reklama - zainteresowany?

Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie - Onepress

Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie
Autor: Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula
ISBN: 9788381424653
okładka: miękka
Data wydania: 2019-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 38,48 zł (poprzednio: 44,74 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,26 zł)

Dodaj do koszyka Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie

Tagi: Marketing

Monografia dotyczy roli informacji oraz wiedzy rynkowej i marketingowej w zarzÄ…dzaniu organizacjÄ…. CechÄ… wspóÅ‚czesnego otoczenia biznesu jest niepewność i zÅ‚ożoność, a przedsiÄ™biorstwa, chcÄ…c ograniczyć wzrost ryzyka zwiÄ…zanego z prowadzeniem dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, muszÄ… posiadać sprawny system pozyskiwania informacji i przeksztaÅ‚cania ich w wiedzÄ™. FunkcjÄ™ wspierajÄ…cÄ… procesy zarzÄ…dcze w organizacji peÅ‚ni m.in. Market Intelligence - praktyczny program dziaÅ‚aÅ„, umożliwiajÄ…cy skuteczne pozyskiwanie informacji o rynku i jego uczestnikach.

Publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny. Autorzy, opierajÄ…c siÄ™ na studiach literaturowych oraz wynikach badaÅ„ empirycznych przeprowadzonych w przedsiÄ™biorstwach, wyjaÅ›niajÄ… istotÄ™ i okreÅ›lajÄ… rolÄ™ Market Intelligence w generowaniu użytecznej wiedzy na potrzeby wsparcia decyzji menedżerskich we wspóÅ‚czesnych organizacjach.

Książka jest adresowana do pracowników nauki zajmujÄ…cych siÄ™ zarzÄ…dzaniem wiedzÄ… oraz nowymi technologiami, a także do przedstawicieli praktyki gospodarczej. Może być również wykorzystywana w dydaktyce, na różnych poziomach studiów, w ramach przybliżania problematyki dotyczÄ…cej zarzÄ…dzania wiedzÄ…, badaÅ„ rynkowych i marketingowych.

Dodaj do koszyka Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie

 

Osoby które kupowały "Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywnoÅ›ci ludzi sukcesu

Dodaj do koszyka Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.