reklama - zainteresowany?

Ma - Onepress

Ma
ebook
Autor: Anna Drab-Kurowska, Aneta Sok
ISBN: 978-83-7941-394-2
stron: 227, Format: ebook
Data wydania: 2010-01-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 50,15 z艂 (poprzednio: 59,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 15% (-8,85 z艂)

Dodaj do koszyka Ma

Ksi

Dodaj do koszyka Ma

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Ma", wybiera艂y tak偶e:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo
  • Rachunkowo

Dodaj do koszyka Ma

Spis tre艣ci

Ma艂e i 艣rednie przedsi臋biorstwa wobec wyzwa艅 rozwoju technologii XXI wieku eBook -- spis tre艣ci

Wprowadzenie 7

Rozdzia艂 1
Charakterystyka sektora ma艂ych i 艣rednich przedsi臋biorstw - Aneta Sok贸艂 11
1.1. Poj臋cie i klasyfikacje przedsi臋biorstw 11
1.1.1. Klasyfikacja MSP zgodnie z kryterium ilo艣ciowym 13
1.1.2. Klasyfikacja MSP zgodnie z kryterium jako艣ciowym 17
1.2. W艂a艣ciwo艣ci podmiot贸w o ma艂ej i 艣redniej skali produkcji 19
1.3. Rola sektora MSP w rozwoju gospodarki rynkowej 22
1.4. Uwarunkowania rozwoju MSP na 艣wiecie - pocz膮tki ekspansji 26

Rozdzia艂 2
Kierunki rozwoju sektora ma艂ych i 艣rednich przedsi臋biorstw w Polsce - Aneta Sok贸艂 33
2.1. Rozw贸j ma艂ych i 艣rednich przedsi臋biorstw w latach 1945-1989 33
2.2. Tendencje rozwoju sektora MSP w latach 1990-1993 36
2.3. Kszta艂towanie si臋 bran偶 i r贸偶nicowanie wewn臋trzne podmiot贸w w latach 1994-1997 42
2.4. Wzrost konkurencji wewn臋trznej w sektorze MSP w latach 1998-2003 48

Rozdzia艂 3
Rozw贸j MSP w Unii Europejskiej - do艣wiadczenia polskie - Aneta Sok贸艂 63
3.1. Polityka wspierania przedsi臋biorstw w wybranych krajach Unii Europejskiej 63
3.2. Sektor ma艂ych i 艣rednich przedsi臋biorstw w Polsce a proces integracji europejskiej 70
3.2.1. Rozw贸j MSP w latach 2004-2008 70
3.2.2. Funkcjonowanie podmiot贸w w czasie og贸lno艣wiatowego kryzysu 81
3.3. Analiza szans i zagro偶e艅 MSP po przyst膮pieniu Polski do UE 85
3.3.1. Szanse rozwoju ma艂ych i 艣rednich przedsi臋biorstw 86
3.3.2. Zagro偶enia dla sektora MSP 92

Rozdzia艂 4
Determinanty rozwoju przedsi臋biorstw w Polsce - Aneta Sok贸艂 99
4.1. Polityka gospodarcza Polski wobec ma艂ych i 艣rednich przedsi臋biorstw - wybrane zagadnienia 99
4.2. Bariery rozwoju przedsi臋biorstw sektora MSP 102
4.2.1. Bariery funkcjonowania nowo powsta艂ych przedsi臋biorstw 109
4.2.2. Bariery rozwoju przedsi臋biorstw w wieloletnim aspekcie ich dzia艂alno艣ci 110

Rozdzia艂 5
Wybrane instrumenty wspierania rozwoju ma艂ych i 艣rednich przedsi臋biorstw - Aneta Sok贸艂 115
5.1. Znacznie instytucji dla rozwoju nowoczesnych technologii otoczenia sektora MSP 115
5.2. Organizacje reprezentuj膮ce przedsi臋biorc贸w 119
5.2.1. Organizacje pozarz膮dowe 艣wiadcz膮ce us艂ugi na rzecz przedsi臋biorstw 120
5.2.2. Specjalne strefy ekonomiczne 125
5.2.3. Euroregiony 127
5.2.4. Targi sta艂e w Polsce 129

Rozdzia艂 6
Nowoczesne technologie w ma艂ych i 艣rednich przedsi臋biorstwach - Anna Drab-Kurowska 131
6.1. Istota nowoczesnych technologii 131
6.2. Znaczenie sieci Internet 133
6.2.1. Historia rozwoju sieci Internet na 艣wiecie 134
6.2.2. Specyfika rozwoju sieci Internet w Polsce 136
6.3. Charakterystyka sieci Internet 140
6.4. Us艂ugi sieci Internet 144
6.5. Perspektywy i bariery rozwoju sieci Internet 147
6.6. Zastosowanie sieci Internet w ma艂ych i 艣rednich przedsi臋biorstwach 149

Rozdzia艂 7
Formy aktywno艣ci ma艂ych i 艣rednich przedsi臋biorstw w Internecie w polskich warunkach - Anna Drab-Kurowska 157
7.1. Obszary wykorzystania sieci Internet w ma艂ych i 艣rednich przedsi臋biorstwach 157
7.2. Rodzaje przedsi臋biorstw 163
7.3. Istota i relacje zachodz膮ce w gospodarce elektronicznej 169

Rozdzia艂 8
Rozw贸j e-commerce w Polsce - Anna Drab-Kurowska 173
8.1. Istota poj臋cia i rodzaje e-commerce 173
8.2. Rozwi膮zania e-commerce 174
8.3. Sytuacja na polskim rynku e-commerce 183
8.4. Handel w sieci Internet - bariery i szanse rozwoju 191

Rozdzia艂 9
Wykorzystanie technologii informacyjnych w MSP w Polsce - Anna Drab-Kurowska 195
9.1. Poziom technologii informacyjnych w sektorze MSP 195
9.2. Cele korzystania z Internetu w przedsi臋biorstwach 201
9.3. Strona WWW 202
9.4. E-government 204
9.5. Poziom rozwoju e-us艂ug administracji publicznej w Polsce 206

Bibliografia 215

Dodaj do koszyka Ma

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.