reklama - zainteresowany?

Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar - Onepress

Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar
Autor: Urban Wiesław, Siemieniako Dariusz
ISBN: 978-8-3011-5491-2
stron: 150, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 32,68 zł (poprzednio: 38,90 zł)
Oszczędzasz: 16% (-6,22 zł)

Dodaj do koszyka Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar

Tagi: Marketing | Obsługa klienta | Zarządzanie

PodrÄ™cznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarzÄ…dzania i marketingu do wykÅ‚adów specjalistycznych dotyczÄ…cych zachowaÅ„ konsumentów i budowy programów lojalnoÅ›ciowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny praktykom ksztaÅ‚tujÄ…cym strategiÄ™ marketingowÄ… i programy lojalnoÅ›ciowe w swoich firmach. Zawiera najnowszÄ…, usystematyzowanÄ… wiedzÄ™ o lojalnoÅ›ci klientów, jej typach, prawidÅ‚owoÅ›ciach i uwarunkowaniach. Autorzy przedstawiajÄ… zarówno podstawy teoretyczne, jak i liczne przykÅ‚ady rozwiÄ…zaÅ„ stosowanych w praktyce.

W książce omówiono kolejno:

* istotę i rodzaje lojalności,
* modele lojalności,
* motywacje klientów,
* typologię lojalności,
* dynamikÄ™ zmian postaw klientów,
* pomiar lojalności.

Praca ma zarówno wysokie walory merytoryczne, jak i praktyczne. Autorzy prezentujÄ… bowiem najnowszÄ… wiedzÄ™, opartÄ… na literaturze Å›wiatowej, popartÄ… licznymi przykÅ‚adami z życia gospodarczego. Każdy rozdziaÅ‚ koÅ„czÄ… pytania kontrolne. PodrÄ™cznik zawiera również bogatÄ… bibliografiÄ™ i indeks rzeczowy.

Dodaj do koszyka Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.