ebook
Data wydania: 2021-10-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,92 zł (poprzednio: 49,28 zł)
Oszczędzasz: 19% (-9,36 zł)

Dodaj do koszyka Marketing 5.0 Technologie Next Tech

Tagi: Marketing

Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego wspóÅ‚pracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. SkupiajÄ… siÄ™ w niej gÅ‚ównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszÄ… stawić czoÅ‚a marketerzy: szybkim postÄ™pie technologicznym, zmieniajÄ…cym siÄ™ zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych.

Jednym z kluczowych zagadnieÅ„ Marketingu 5.0 sÄ… także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które majÄ… pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartoÅ›ci oferowanej na każdym etapie Å›cieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglÄ…dajÄ… siÄ™ przykÅ‚adom zastosowania nowoczesnych rozwiÄ…zaÅ„ technologicznych w różnych firmach, jednoczeÅ›nie pokazujÄ… jak samodzielnie zaprojektować strategiÄ™ wykorzystujÄ…cÄ… technologiÄ™ odpowiedniÄ… dla różnych celów marketingowych.

Książka skÅ‚ada siÄ™ z trzech części. Pierwsza z nich to analiza zmian pokoleniowych i tego, jak wpÅ‚ynęły na zachowanie konsumenckie. Autorzy zastanawiajÄ… siÄ™, w jaki sposób pokonać podziaÅ‚y spoÅ‚eczne, wynikajÄ…ce chociażby z nierównoÅ›ci ekonomicznej oraz sporów politycznych, aby móc dotrzeć do caÅ‚ego rynku. Część druga zajmuje siÄ™ nowymi kierunkami strategicznymi obranymi przez firmy na caÅ‚ym Å›wiecie, a także wyjaÅ›nia, jak podejść do nowych modeli biznesowych, które staÅ‚y siÄ™ charakterystyczne dla wspóÅ‚czesnego otoczenia biznesowego. Wreszcie część trzecia zagÅ‚Ä™bia siÄ™ w realia szybko rozwijajÄ…cej siÄ™ technologii w kontekÅ›cie sztucznej inteligencji, wszechobecnych czujników, rzeczywistoÅ›ci rozszerzonej i wirtualnej, a także Internetu rzeczy oraz Blockchain.

***

„Książka pojawiÅ‚a siÄ™ w odpowiednim momencie i Å›wietnie wpisuje siÄ™ w obecne czasy pandemii. PrzedÅ‚użajÄ…ca siÄ™ kwarantanna wprowadzona w wielu krajach zmusiÅ‚a wiele firm do przyjrzenia siÄ™ cyfrowym aspektom marketingu. Rozmiar książki czyni z niej również Å›wietny podrÄ™cznik dla praktykujÄ…cych menedżerów”.
Walter Viera, były przewodniczący International Council of Management Consulting Institutes

„Niezwykle aktualny, a jednoczeÅ›nie dalekowzroczny wglÄ…d w technologie cyfrowe i ich możliwoÅ›ci transformacji praktyk biznesowych. Marketingowcy, którzy szybciej niż konkurenci zrozumiejÄ…, co z sobÄ… niesie ten potencjaÅ‚ i podejmÄ… odpowiednie dziaÅ‚ania, zapewniÄ… swoim firmom trwaÅ‚Ä… przewagÄ™ rynkowÄ…”.
George Day, profesor emeritus Wharton School przy Uniwersytecie Pensylwanii

„Philip Kotler posiada niezrównanÄ… zdolność nadawania klarownoÅ›ci przeszÅ‚oÅ›ci, teraźniejszoÅ›ci i przyszÅ‚oÅ›ci marketingu. Zawsze doskonale wie, co powinno przetrwać, a co należy zmienić. Wraz z dwoma wspóÅ‚autorami książki odważnie wplata cyfrowÄ… technologiÄ™ w marketingowe myÅ›lenie, planowanie i wdrażanie. Pozycja na czasie i ponadczasowa”.
Kevin Lane Keller, profesor katedry marketingu w Tuck School of Business przy Dartmouth College

***

Dr Philip Kotler, professor emeritus Kellog School of Management, gdzie przez wiele lat pracowaÅ‚ jako wykÅ‚adowca w Katedrze Marketingu MiÄ™dzynarodowego. WedÅ‚ug „Wall Street Journal” należy do szeÅ›ciu najbardziej wpÅ‚ywowych myÅ›licieli biznesowych. OtrzymaÅ‚ szereg nagród i honorowych tytuÅ‚ów od szkóÅ‚ z wielu krajów. Kotler jest znany na caÅ‚ym Å›wiecie – jego książki przetÅ‚umaczono na ponad dwadzieÅ›cia pięć jÄ™zyków, a sam regularnie zabiera gÅ‚os na miÄ™dzynarodowych forach.

Hermawan Kartajaya jest zaÅ‚ożycielem i prezesem MarkPlus, Inc. i jednym z „50 guru, którzy ksztaÅ‚tujÄ… przyszÅ‚ość marketingu” wedÅ‚ug Chartered Institute of Marketing z Wielkiej Brytanii. Jest również laureatem nagrody Distinguished Global Leadership (wybitnego przywództwa Å›wiatowego) przyznawanej przez Pan-Pacific Business Association przy Uniwersytecie Nebraski – Lincoln. Jest również prezesem Asia Council for Small Business oraz wspóÅ‚zaÅ‚ożycielem Asia Marketing Federation.

Iwan Setiawan jest dyrektorem generalnym w MarkPlus, Inc. Pomaga firmom w zaprojektowaniu strategii korporacyjnych i marketingowych. Aktywny pisarz i mówca, a także redaktor naczelny „Marketeers”.

Dodaj do koszyka Marketing 5.0 Technologie Next Tech

Spis treści

Marketing 5.0 Technologie Next Tech eBook -- spis treści

Okładka

Strona tytułowa

Strona redakcyjna

Spis treści

Część I. Wprowadzenie

1. Witamy w marketingu 5.0. Technologia w służbie ludzkości

Część II. Wyzwania świata cyfrowego

2. Przepaść pokoleniowa. Marketing a pokolenia baby boomers, X, Y, Z i alfa

3. Polaryzacja dobrobytu. Tworzenie spoÅ‚eczeÅ„stw inkluzyjnych i zrównoważonych

4. Przepaść cyfrowa. Droga ku technologii osobistej, społecznościowej i doświadczeniowej

Część III. Nowe strategie dla wspomaganego technologicznie marketingu

5. Organizacja cyfrowa. Jedna strategia nie pasuje do wszystkiego

6. Technologie zaawansowane. Pora na humanoidalne technologie

7. Nowe doświadczenie konsumenckie. Maszyny zachowują zimną krew, ale ludzie mają gorące serca

Część IV. Nowe taktyki wykorzystujące technologię marketingową

8. Marketing bazujÄ…cy na danych. Budowanie ekosystemu danych dla lepszego targetingu

9. Marketing predykcyjny. Antycypacja popytu na rynku poprzez działania proaktywne

10. Marketing kontekstowy. Tworzenie spersonalizowanego doświadczenia sensorycznego

11. Marketing rozszerzony. Interakcje ludzkie wspierane technologicznie

12. Marketing zwinny. Operacje na dużą skalę i w szybkim tempie

Podziękowania

O autorach

Dodaj do koszyka Marketing 5.0 Technologie Next Tech

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.