reklama - zainteresowany?

MÅ‚odzi nabywcy na e-zakupach - Onepress

MÅ‚odzi nabywcy na e-zakupach
Autor: Gracz Leszek, Ostrowska Izabela
ISBN: 978-8-3748-8181-4
stron: 272, okładka: miękka
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 50,40 zł (poprzednio: 58,60 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,20 zł)

Dodaj do koszyka MÅ‚odzi nabywcy na e-zakupach

Tagi: E-biznes | Obsługa klienta | Sprzedaż

Osoby z badanego segmentu mÅ‚odych dorosÅ‚ych (18-29 lat) stanowiÄ… dziÅ› 18% polskiego spoÅ‚eczeÅ„stwa. Jest to pierwsze pokolenie Polaków, które caÅ‚e swoje dorosÅ‚e życie spÄ™dziÅ‚o w gospodarce rynkowej. Co również istotne, Internet byÅ‚ obecny w ich życiu przez caÅ‚y okres dorastania i staÅ‚ siÄ™ naturalnym elementem rzeczywistoÅ›ci. Dla nich Å›rodowisko Internetu jest miejscem rozrywki, zdobywania wiedzy, spotkaÅ„ i dokonywania zakupów. Poznanie ich potrzeb i sposobów postÄ™powania może być istotnym czynnikiem wpÅ‚ywajÄ…cym na konkurencyjność sprzedawców. Jest wysoce prawdopodobne, że przyszÅ‚e pokolenia bÄ™dÄ… w swoich zachowaniach podobne do obecnego segmentu mÅ‚odych dorosÅ‚ych.

Lektura książki pozwoli odpowiedzieć m.in. na nastÄ™pujÄ…ce pytania dotyczÄ…ce zachowaÅ„ nabywczych osób w wieku 18-29 lat:

1. Dlaczego i w jakich miejscach kupujÄ… w Internecie?

2. Jakie czynniki wpÅ‚ywajÄ… na wybór konkretnego sprzedawcy?

3. Jak oceniajÄ… bezpieczeÅ„stwo zakupów internetowych i jak starajÄ… siÄ™ minimalizować ewentualne ryzyko?

4. Jakie sÄ… gÅ‚ówne źródÅ‚a informacji o produktach sprzedawanych w Internecie?

5. Jak sprzedawcy internetowi mogą poprawić swoją wiarygodność?

6. Dlaczego część mÅ‚odych nabywców nie kupuje w Internecie lub przerywa zakupy?

7. Czy mÅ‚odzi nabywcy sÄ… zadowoleni z zakupów internetowych?

8. Jakie sÄ… gÅ‚ówne powody niezadowolenia z zakupów internetowych i jakie kroki podejmujÄ… by poprawić swoje samopoczucie?

9. Co sprawia że nabywcy majÄ… swoje ulubione sklepy internetowe do których wracajÄ…?

10. Jakie czynniki mogłyby spowodować częstsze zakupy w Internecie?

Autorzy sÄ… przekonani, że wskazane w książce źródÅ‚a konkurencyjnoÅ›ci, jako oparte na reprezentatywnych badaniach i analizie krajowej i Å›wiatowej literatury, stanowiÄ… rzeczywiste, możliwe do praktycznego zastosowania sposoby wzmacniania pozycji konkurencyjnej firm dziaÅ‚ajÄ…cych w Internecie. Przedstawiona analiza powinna uÅ‚atwić menedżerom ksztaÅ‚towanie oferty oraz komunikacji marketingowej, co pozytywnie wpÅ‚ynie na poprawÄ™ pozycji konkurencyjnej ich sklepów internetowych.

Dodaj do koszyka MÅ‚odzi nabywcy na e-zakupach

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka MÅ‚odzi nabywcy na e-zakupach

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.