MARK eTHINK - Poznaj jasn - Onepress
ISBN: 978-83-969871-1-2
stron: 394, Format: ebook
Data wydania: 2023-12-04
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 49,00 zł
Osoby które kupowały "MARK eTHINK - Poznaj jasn", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
Spis treści
MARK eTHINK - Poznaj jasną i ciemną stronę marketingu eBook -- spis treści
O KSIĄŻCE
OD AUTORA
WSPÓŁAUTORKA KSIĄŻKI — PAULINA WLIZŁO
WSTĘP
1. MARKETING W INTERNECIE
- Czym jest marketing w sieci i jakie działania można wyróżnić
- Jaki jest cel różnych form marketingu i jak je rozumieć
- Marketing nastawiony na Branding
- Marketing nastawiony na akcje promocyjne i oferty sprzedażowe
- Marketing budowania zaplecza czytelników / subskrybentów
- Marketing Wirusowy
- Zasada czterech nóg w BIZNESIE
2. METODY NA MARKETING BRANDINGOWY
- Czym jest Branding i jak go rozumieć
- Jak planować kampanie brandingowe
- Dlaczego rozpoznawalność jest tak ważna
3. METODY NA MARKETING SPRZEDAŻOWY
- Jak podnieść skuteczność swoich ofert
- Dobry Copywriter to nie wszystko ważne są też elementy wzbudzające emocje i zachęcające do akcji
- Podstawy ofert sprzedażowych / ograniczenie czasowe / ograniczenie ilościowe / dowód społeczny / wezwanie do akcji
- Konstrukcja oferty sprzedażowej - opis elementów składowych
- Nie ważne co sprzedajesz tylko JAK
4. METODY NA MARKETING - BUDOWANIE ZAPLECZA
- Czym jest zaplecze twojego biznesu
- Dlaczego zasięgi w mediach społecznościowych są dziś tak ważne
- Zasięg to nie jest jeszcze sprzedaż, jak zamienić obserwatorów na klientów
- Zasada PARETO 80/20
- Lejki sprzedażowe jak korzystać z tych narzędzi w tworzeniu własnego zaplecza
5. KILKA NAJWAŻNIEJSZYCH STRATEGII W BUDOWANIU SWOJEGO MARKETINGU I BIZNESOWEGO IMPERIUM
- Metoda One Time Offer - zwrot kosztów promocji i marketingu w Internecie
- Metoda Magnez - Aktywator - Oferta Główna - Maksymalizator
- Pojęcia w sprzedaży dodatkowej: Cross Selling, Up Selling i Down Selling
- Narzędzia do automatyzacji decyzji zakupowych klienta czyli trochę o autoresponderach i dlaczego musisz go mieć
- SZABLONY - rewolucja, która usprawniła pracę w marketingu
6. CZY AKCJE MARKETINGU WIRUSOWEGO DA SIĘ ZAPLANOWAĆ I PRZEWIDZIEĆ?
- Czym jest marketing wirusowy
- Co robić gdy marketing wirusowy zacznie działać jak tego oczekujesz
- Płyń na fali, dopóki się da, czyli jak skorzystać z faktu bycia na TOPIE
7. TRENDY W BIZNESIE I NA ŚWIECIE ORAZ JAK JE WYKORZYSTAĆ W SWOJEJ DZIAŁALNOŚCI
- Dlaczego na starcie warto poruszać tematy na TOPIE
- Jak dołączyć do rozpędzonego tematu, aby ugrać coś dla siebie
- Gdy jesteś na STARCIE musisz więcej od siebie dać i korzystać z popularności innych
- Zasada wzajemności w bazowaniu na trendach, które trwają
- Dlaczego współpraca i wywiady mają taką siłę w budowaniu marki?
8. CZTERY NAJWAŻNIEJSZE ELEMENTY DOBREGO MARKETINGU
- Jakość produktu
- Oferta
- Opakowanie
- Obsługa klienta
9. ZMYSŁY KLIENTÓW JAK JE WYKORZYSTAĆ W SPRZEDAŻY
- Słuch
- Wzrok
- Dotyk
- Smak
- Węch
- Ograniczenie dla biznesów Online
10. DLACZEGO NAJWIĘCEJ ZARABIAJĄ CI, KTÓRZY BAZUJĄ NA EMOCJACH
- Psychologia w sprzedaży
- Ludzie szybko się nudzą, wykorzystaj NOWOŚCI jako sygnał przypominający o twojej marce
- Skuteczny marketing, czyli połączenie emocji i zmysłów
11. PODSUMOWANIE
- MOJE STRATEGIE TWORZENIA TREŚCI
- MOJE STRATEGIE BUDOWANIA MARKI
- MOJE STRATEGIE SPRZEDAŻY PRODUKTÓW
- Książki / warte polecenia /
- Księgarnie / warte polecenia /
- Linki do stron i narzędzi / kilka wartych polecenia /
- Gdzie znajdziesz więcej wartościowych materiałów…?