reklama - zainteresowany?

Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży - Onepress

Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży
ebook
Autor: A. K. Pradeep
Tytuł oryginału: The Buying Brain: Secrets for Selling to the Subconscious Mind
TÅ‚umaczenie: Magda Witkowska
ISBN: 978-83-246-3755-3
stron: 256, Format: ebook
Data wydania: 2012-06-06
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 32,45 zł (poprzednio: 57,95 zł)
Oszczędzasz: 44% (-25,50 zł)

Dodaj do koszyka Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży

Tagi: Marketing

W głowie klienta

  • Jak dziaÅ‚a mózg i jak można wpÅ‚ywać na jego decyzje?
  • Jak poznać prawdziwe oczekiwania i potrzeby klientów?
  • Jak tworzyć przekazy reklamowe, produkty i marki, które pokochajÄ… klienci?

 


 

To lektura obowiÄ…zkowa dla wszystkich praktyków marketingu, którzy poszukujÄ… możliwoÅ›ci dalszego rozwijania siÄ™ w swojej dziedzinie.
David Poltrack,
dyrektor ds. badań, CBS Corporation
OdwoÅ‚ujÄ…c siÄ™ do zasad neurobiologii i strategii marketingowych, dr Pradeep tworzy nowÄ… dziedzinÄ™ neuromarketingu, której dorobek znajduje zastosowanie we wszystkich kategoriach dziaÅ‚alnoÅ›ci marketingowej.
Rajiv Lal,
profesor Uniwersytetu Harvarda, specjalista w dziedzinie handlu detalicznego
Pradeep jest motorem jednego z wiodÄ…cych Å›wiatowych laboratoriów marketingowych, dlatego z jego koncepcji korzystajÄ… najwiÄ™ksze i najskuteczniejsze firmy
David Meerman Scott,
specjalista ds. tworzenia strategii marketingowych

 

Techniki "neuro" w sprzedaży i marketingu

 

Tradycyjny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najÅ›ciÅ›lejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować najskuteczniejsze znane Ci marketingowe narzÄ™dzia, jednak wynik tych dziaÅ‚aÅ„ jest zwykle jednÄ… wielkÄ… niewiadomÄ…. Zamiast siedzieć nad pustÄ… filiżankÄ… po kawie i liczyć, że może zadziaÅ‚a kreatywna zgadywanka lub nieskuteczne oraz przestarzaÅ‚e techniki badawcze, skorzystaj z doÅ›wiadczeÅ„ liderów rynku i pozwól, by dziaÅ‚aÅ‚a moc neuromarketingu! DziÄ™ki niemu zyskasz dostÄ™p do konkretnych i rzeczywistych potrzeb oraz oczekiwaÅ„ konsumentów i zdobÄ™dziesz realnÄ… przewagÄ™ konkurencyjnÄ… na zatÅ‚oczonym i zaÅ›mieconym rynku.

Niniejsza książka zdradza tajemnicÄ™ dotyczÄ…cÄ… tego, w jaki sposób i dlaczego mózg kupuje. Czerpie ona ze źródÅ‚a najnowszej wiedzy neurobiologicznej i zawiera praktyczne wskazówki dla przedstawicieli Å›wiata biznesu, specjalistów ds. marketingu, projektantów, twórców stron internetowych, copywriterów i grafików. Wreszcie zyskujesz dostÄ™p do informacji, które kryjÄ… siÄ™ gÅ‚Ä™boko w umysÅ‚ach Twoich klientów — tak gÅ‚Ä™boko, że oni sami czÄ™sto nie potrafiÄ… wytÅ‚umaczyć swoich decyzji. Dowiedz siÄ™, jak wykorzystać zaÅ‚ożenia neuromarketingu do ksztaÅ‚towania strategii Twojej marki, jak zmieniać produkt i modyfikować ceny, jakie metody analizy zastosować, żeby opakowania wyróżniaÅ‚y siÄ™ na póÅ‚kach, oraz jak nakÅ‚onić klientów, by podczas zakupów siÄ™gnÄ™li po Twój produkt.

  • Jak stworzyć komunikat, który trafi do mózgu dziÄ™ki zaangażowaniu wszystkich piÄ™ciu zmysÅ‚ów?
  • Jakie strategie efektywnie dziaÅ‚ajÄ… na konsumentów po sześćdziesiÄ…tce?
  • Jak wykorzystywać preferencje kobiecego mózgu?
  • Jakie konkretnie zachowania konsumenckie cechujÄ… mózg matki?
  • Jak nakÅ‚onić do wspóÅ‚pracy neurony lustrzane?
  • Jak zwiÄ™kszyć szanse na sukces i obniżyć ryzyko porażki przy wdrażaniu nowego produktu?
  • Jak podÅ›wiadomość reaguje na przekaz emitowany przez telewizjÄ™, internet i platformy mobilne?
  • Jak stworzyć neurologicznie najskuteczniejszÄ… treść dla portali spoÅ‚ecznoÅ›ciowych?

 


 

Patroni medialni:

Dodaj do koszyka Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży

Spis treści

Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży eBook -- spis treści

  • Przedmowa (9)
  • PodziÄ™kowania (11)

Część I Poznajemy mózg na zakupach

  • RozdziaÅ‚ 1. Bilion dolarów, by przekonać mózg (15)
  • RozdziaÅ‚ 2. Technologia neuromarketingu (19)
  • RozdziaÅ‚ 3. Mózg Twojego klienta ma 100 tysiÄ™cy lat (27)
  • RozdziaÅ‚ 4. Podstawowe informacje o mózgu (41)
  • RozdziaÅ‚ 5. Pięć zmysÅ‚ów a mózg na zakupach (49)
  • RozdziaÅ‚ 6. Mózg przedstawiciela wyżu demograficznego na zakupach (63)
  • RozdziaÅ‚ 7. Kobiecy mózg na zakupach (73)
  • RozdziaÅ‚ 8. Mózg matki na zakupach (87)
  • RozdziaÅ‚ 9. Mózg empatyczny na zakupach (101)

Część II OdwoÅ‚ujemy siÄ™ do mózgu na zakupach

  • RozdziaÅ‚ 10. Mierniki i wskaźniki neuromarketingowe (111)
  • RozdziaÅ‚ 11. Podróż konsumenta (121)
  • RozdziaÅ‚ 12. Mózg na zakupach a marki (127)
  • RozdziaÅ‚ 13. Mózg na zakupach a produkty (141)
  • RozdziaÅ‚ 14. Mózg na zakupach a opakowanie (159)
  • RozdziaÅ‚ 15. Mózg na zakupach a alejka sklepowa (175)
  • RozdziaÅ‚ 16. Mózg na zakupach a reklama (197)
  • RozdziaÅ‚ 17. Mózg na zakupach a ekrany i media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe (221)
  • RozdziaÅ‚ 18. Wizja przyszÅ‚oÅ›ci (233)
     
  • Przypisy i bibliografia (237)
  • Skorowidz (245)

Dodaj do koszyka Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.