reklama - zainteresowany?

Mała firma w sieci. Narzędzia GOOGLE dla początkujących - Onepress

Mała firma w sieci. Narzędzia GOOGLE dla początkujących
ebook
Autor: Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski
ISBN: 978-8-3756-1277-6
stron: 130, Format: ebook
Data wydania: 2012-11-02
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,90 zł

Dodaj do koszyka Mała firma w sieci. Narzędzia GOOGLE dla początkujących

Tagi: E-biznes

Zamysłem Autorów było napisanie książki będącej rodzajem instrukcji dla przedsiębiorców o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku. Ta nieduża książka ma zająć czytelnikom jak najmniej czasu i przekazać maksimum praktycznych informacji oraz instrukcji, jak skutecznie działać w internecie bez zbędnych kosztów. Książka omawia produkty firmy Google z tego prostego powodu, że wyszukiwarka Google oraz inne produkty tej firmy są jednymi z najbardziej efektywnych, a przy tym w większości darmowych, narzędzi ułatwiających działalność w internecie i zarządzania przedsiębiorstwem. Oczywiście istnieje także wiele innych rozwiązań tego typu i Autorzy zachęcają do ich testowania, jednak nieduża objętość książki zmusiła Autorów do skupienia się na narzędziach oferowanych przez Google.

Dodaj do koszyka Mała firma w sieci. Narzędzia GOOGLE dla początkujących

 

Osoby które kupowały "Mała firma w sieci. Narzędzia GOOGLE dla początkujących", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka Mała firma w sieci. Narzędzia GOOGLE dla początkujących

Spis treści

Dodaj do koszyka Mała firma w sieci. Narzędzia GOOGLE dla początkujących

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.