Marketing 3.0. Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony Człowiek! - Onepress

ISBN: 978-8-3808-7115-1
stron: 200, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 29,92 zł (poprzednio: 34,79 zł)
Oszczędzasz: 14% (-4,87 zł)
Dzisiejsi konsumenci wybierajÄ… produkty i usÅ‚ugi, które speÅ‚niajÄ… ich gÅ‚Ä™bszÄ… potrzebÄ™ kreatywnoÅ›ci, idealizmu i integracji ze spoÅ‚ecznoÅ›ciÄ….
CzoÅ‚owe firmy zrozumiaÅ‚y, że muszÄ… dotrzeć do tych wysoko Å›wiadomych, wykorzystujÄ…cych zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic siÄ™ zdadzÄ…. Zamiast tego muszÄ… stworzyć produkty, usÅ‚ugi i kulturÄ™ korporacyjnÄ…, które bÄ™dÄ… inspirować konsumentów i odzwierciedlać ich wartoÅ›ci.
Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0.
WyjÅ›cie poza obszar, w którym skupiamy siÄ™ na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy siÄ™ na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejÅ›cie do klienta jako wielowymiarowego, wyznajÄ…cego wartoÅ›ci czÅ‚owieka, który może stać siÄ™ wspóÅ‚pracujÄ…cym z nami partnerem.
To jest właśnie Marketing 3.0!
Autorzy jasno wykÅ‚adajÄ… swoje koncepcje i przytaczajÄ… przykÅ‚ady, które pomogÄ… ci we wdrożeniu praktyk Marketingu 3.0 we wÅ‚asnej organizacji. Konsumenci zdali sobie sprawÄ™, że ich siÅ‚a nabywcza ma globalne oddziaÅ‚ywanie, co wpÅ‚ynęło na ich zachowanie i chęć do wymiany opinii na temat dokonanych wyborów.
Marketing 3.0 wyjaÅ›nia, jak można wykorzystać spoÅ‚ecznoÅ›ciowe dyskusje, pozycjonować swojÄ… markÄ™ jako pozytywnÄ… siÅ‚Ä™ zmieniajÄ…cÄ… Å›wiat i wspóÅ‚pracować z konsumentami – orÄ™downikami marki. Książka idzie jednak dalej – nie tylko porusza kwestie relacji z konsumentami, ale również omawia to, jak firma definiuje swoje wartoÅ›ci i staje siÄ™ ich ucieleÅ›nieniem w oczach reszty interesariuszy.
Opisuje, w jaki sposób marki walczÄ… z ubóstwem, inicjujÄ… zmiany spoÅ‚eczno-kulturowe i wpÅ‚ywajÄ… na ochronÄ™ Å›rodowiska naturalnego.
PrzyglÄ…da siÄ™ także wpÅ‚ywowi opartego na wartoÅ›ciach marketingu na pracowników, partnerów z kanaÅ‚ów dystrybucyjnych i udziaÅ‚owców.
Osoby które kupowały "Marketing 3.0. Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony Człowiek!", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)