reklama - zainteresowany?

Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie - Onepress

Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie
ebook
Autor: Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula
ISBN: 978-83-8142-466-0
stron: 152, Format: ebook
Data wydania: 2019-03-22
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 17,90 zł (poprzednio: 22,38 zł)
Oszczędzasz: 20% (-4,48 zł)

Dodaj do koszyka Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie

Tagi: Marketing

Monografia dotyczy roli informacji oraz wiedzy rynkowej i marketingowej w zarzÄ…dzaniu organizacjÄ…. CechÄ… wspóÅ‚czesnego otoczenia biznesu jest niepewność i zÅ‚ożoność, a przedsiÄ™biorstwa, chcÄ…c ograniczyć wzrost ryzyka zwiÄ…zanego z prowadzeniem dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, muszÄ… posiadać sprawny system pozyskiwania informacji i przeksztaÅ‚cania ich w wiedzÄ™. FunkcjÄ™ wspierajÄ…cÄ… procesy zarzÄ…dcze w organizacji peÅ‚ni m.in. Market Intelligence - praktyczny program dziaÅ‚aÅ„, umożliwiajÄ…cy skuteczne pozyskiwanie informacji o rynku i jego uczestnikach.

Publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny. Autorzy, opierajÄ…c siÄ™ na studiach literaturowych oraz wynikach badaÅ„ empirycznych przeprowadzonych w przedsiÄ™biorstwach, wyjaÅ›niajÄ… istotÄ™ i okreÅ›lajÄ… rolÄ™ Market Intelligence w generowaniu użytecznej wiedzy na potrzeby wsparcia decyzji menedżerskich we wspóÅ‚czesnych organizacjach.

Książka jest adresowana do pracowników nauki zajmujÄ…cych siÄ™ zarzÄ…dzaniem wiedzÄ… oraz nowymi technologiami, a także do przedstawicieli praktyki gospodarczej. Może być również wykorzystywana w dydaktyce, na różnych poziomach studiów, w ramach przybliżania problematyki dotyczÄ…cej zarzÄ…dzania wiedzÄ…, badaÅ„ rynkowych i marketingowych.

Dodaj do koszyka Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie

 

Osoby które kupowały "Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie

Spis treści

Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie eBook -- spis treści

WstÄ™p              7

 

  1. Realia wspóÅ‚czesnego rynku jako czynnik rozwoju Market Intelligence 11
    1. ZÅ‚ożoność otoczenia rynkowego organizacji w dobie cyfryzacji    11
    2. Konsument w spoÅ‚eczeÅ„stwie informacyjnym    22
    3. ZarzÄ…dzanie informacjami w kontekÅ›cie podejmowania decyzji opartych na danych – data driven decision making   29
    4. Specyfika wspóÅ‚czesnego otoczenia biznesowego przedsiÄ™biorstw w Å›wietle wyników badaÅ„    35

 

  1. PojÄ™cie, cele i zadania Market Intelligence          43
    1. Definicja i istota Market Intelligence         43
    2. Market Intelligence a pojęcia pokrewne 53
    3. Market Intelligence jako program              68
    4. Market Intelligence w Å›wietle wyników miÄ™dzynarodowych badaÅ„          78

 

  1. Pozyskiwanie wiedzy o rynku w praktyce rodzimych przedsiÄ™biorstw – wyniki badaÅ„ wÅ‚asnych               97
    1. Metodyka badania i charakterystyka próby           97
    2. Upowszechnienie systemu Market Intelligence, czynniki go determinujÄ…ce oraz skuteczność podejmowanych decyzji zarzÄ…dczych           102
    3. Organizacja, stopieÅ„ zaawansowania oraz korzyÅ›ci z programu Market Intelligence          115

 

ZakoÅ„czenie   135

Bibliografia     137

Spis rysunków               145

Spis tabel         147

Od Redakcji    151

Dodaj do koszyka Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.