MÅ‚odzi nabywcy na e-zakupach - Onepress
ISBN: 978-8-3748-8181-4
stron: 272, okładka: miękka
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 50,40 zł (poprzednio: 58,60 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,20 zł)
Osoby z badanego segmentu mÅ‚odych dorosÅ‚ych (18-29 lat) stanowiÄ… dziÅ› 18% polskiego spoÅ‚eczeÅ„stwa. Jest to pierwsze pokolenie Polaków, które caÅ‚e swoje dorosÅ‚e życie spÄ™dziÅ‚o w gospodarce rynkowej. Co również istotne, Internet byÅ‚ obecny w ich życiu przez caÅ‚y okres dorastania i staÅ‚ siÄ™ naturalnym elementem rzeczywistoÅ›ci. Dla nich Å›rodowisko Internetu jest miejscem rozrywki, zdobywania wiedzy, spotkaÅ„ i dokonywania zakupów. Poznanie ich potrzeb i sposobów postÄ™powania może być istotnym czynnikiem wpÅ‚ywajÄ…cym na konkurencyjność sprzedawców. Jest wysoce prawdopodobne, że przyszÅ‚e pokolenia bÄ™dÄ… w swoich zachowaniach podobne do obecnego segmentu mÅ‚odych dorosÅ‚ych.
Lektura książki pozwoli odpowiedzieć m.in. na nastÄ™pujÄ…ce pytania dotyczÄ…ce zachowaÅ„ nabywczych osób w wieku 18-29 lat:
1. Dlaczego i w jakich miejscach kupujÄ… w Internecie?
2. Jakie czynniki wpÅ‚ywajÄ… na wybór konkretnego sprzedawcy?
3. Jak oceniajÄ… bezpieczeÅ„stwo zakupów internetowych i jak starajÄ… siÄ™ minimalizować ewentualne ryzyko?
4. Jakie sÄ… gÅ‚ówne źródÅ‚a informacji o produktach sprzedawanych w Internecie?
5. Jak sprzedawcy internetowi mogą poprawić swoją wiarygodność?
6. Dlaczego część mÅ‚odych nabywców nie kupuje w Internecie lub przerywa zakupy?
7. Czy mÅ‚odzi nabywcy sÄ… zadowoleni z zakupów internetowych?
8. Jakie sÄ… gÅ‚ówne powody niezadowolenia z zakupów internetowych i jakie kroki podejmujÄ… by poprawić swoje samopoczucie?
9. Co sprawia że nabywcy majÄ… swoje ulubione sklepy internetowe do których wracajÄ…?
10. Jakie czynniki mogłyby spowodować częstsze zakupy w Internecie?
Autorzy sÄ… przekonani, że wskazane w książce źródÅ‚a konkurencyjnoÅ›ci, jako oparte na reprezentatywnych badaniach i analizie krajowej i Å›wiatowej literatury, stanowiÄ… rzeczywiste, możliwe do praktycznego zastosowania sposoby wzmacniania pozycji konkurencyjnej firm dziaÅ‚ajÄ…cych w Internecie. Przedstawiona analiza powinna uÅ‚atwić menedżerom ksztaÅ‚towanie oferty oraz komunikacji marketingowej, co pozytywnie wpÅ‚ynie na poprawÄ™ pozycji konkurencyjnej ich sklepów internetowych.
Osoby które kupowały "Młodzi nabywcy na e-zakupach", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)