reklama - zainteresowany?

Marka Konsument Badacz - Onepress

Marka Konsument Badacz
Autor: Staszyńska Katarzyna M.
ISBN: 978-8-3264-4050-2
stron: 224, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 50,57 zł (poprzednio: 58,80 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,23 zł)

Dodaj do koszyka Marka Konsument Badacz

Tagi: Marketing

W pracy omówiono zastosowanie badaÅ„ marketingowych z perspektywy korzyÅ›ci, jakie przynoszÄ… one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. Opracowanie dostarcza niezbÄ™dnej wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do fachowego wykorzystania wyników badaÅ„ konsumenckich.

W publikacji przedstawiono m.in.:

  • przeglÄ…d rodzajów badaÅ„ konsumenckich,
  • kryteria wyboru firmy badawczej,
  • kryteria oceny poprawnoÅ›ci metodologicznej i warsztatowej badaÅ„,
  • sposoby odczytywania i interpretacji wyników badaÅ„ konsumenckich.

 


 

Dodaj do koszyka Marka Konsument Badacz

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Marka Konsument Badacz

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.