reklama - zainteresowany?

MARK eTHINK - Poznaj jasn - Onepress

MARK eTHINK - Poznaj jasn
ebook
Autor: Hubert Dudek, Paulina Wliz
ISBN: 978-83-969871-1-2
stron: 394, Format: ebook
Data wydania: 2023-12-04
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,00 zł

Dodaj do koszyka MARK eTHINK - Poznaj jasn

Tagi: E-biznes | Marketing | Social Media

Wiele materia

Dodaj do koszyka MARK eTHINK - Poznaj jasn

Spis treści

MARK eTHINK - Poznaj jasną i ciemną stronę marketingu eBook -- spis treści

O KSIĄŻCE

OD AUTORA

WSPÓŁAUTORKA KSIĄŻKI — PAULINA WLIZŁO

WSTĘP

1. MARKETING W INTERNECIE

  • Czym jest marketing w sieci i jakie działania można wyróżnić
  • Jaki jest cel różnych form marketingu i jak je rozumieć
  • Marketing nastawiony na Branding
  • Marketing nastawiony na akcje promocyjne i oferty sprzedażowe
  • Marketing budowania zaplecza czytelników / subskrybentów
  • Marketing Wirusowy
  • Zasada czterech nóg w BIZNESIE

2. METODY NA MARKETING BRANDINGOWY

  • Czym jest Branding i jak go rozumieć
  • Jak planować kampanie brandingowe
  • Dlaczego rozpoznawalność jest tak ważna

3. METODY NA MARKETING SPRZEDAŻOWY

  • Jak podnieść skuteczność swoich ofert
  • Dobry Copywriter to nie wszystko ważne są też elementy wzbudzające emocje i zachęcające do akcji
  • Podstawy ofert sprzedażowych / ograniczenie czasowe / ograniczenie ilościowe / dowód społeczny / wezwanie do akcji
  • Konstrukcja oferty sprzedażowej - opis elementów składowych
  • Nie ważne co sprzedajesz tylko JAK

4. METODY NA MARKETING - BUDOWANIE ZAPLECZA

  • Czym jest zaplecze twojego biznesu
  • Dlaczego zasięgi w mediach społecznościowych są dziś tak ważne
  • Zasięg to nie jest jeszcze sprzedaż, jak zamienić obserwatorów na klientów
  • Zasada PARETO 80/20
  • Lejki sprzedażowe jak korzystać z tych narzędzi w tworzeniu własnego zaplecza

5. KILKA NAJWAŻNIEJSZYCH STRATEGII W BUDOWANIU SWOJEGO MARKETINGU I BIZNESOWEGO IMPERIUM

  • Metoda One Time Offer - zwrot kosztów promocji i marketingu w Internecie
  • Metoda Magnez - Aktywator - Oferta Główna - Maksymalizator
  • Pojęcia w sprzedaży dodatkowej: Cross Selling, Up Selling i Down Selling
  • Narzędzia do automatyzacji decyzji zakupowych klienta czyli trochę o autoresponderach i dlaczego musisz go mieć
  • SZABLONY - rewolucja, która usprawniła pracę w marketingu

6. CZY AKCJE MARKETINGU WIRUSOWEGO DA SIĘ ZAPLANOWAĆ I PRZEWIDZIEĆ?

  • Czym jest marketing wirusowy
  • Co robić gdy marketing wirusowy zacznie działać jak tego oczekujesz
  • Płyń na fali, dopóki się da, czyli jak skorzystać z faktu bycia na TOPIE

7. TRENDY W BIZNESIE I NA ŚWIECIE ORAZ JAK JE WYKORZYSTAĆ W SWOJEJ DZIAŁALNOŚCI

  • Dlaczego na starcie warto poruszać tematy na TOPIE
  • Jak dołączyć do rozpędzonego tematu, aby ugrać coś dla siebie
  • Gdy jesteś na STARCIE musisz więcej od siebie dać i korzystać z popularności innych
  • Zasada wzajemności w bazowaniu na trendach, które trwają
  • Dlaczego współpraca i wywiady mają taką siłę w budowaniu marki? 

8. CZTERY NAJWAŻNIEJSZE ELEMENTY DOBREGO MARKETINGU

  • Jakość produktu
  • Oferta
  • Opakowanie
  • Obsługa klienta

9. ZMYSŁY KLIENTÓW JAK JE WYKORZYSTAĆ W SPRZEDAŻY

  • Słuch
  • Wzrok
  • Dotyk
  • Smak
  • Węch
  • Ograniczenie dla biznesów Online

10. DLACZEGO NAJWIĘCEJ ZARABIAJĄ CI, KTÓRZY BAZUJĄ NA EMOCJACH

  • Psychologia w sprzedaży
  • Ludzie szybko się nudzą, wykorzystaj NOWOŚCI jako sygnał przypominający o twojej marce
  • Skuteczny marketing, czyli połączenie emocji i zmysłów

11. PODSUMOWANIE

  • MOJE STRATEGIE TWORZENIA TREŚCI
  • MOJE STRATEGIE BUDOWANIA MARKI
  • MOJE STRATEGIE SPRZEDAŻY PRODUKTÓW
  • Książki / warte polecenia /
  • Księgarnie / warte polecenia /
  • Linki do stron i narzędzi / kilka wartych polecenia /
  • Gdzie znajdziesz więcej wartościowych materiałów…?

Dodaj do koszyka MARK eTHINK - Poznaj jasn

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.