reklama - zainteresowany?

Marketing 3.0 - Onepress

Marketing 3.0
mp3
Autor: Philip Kotler
TÅ‚umaczenie: Piotr Warszawski
ISBN: 978-83-774-6390-1
Format: mp3
Data wydania: 2010-10-15
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,90 zł

Dodaj do koszyka Marketing 3.0

Tagi: Marketing

Dzisiejsi konsumenci wybierajÄ… produkty i usÅ‚ugi, które speÅ‚niajÄ… ich gÅ‚Ä™bszÄ… potrzebÄ™ kreatywnoÅ›ci, idealizmu i integracji ze spoÅ‚ecznoÅ›ciÄ…. CzoÅ‚owe firmy zrozumiaÅ‚y, że muszÄ… dotrzeć do tych wysoko Å›wiadomych, wykorzystujÄ…cych zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic siÄ™ zdadzÄ…. Zamiast tego muszÄ… stworzyć produkty, usÅ‚ugi i kulturÄ™ korporacyjnÄ…, które bÄ™dÄ… inspirować konsumentów i odzwierciedlać ich wartoÅ›ci. Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem okreÅ›lili to ostateczne zerwanie z wczeÅ›niejszymi modelami biznesowymi przejÅ›ciem do Marketingu 3.0. WyjÅ›cie poza obszar, w którym skupiamy siÄ™ na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy siÄ™ na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejÅ›cie do klienta jako wielowymiarowego, wyznajÄ…cego wartoÅ›ci czÅ‚owieka, który może stać siÄ™ wspóÅ‚pracujÄ…cym z nami partnerem. To jest wÅ‚aÅ›nie Marketing 3.0. Autorzy jasno wykÅ‚adajÄ… swoje koncepcje i przytaczajÄ… przykÅ‚ady, które pomogÄ… ci we wdrożeniu praktyk Marketingu 3.0 we wÅ‚asnej organizacji. Konsumenci zdali sobie sprawÄ™, że ich siÅ‚a nabywcza ma globalne oddziaÅ‚ywanie, co wpÅ‚ynęło na ich zachowanie i chęć do wymiany opinii na temat dokonanych wyborów. Marketing 3.0 wyjaÅ›nia, jak można wykorzystać spoÅ‚ecznoÅ›ciowe dyskusje, pozycjonować swojÄ… markÄ™ jako pozytywnÄ… siÅ‚Ä™ zmieniajÄ…cÄ… Å›wiat i wspóÅ‚pracować z konsumentami orÄ™downikami marki. Książka idzie jednak dalej nie tylko porusza kwestie relacji z konsumentami, ale również omawia to, jak firma definiuje swoje wartoÅ›ci i staje siÄ™ ich ucieleÅ›nieniem w oczach reszty interesariuszy. Opisuje, w jaki sposób marki walczÄ… z ubóstwem, inicjujÄ… zmiany spoÅ‚eczno-kulturowe i wpÅ‚ywajÄ… na ochronÄ™ Å›rodowiska naturalnego. PrzyglÄ…da siÄ™ także wpÅ‚ywowi opartego na wartoÅ›ciach marketingu na pracowników, partnerów z kanaÅ‚ów dystrybucyjnych i udziaÅ‚owców. O AUTORACH Philip Kotler jest honorowym profesorem w Katedrze Marketingu MiÄ™dzynarodowego w Kellogg School of Management przy Northwestern University i jednym z gÅ‚ównych Å›wiatowych autorytetów w sprawach marketingu. Jego prace determinujÄ… dziaÅ‚ania marketingowe na caÅ‚ym Å›wiecie od czterdziestu lat. Studia magisterskie w zakresie ekonomii ukoÅ„czyÅ‚ na Uniwersytecie Chicagowskim, a doktorat, również z ekonomii, obroniÅ‚ w Massachusetts Institute of Technology. OtrzymaÅ‚ szereg nagród i honorowych tytuÅ‚ów od szkóÅ‚ z wielu krajów. Kotler jest znany na caÅ‚ym Å›wiecie jego książki przetÅ‚umaczono na co najmniej dwadzieÅ›cia pięć jÄ™zyków, a sam regularnie zabiera gÅ‚os na miÄ™dzynarodowych forach. Hermawan Kartajaya jest zaÅ‚ożycielem i dyrektorem zarzÄ…dzajÄ…cym MarkPlus, Inc. I jednym z 50 guru, którzy ksztaÅ‚tujÄ… przyszÅ‚ość marketingu wedÅ‚ug Chartered Institute of Marketing z Wielkiej Brytanii. Iwan Setiawan jest starszym konsultantem w MarkPlus, Inc., gdzie doradza klientom w sprawach strategii marketingowych. OPINIE Marketing w ostatnich latach straciÅ‚ nieco na rozpÄ™dzie. Ta zmuszajÄ…ca do myÅ›lenia książka mówi nam, jak idee marketingowe mogÄ… odzyskać wiarygodność i wpÅ‚ywy wewnÄ…trz i na zewnÄ…trz organizacji. Leonard L. Berry, honorowy profesor Katedry Marketingu w Texas A&M University, wspóÅ‚autor Management Lessons from Mayo Clinic Philip Kotler znów przeciera szlaki w marketingu strategicznym, dostarczajÄ…c aktualnego wglÄ…du w czas transformacji. Marketing 3.0 pokazuje, jak koncentracja na ludzkim duchu przyciÄ…gnie do nas konsumentów. Dennis Dunlap, dyrektor zarzÄ…dzajÄ…cy, AmerykaÅ„skie Stowarzyszenie Marketingu Marketing 3.0 zawiera ważne koncepcje dla kierownictwa wyższego szczebla. Jasno wytycza Å›cieżkÄ™ do stworzenia humanocentrycznej firmy opierajÄ…cej siÄ™ na wartoÅ›ciach. Dziesięć innowacyjnych credo integruje marketing z wartoÅ›ciami i zapewnia osobowość i cel istnienia firmom, które owe zasady wyznajÄ…. Stephen A. Greyser, profesor w stanie spoczynku Katedry ZarzÄ…dzania w Harvard Business School Zbyt dÅ‚ugo specjaliÅ›ci od marketingu uważali, że celem ich dziaÅ‚aÅ„ jest satysfakcja konsumenta. Marketing 3.0 przekonuje, że kolejnym zadaniem dla firm jest dziaÅ‚anie na rzecz dobra konsumenta i caÅ‚ego spoÅ‚eczeÅ„stwa. Konsumenci coraz wiÄ™cej wymagajÄ… od samych siebie i tak też powinny zrobić mÄ…dre firmy. Nirmalya Kumar, profesor Katedry Marketingu i dyrektor Centrum Aditya Birla India przy London Business School

Dodaj do koszyka Marketing 3.0

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing 3.0

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.