reklama - zainteresowany?

Mądrość zwycięzców. Część druga - Onepress

Mądrość zwycięzców. Część druga
ebook
Autor: Jim Stovall
TÅ‚umaczenie: Adam Bukowski, Jacek Åšroda
ISBN: 978-83-66142-50-3
stron: 148, Format: ebook
Data wydania: 2020-04-10
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 23,65 zł (poprzednio: 28,84 zł)
Oszczędzasz: 18% (-5,19 zł)

Dodaj do koszyka Mądrość zwycięzców. Część druga

Tagi: Rozwój osobisty

Ucząc się, zmieniasz swoje życie. Ucząc kogoś, zmieniasz jego życie. Ale gdy uczysz kogoś, jak uczyć, zmieniasz cały świat.

Prasowe i internetowe felietony Jima Stovalla, publikowane już drugÄ… dekadÄ™ pod wspólnym tytuÅ‚em MÄ…drość zwyciÄ™zców, sÄ… czytane i analizowane na caÅ‚ym Å›wiecie. Ich pierwszy książkowy wybór ukazaÅ‚ siÄ™ po niezwykÅ‚ym sukcesie powieÅ›ci Stovalla Bezcenny dar i tuż po jej filmowej adaptacji, wyprodukowanej przez wytwórniÄ™ 20th Century Fox.

W polskim przekÅ‚adzie tom MÄ…drość zwyciÄ™zców. UmysÅ‚ wart miliony wydany zostaÅ‚ przez Studio EMKA w 2017 roku. Obecnie – dziÄ™ki książce zawierajÄ…cej nowy zbiór felietonów Stovalla – dowcip, wiedza i doÅ›wiadczenie tego Autora, warte miliony dolarów, ponownie stajÄ… siÄ™ dostÄ™pne także dla polskich czytelników.
 

MÄ…drość zwyciÄ™zców. Część druga to niepowtarzalne poÅ‚Ä…czenie praktycznych wskazówek z duchowÄ… mÄ…droÅ›ciÄ…. SkomponowanÄ… z krótkich tekstów, kolejnÄ… bestsellerowÄ… książkÄ™ Stovalla, skÅ‚aniajÄ…cÄ… do autorefleksji, można poznawać stopniowo, smakujÄ…c jej treÅ›ci i poddajÄ…c siÄ™ rosnÄ…cej sile ich oddziaÅ‚ywania.

Dodaj do koszyka Mądrość zwycięzców. Część druga

 

Osoby które kupowały "Mądrość zwycięzców. Część druga", wybierały także:

  • Jak w 21 dni naprawić zwiÄ…zek
  • Jak odnaleźć prawdziwÄ… miÅ‚ość?
  • Speed dating z kreatywnoÅ›ciÄ… Historie o kreatywnym myÅ›leniu, jakie opowiedzieli mi w Havas
  • Naturalne uwodzenie kobiet w dzieÅ„ dla normalnych facetów
  • UmysÅ‚ milionera. Droga do wolnoÅ›ci finansowej

Dodaj do koszyka Mądrość zwycięzców. Część druga

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Mądrość zwycięzców. Część druga

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.