reklama - zainteresowany?

Marka na cztery sposoby - Onepress

Marka na cztery sposoby
Autor: Pogorzelski Jacek
ISBN: 978-8-3264-9363-8
stron: 248, okładka: miękka
Data wydania: 2015-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 46,64 zł (poprzednio: 58,30 zł)
Oszczędzasz: 20% (-11,66 zł)

Dodaj do koszyka Marka na cztery sposoby

Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników. Autor książki prezentuje zupełnie nowe, rewolucyjne ujęcie marki, zgodnie z którym nie ma jednego, uniwersalnego sposobu na wykreowanie marki. Przedstawia cztery takie sposoby dające w efekcie cztery zupełnie różne w swojej charakterystyce typy marek: opartą na percepcji odbiorcy, opartą na reakcji emocjonalnej, opartą na więzi społecznej, opartą na idei kulturowej. Książka zawiera najnowsze wyniki badań naukowych i wiele praktycznych przykładów kreowania marki. Jest przeznaczona dla dyrektorów marketingu, menedżerów, specjalistów ds. komunikacji marketingowej, pracowników agencji reklamowych i PR, właścicieli firm kreujących marki własne, przedsiębiorców eksportujących własne marki na rynki zagraniczne, a także pracowników naukowych zajmujących się tematyką zarządzania marką i studentów kierunków ekonomicznych.

Dodaj do koszyka Marka na cztery sposoby

 

Osoby które kupowały "Marka na cztery sposoby", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo

Dodaj do koszyka Marka na cztery sposoby

Spis treści

Dodaj do koszyka Marka na cztery sposoby

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.