Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie - Onepress

ISBN: 978-83-8142-466-0
stron: 152, Format: ebook
Data wydania: 2019-03-22
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 17,90 zł (poprzednio: 22,38 zł)
Oszczędzasz: 20% (-4,48 zł)
Monografia dotyczy roli informacji oraz wiedzy rynkowej i marketingowej w zarzÄ…dzaniu organizacjÄ…. CechÄ… wspóÅ‚czesnego otoczenia biznesu jest niepewność i zÅ‚ożoność, a przedsiÄ™biorstwa, chcÄ…c ograniczyć wzrost ryzyka zwiÄ…zanego z prowadzeniem dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, muszÄ… posiadać sprawny system pozyskiwania informacji i przeksztaÅ‚cania ich w wiedzÄ™. FunkcjÄ™ wspierajÄ…cÄ… procesy zarzÄ…dcze w organizacji peÅ‚ni m.in. Market Intelligence - praktyczny program dziaÅ‚aÅ„, umożliwiajÄ…cy skuteczne pozyskiwanie informacji o rynku i jego uczestnikach.
Publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny. Autorzy, opierajÄ…c siÄ™ na studiach literaturowych oraz wynikach badaÅ„ empirycznych przeprowadzonych w przedsiÄ™biorstwach, wyjaÅ›niajÄ… istotÄ™ i okreÅ›lajÄ… rolÄ™ Market Intelligence w generowaniu użytecznej wiedzy na potrzeby wsparcia decyzji menedżerskich we wspóÅ‚czesnych organizacjach.
Książka jest adresowana do pracowników nauki zajmujÄ…cych siÄ™ zarzÄ…dzaniem wiedzÄ… oraz nowymi technologiami, a także do przedstawicieli praktyki gospodarczej. Może być również wykorzystywana w dydaktyce, na różnych poziomach studiów, w ramach przybliżania problematyki dotyczÄ…cej zarzÄ…dzania wiedzÄ…, badaÅ„ rynkowych i marketingowych.
Osoby które kupowały "Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)