Marka Konsument Badacz - Onepress

Autor: Staszyńska Katarzyna M.
ISBN: 978-8-3264-4050-2
stron: 224, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 50,57 zł (poprzednio: 58,80 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,23 zł)
ISBN: 978-8-3264-4050-2
stron: 224, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 50,57 zł (poprzednio: 58,80 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,23 zł)
Tagi: Marketing
W pracy omówiono zastosowanie badaÅ„ marketingowych z perspektywy korzyÅ›ci, jakie przynoszÄ… one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. Opracowanie dostarcza niezbÄ™dnej wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do fachowego wykorzystania wyników badaÅ„ konsumenckich.
W publikacji przedstawiono m.in.:
- przeglÄ…d rodzajów badaÅ„ konsumenckich,
- kryteria wyboru firmy badawczej,
- kryteria oceny poprawności metodologicznej i warsztatowej badań,
- sposoby odczytywania i interpretacji wyników badaÅ„ konsumenckich.
Osoby które kupowały "Marka Konsument Badacz", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)