Marka Konsument Badacz - Onepress
Autor: Staszyńska Katarzyna M.
ISBN: 978-8-3264-4050-2
stron: 224, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 50,57 zł (poprzednio: 58,80 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,23 zł)
ISBN: 978-8-3264-4050-2
stron: 224, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 50,57 zł (poprzednio: 58,80 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,23 zł)
Tagi: Marketing
W pracy omówiono zastosowanie badaÅ„ marketingowych z perspektywy korzyÅ›ci, jakie przynoszÄ… one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. Opracowanie dostarcza niezbÄ™dnej wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do fachowego wykorzystania wyników badaÅ„ konsumenckich.
W publikacji przedstawiono m.in.:
- przeglÄ…d rodzajów badaÅ„ konsumenckich,
- kryteria wyboru firmy badawczej,
- kryteria oceny poprawności metodologicznej i warsztatowej badań,
- sposoby odczytywania i interpretacji wyników badaÅ„ konsumenckich.
Osoby które kupowały "Marka Konsument Badacz", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)