Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar - Onepress

ISBN: 978-8-3011-5491-2
stron: 150, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 32,68 zł (poprzednio: 38,90 zł)
Oszczędzasz: 16% (-6,22 zł)
PodrÄ™cznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarzÄ…dzania i marketingu do wykÅ‚adów specjalistycznych dotyczÄ…cych zachowaÅ„ konsumentów i budowy programów lojalnoÅ›ciowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny praktykom ksztaÅ‚tujÄ…cym strategiÄ™ marketingowÄ… i programy lojalnoÅ›ciowe w swoich firmach. Zawiera najnowszÄ…, usystematyzowanÄ… wiedzÄ™ o lojalnoÅ›ci klientów, jej typach, prawidÅ‚owoÅ›ciach i uwarunkowaniach. Autorzy przedstawiajÄ… zarówno podstawy teoretyczne, jak i liczne przykÅ‚ady rozwiÄ…zaÅ„ stosowanych w praktyce.
W książce omówiono kolejno:
* istotę i rodzaje lojalności,
* modele lojalności,
* motywacje klientów,
* typologię lojalności,
* dynamikÄ™ zmian postaw klientów,
* pomiar lojalności.
Praca ma zarówno wysokie walory merytoryczne, jak i praktyczne. Autorzy prezentujÄ… bowiem najnowszÄ… wiedzÄ™, opartÄ… na literaturze Å›wiatowej, popartÄ… licznymi przykÅ‚adami z życia gospodarczego. Każdy rozdziaÅ‚ koÅ„czÄ… pytania kontrolne. PodrÄ™cznik zawiera również bogatÄ… bibliografiÄ™ i indeks rzeczowy.
Osoby które kupowały "Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)