Mała firma w sieci. Narzędzia GOOGLE dla początkujących - Onepress

ISBN: 978-8-3756-1277-6
stron: 130, Format: ebook
Data wydania: 2012-11-02
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 29,90 zł
Zamysłem Autorów było napisanie książki będącej rodzajem instrukcji dla przedsiębiorców o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku. Ta nieduża książka ma zająć czytelnikom jak najmniej czasu i przekazać maksimum praktycznych informacji oraz instrukcji, jak skutecznie działać w internecie bez zbędnych kosztów. Książka omawia produkty firmy Google z tego prostego powodu, że wyszukiwarka Google oraz inne produkty tej firmy są jednymi z najbardziej efektywnych, a przy tym w większości darmowych, narzędzi ułatwiających działalność w internecie i zarządzania przedsiębiorstwem. Oczywiście istnieje także wiele innych rozwiązań tego typu i Autorzy zachęcają do ich testowania, jednak nieduża objętość książki zmusiła Autorów do skupienia się na narzędziach oferowanych przez Google.
Osoby które kupowały "Mała firma w sieci. Narzędzia GOOGLE dla początkujących", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
Spis treści
Mała firma w sieci. Narzędzia GOOGLE dla początkujących eBook -- spis treści
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Wstęp
- 1. Firma w internecie
- 1.1. Internet źródłem zmian
- 1.2. Polskie firmy w internecie
- 2. Co trzeba mieć, aby być widocznym w internecie?
- 2.1. Firmowa strona internetowa
- 2.2. Firmowy kanał na YouTube
- 2.3. Firmowa wizytówka na Mapach Google
- 2.4. Strona Google+ firmy
- 3. Zdobywanie klientów w internecie
- 3.1. Firma w Google
- 3.2. Promowanie firmy w wynikach organicznych Map Google i Google
- 3.3. Promowanie firmy na YouTube
- 3.4. Promowanie strony Google+ firmy
- 4. Zwiększanie wiedzy o klientach i konkurencji
- 4.1. Statystyki strony internetowej
- 4.2. Śledzenie zamówień składanych poza internetem
- 4.3. Narzędzie propozycji słów kluczowych
- 4.4. Statystyki wyszukiwarki Google
- 5. Ułatwianie pracy w firmie
- 5.1. Swobodny obieg informacji w firmie dzięki Google Apps
- 5.2. Wdrażanie Aplikacji Google dla małej firmy
- 5.3. Korzystanie z poczty firmowej opartej na Gmailu
- 5.4. Firmowy Kalendarz Google
- 5.5. Obieg dokumentów w firmie dzięki Google Drive
- Zakończenie
- Netografia
- Bibliografia
- Spis treści