reklama - zainteresowany?

Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie - Onepress

Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie
ebook
Autor: Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula
ISBN: 978-83-8142-466-0
stron: 152, Format: ebook
Data wydania: 2019-03-22
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 17,90 zł (poprzednio: 22,38 zł)
Oszczędzasz: 20% (-4,48 zł)

Dodaj do koszyka Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie

Tagi: Marketing

Monografia dotyczy roli informacji oraz wiedzy rynkowej i marketingowej w zarządzaniu organizacją. Cechą współczesnego otoczenia biznesu jest niepewność i złożoność, a przedsiębiorstwa, chcąc ograniczyć wzrost ryzyka związanego z prowadzeniem działalności gospodarczej, muszą posiadać sprawny system pozyskiwania informacji i przekształcania ich w wiedzę. Funkcję wspierającą procesy zarządcze w organizacji pełni m.in. Market Intelligence - praktyczny program działań, umożliwiający skuteczne pozyskiwanie informacji o rynku i jego uczestnikach.

Publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny. Autorzy, opierając się na studiach literaturowych oraz wynikach badań empirycznych przeprowadzonych w przedsiębiorstwach, wyjaśniają istotę i określają rolę Market Intelligence w generowaniu użytecznej wiedzy na potrzeby wsparcia decyzji menedżerskich we współczesnych organizacjach.

Książka jest adresowana do pracowników nauki zajmujących się zarządzaniem wiedzą oraz nowymi technologiami, a także do przedstawicieli praktyki gospodarczej. Może być również wykorzystywana w dydaktyce, na różnych poziomach studiów, w ramach przybliżania problematyki dotyczącej zarządzania wiedzą, badań rynkowych i marketingowych.

Dodaj do koszyka Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie

 

Osoby które kupowały "Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie

Spis treści

Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie eBook -- spis treści

Wstęp              7

 

  1. Realia współczesnego rynku jako czynnik rozwoju Market Intelligence 11
    1. Złożoność otoczenia rynkowego organizacji w dobie cyfryzacji    11
    2. Konsument w społeczeństwie informacyjnym    22
    3. Zarządzanie informacjami w kontekście podejmowania decyzji opartych na danych – data driven decision making   29
    4. Specyfika współczesnego otoczenia biznesowego przedsiębiorstw w świetle wyników badań    35

 

  1. Pojęcie, cele i zadania Market Intelligence          43
    1. Definicja i istota Market Intelligence         43
    2. Market Intelligence a pojęcia pokrewne 53
    3. Market Intelligence jako program              68
    4. Market Intelligence w świetle wyników międzynarodowych badań          78

 

  1. Pozyskiwanie wiedzy o rynku w praktyce rodzimych przedsiębiorstw – wyniki badań własnych               97
    1. Metodyka badania i charakterystyka próby           97
    2. Upowszechnienie systemu Market Intelligence, czynniki go determinujące oraz skuteczność podejmowanych decyzji zarządczych           102
    3. Organizacja, stopień zaawansowania oraz korzyści z programu Market Intelligence          115

 

Zakończenie   135

Bibliografia     137

Spis rysunków               145

Spis tabel         147

Od Redakcji    151

Dodaj do koszyka Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.