reklama - zainteresowany?

Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy - Onepress

Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy
Autor: Joanna Wrycza-Bekier
ISBN: 978-83-246-8842-5
stron: 248, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2014-06-09
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy

Tagi: Marketing

Pisać każdy może… tylko jak?

Słowa towarzyszą nam od dzieciństwa. Nadajemy nazwy wszystkiemu, co nas otacza; opowiadamy o wszystkim, co dla nas ważne. Gdy korzystamy z wyszukiwarki internetowej, wpisujemy w jej okno pożądane frazy. I choćby nie wiadomo jak wyznawcy kultury obrazkowej zaklinali rzeczywistość, to słowa mają moc. Zmieniają świat, wpływają na czytelników i klientów.

Niezależnie od tego, czy tworzysz opowiadanie, bloga, tekst naukowy, e-mail marketingowy czy slogan reklamowy — jesteÅ› pisarzem. Chcesz podzielić siÄ™ z czytelnikiem swoimi przemyÅ›leniami, rozbawić go lub wzruszyć. Chcesz, by czytelnik CiÄ™ zrozumiaÅ‚, ale czy wiesz, jak do niego dotrzeć? Które sÅ‚owa wybrać, a których siÄ™ pozbyć? Marzysz o tym, by Twój tekst czytaÅ‚o siÄ™ tak, jak oglÄ…da siÄ™ przygody Jamesa Bonda? ChciaÅ‚byÅ› budować napiÄ™cie jak Agatha Christie?

MagicznÄ… moc opowieÅ›ci dostrzegajÄ… dziÅ› nie tylko literaci i reżyserzy, lecz również twórcy tekstów reklamowych i internetowych, ponieważ storytelling buduje Å›wiadomość marki. JeÅ›li chcesz nauczyć siÄ™ go stosować, trudno o lepszych mistrzów storytellingu niż wielcy pisarze. Możesz czerpać garÅ›ciami z ich doÅ›wiadczenia, pod warunkiem, że zamiast siÄ™ zastanawiać: „Co autor miaÅ‚ na myÅ›li?”, zapytasz: „Jak on to zrobiÅ‚?”. DziÄ™ki pisarskim technikom i stylistycznym sztuczkom, które poznasz w tej książce, Twój tekst zabÅ‚yÅ›nie jak za dotkniÄ™ciem czarodziejskiej różdżki.


Joanna Wrycza-Bekier — jest doktorem nauk humanistycznych w zakresie literaturoznawstwa, absolwentkÄ… filologii polskiej i filologii germaÅ„skiej Uniwersytetu GdaÅ„skiego, autorkÄ… książek: Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu (Onepress, 2010 i 2014), Kreatywna praca dyplomowa (Septem, 2011), SzkoÅ‚a twórczego pisania (Editio, 2011) i Galaktyka jÄ™zyka Internetu (Novae Res, 2008), a także licznych artykułów naukowych poÅ›wiÄ™conych internetowemu sÅ‚owu pisanemu.

Prowadzi dwa blogi: Poradnik pisania (http://poradnikpisania.pl) oraz Niemiecki w pracy (http://niemieckiwpracy.eu/blog).

Dodaj do koszyka Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy

 

Osoby które kupowały "Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy

Spis treści

Dodaj do koszyka Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.