reklama - zainteresowany?

MNEMObiznes. Jak pamięć wpływa na zysk firmy? - Onepress

MNEMObiznes. Jak pamięć wpływa na zysk firmy?
ebook
Autor: Andrzej Bubrowiecki
ISBN: 9788377016022
stron: 176, Format: ebook
Data wydania: 2012-11-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 15,60 zł (poprzednio: 19,75 zł)
Oszczędzasz: 21% (-4,15 zł)

Dodaj do koszyka MNEMObiznes. Jak pamięć wpływa na zysk firmy?

Tagi: E-biznes

Gdy mówimy "pamięć w biznesie lub w sprzedaży", przychodzi nam na myśl najczęściej jeden temat: dzięki technikom zapamiętywania mogę nauczyć się zapamiętywać twarze i nazwiska klientów i tym zabłysnąć. Owszem, to jedna z możliwości, jakie daje nam wyćwiczona pamięć. Ale zgłębiając tajniki MNEMObiznesu, tak naprawdę otrzymujesz narzędzia wykorzystywane przez psychologię sprzedaży, którymi wdrukujesz na stałe w pamięć klienta ważne informacje o swoim produkcie, marce, firmie.

W odróżnieniu od innych książek, temat pamięci nie jest związany z uczeniem się w rozumieniu szkolnym czy akademickim, ale w całości dotyczy sfery biznesowej. W odróżnieniu z kolei od książek o sprzedaży, nie jest tylko małym fragmentem dotyczącym pamięci i włączonym do większej całości (jak to zwykle bywa), lecz stanowi punkt centralny rozważań.

Główny temat, na zasadzie logicznych powiązań, pogłębiają zagadnienia dotyczące takich kwestii jak psychologia sprzedaży, neuromarketing, psychologia percepcji i reklamy.

"MNEMObiznes" to wiedza o mechanizmach działania pamięci pod kątem wykorzystania jej w marketingu, reklamie i sprzedaży.

Jak skorzystać z możliwości wpływania poprzez pamięć i mnemotechniki na zysk w biznesie, niezależnie od tego, czy prowadzisz małą, nawet jednoosobową firmę, czy zarządzasz dużym przedsiębiorstwem? Odpowiedź możesz znaleźć w tej publikacji.

Dodaj do koszyka MNEMObiznes. Jak pamięć wpływa na zysk firmy?

 

Osoby które kupowały "MNEMObiznes. Jak pamięć wpływa na zysk firmy?", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka MNEMObiznes. Jak pamięć wpływa na zysk firmy?

Spis treści

Dodaj do koszyka MNEMObiznes. Jak pamięć wpływa na zysk firmy?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.