reklama - zainteresowany?

Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa - Onepress

Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa
Autor: Seth Godin
Tytuł oryginału: All Marketers Are Liars : The Power of Telling Authentic Stories in a Low-Trust World
Tłumaczenie: Ewa Borówka
ISBN: 83-246-0075-2
stron: 240, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2010-06-02
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,90 zł

Dodaj do koszyka Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa

Tagi: Marketing

To ja kłamałem, nadając książce taki tytuł. Marketerzy nie kłamią. Oni tylko opowiadają historie. To konsumenci są kłamcami. Codziennie wmawiamy sobie nowe kłamstwa: że woda butelkowa smakuje lepiej i warto za nią przepłacać albo że ubrania naszej ulubionej marki są lepsze od innych. A marketerzy, cóż... po prostu dostarczają historie, które z własnej woli uznajemy za wiarygodne. Jaki z tego wniosek? Opowiedz dobrą i prawdziwą historię, a ludzie pokochają Twoją firmę i jej produkty.

Ta książka jest o działaniach, których wymagają klienci -- o przedstawianiu barwnych obrazów, w które chcą wierzyć. Każda organizacja -- producent samochodów, stowarzyszenie non-profit, partia polityczna czy huta szkła -- musi opowiadać historie. Oto zasady gry na rynku, gdzie klient ma wiele opcji do wyboru i za mało czasu na podjęcie decyzji. Jeśli chcesz dawać klientom to, czego pragną, a nie tylko spełniać ich potrzeby, koniecznie przeczytaj tę książkę. Dowiesz się z niej:

  • jak skÅ‚aniać konsumentów, by CiÄ™ sÅ‚uchali,
  • jak zdobywać wÅ‚adzÄ™ nad pragnieniami klientów i nie nadużywać jej,
  • jak ksztaÅ‚tować Å›wiatopoglÄ…dy i gusta konsumentów,
  • jak sprzedawać pierwsze wrażenie,
  • jak pokazywać ludziom to, co chcesz, aby zobaczyli,
  • jak mówić prawdÄ™ i tylko prawdÄ™ i nie dać siÄ™ pokonać kÅ‚amcom.

Dodaj do koszyka Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa

 

Osoby które kupowały "Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa

Spis treści

Marketerzy k

Dodaj do koszyka Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.