reklama - zainteresowany?

Market Intelligence jako program wsparcia proces贸w decyzyjnych we wsp贸艂czesnym przedsi臋biorstwie - Onepress

Market Intelligence jako program wsparcia proces贸w decyzyjnych we wsp贸艂czesnym przedsi臋biorstwie
Autor: Bogdan Gregor, Magdalena Kali艅ska-Kula
ISBN: 9788381424653
ok艂adka: mi臋kka
Data wydania: 2019-06-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 38,48 z艂 (poprzednio: 44,74 z艂)
Oszcz臋dzasz: 14% (-6,26 z艂)

Dodaj do koszyka Market Intelligence jako program wsparcia proces贸w decyzyjnych we wsp贸艂czesnym przedsi臋biorstwie

Tagi: Marketing

Monografia dotyczy roli informacji oraz wiedzy rynkowej i marketingowej w zarz膮dzaniu organizacj膮. Cech膮 wspó艂czesnego otoczenia biznesu jest niepewno艣膰 i z艂o偶ono艣膰, a przedsi臋biorstwa, chc膮c ograniczy膰 wzrost ryzyka zwi膮zanego z prowadzeniem dzia艂alno艣ci gospodarczej, musz膮 posiada膰 sprawny system pozyskiwania informacji i przekszta艂cania ich w wiedz臋. Funkcj臋 wspieraj膮c膮 procesy zarz膮dcze w organizacji pe艂ni m.in. Market Intelligence - praktyczny program dzia艂a艅, umo偶liwiaj膮cy skuteczne pozyskiwanie informacji o rynku i jego uczestnikach.

Publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny. Autorzy, opieraj膮c si臋 na studiach literaturowych oraz wynikach bada艅 empirycznych przeprowadzonych w przedsi臋biorstwach, wyja艣niaj膮 istot臋 i okre艣laj膮 rol臋 Market Intelligence w generowaniu u偶ytecznej wiedzy na potrzeby wsparcia decyzji mened偶erskich we wspó艂czesnych organizacjach.

Ksi膮偶ka jest adresowana do pracowników nauki zajmuj膮cych si臋 zarz膮dzaniem wiedz膮 oraz nowymi technologiami, a tak偶e do przedstawicieli praktyki gospodarczej. Mo偶e by膰 równie偶 wykorzystywana w dydaktyce, na ró偶nych poziomach studiów, w ramach przybli偶ania problematyki dotycz膮cej zarz膮dzania wiedz膮, bada艅 rynkowych i marketingowych.

Dodaj do koszyka Market Intelligence jako program wsparcia proces贸w decyzyjnych we wsp贸艂czesnym przedsi臋biorstwie

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Market Intelligence jako program wsparcia proces贸w decyzyjnych we wsp贸艂czesnym przedsi臋biorstwie", wybiera艂y tak偶e:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Regu艂a 80/20. Zasada, kt贸ra odmienia 艣wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwa膰 z prac膮 na etacie i zacz膮膰 zarabia膰 w sieci
  • Jedna kampania do wolno艣ci. Jak stworzy膰 produkt online, pozyska膰 klient贸w i 偶y膰 na w艂asnych warunkach
  • Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywno艣ci ludzi sukcesu

Dodaj do koszyka Market Intelligence jako program wsparcia proces贸w decyzyjnych we wsp贸艂czesnym przedsi臋biorstwie

Spis tre艣ci

[ERROR]

Dodaj do koszyka Market Intelligence jako program wsparcia proces贸w decyzyjnych we wsp贸艂czesnym przedsi臋biorstwie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.