reklama - zainteresowany?

Marketing 3.0. Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony Człowiek! - Onepress

Marketing 3.0. Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony Człowiek!
Autor: Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan
ISBN: 978-8-3808-7115-1
stron: 200, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,92 zł (poprzednio: 34,79 zł)
Oszczędzasz: 14% (-4,87 zł)

Dodaj do koszyka Marketing 3.0. Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony Człowiek!

Tagi: Marketing

Dzisiejsi konsumenci wybierajÄ… produkty i usÅ‚ugi, które speÅ‚niajÄ… ich gÅ‚Ä™bszÄ… potrzebÄ™ kreatywnoÅ›ci, idealizmu i integracji ze spoÅ‚ecznoÅ›ciÄ….

CzoÅ‚owe firmy zrozumiaÅ‚y, że muszÄ… dotrzeć do tych wysoko Å›wiadomych, wykorzystujÄ…cych zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic siÄ™ zdadzÄ…. Zamiast tego muszÄ… stworzyć produkty, usÅ‚ugi i kulturÄ™ korporacyjnÄ…, które bÄ™dÄ… inspirować konsumentów i odzwierciedlać ich wartoÅ›ci. 

Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0.

WyjÅ›cie poza obszar, w którym skupiamy siÄ™ na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy siÄ™ na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejÅ›cie do klienta jako wielowymiarowego, wyznajÄ…cego wartoÅ›ci czÅ‚owieka, który może stać siÄ™ wspóÅ‚pracujÄ…cym z nami partnerem.

To jest właśnie Marketing 3.0!

Autorzy jasno wykÅ‚adajÄ… swoje koncepcje i przytaczajÄ… przykÅ‚ady, które pomogÄ… ci we wdrożeniu praktyk Marketingu 3.0 we wÅ‚asnej organizacji. Konsumenci zdali sobie sprawÄ™, że ich siÅ‚a nabywcza ma globalne oddziaÅ‚ywanie, co wpÅ‚ynęło na ich zachowanie i chęć do wymiany opinii na temat dokonanych wyborów.

Marketing 3.0 wyjaÅ›nia, jak można wykorzystać spoÅ‚ecznoÅ›ciowe dyskusje, pozycjonować swojÄ… markÄ™ jako pozytywnÄ… siÅ‚Ä™ zmieniajÄ…cÄ… Å›wiat i wspóÅ‚pracować z konsumentami – orÄ™downikami marki. Książka idzie jednak dalej – nie tylko porusza kwestie relacji z konsumentami, ale również omawia to, jak firma definiuje swoje wartoÅ›ci i staje siÄ™ ich ucieleÅ›nieniem w oczach reszty interesariuszy.

Opisuje, w jaki sposób marki walczÄ… z ubóstwem, inicjujÄ… zmiany spoÅ‚eczno-kulturowe i wpÅ‚ywajÄ… na ochronÄ™ Å›rodowiska naturalnego.

PrzyglÄ…da siÄ™ także wpÅ‚ywowi opartego na wartoÅ›ciach marketingu na pracowników, partnerów z kanaÅ‚ów dystrybucyjnych i udziaÅ‚owców.

Dodaj do koszyka Marketing 3.0. Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony Człowiek!

 

Osoby które kupowały "Marketing 3.0. Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony Człowiek!", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Marketing 3.0. Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony Człowiek!

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing 3.0. Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony Człowiek!

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.