reklama - zainteresowany?

Like a Virgin. Czego nie nauczÄ… CiÄ™ w szkole biznesu - Onepress

Like a Virgin. Czego nie nauczÄ… CiÄ™ w szkole biznesu
ebook
Autor: Richard Branson
ISBN: 978-8-3644-3745-8
stron: 286, Format: ebook
Data wydania: 2014-05-19
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,00 zł

Dodaj do koszyka Like a Virgin. Czego nie nauczÄ… CiÄ™ w szkole biznesu

Tagi: Marketing | Multimedialne szkolenia | Sprzedaż

Richard Branson jest zaÅ‚ożycielem Virgin Group. W wieku szesnastu lat stworzyÅ‚ gazetÄ™ „Student”. W 1970 roku powoÅ‚aÅ‚ do życia Virgin, maÅ‚e przedsiÄ™biorstwo wysyÅ‚kowe sprzedajÄ…ce pÅ‚yty, a wkrótce potem otworzyÅ‚ sklep muzyczny w Londynie. Dwa lata później powstaÅ‚o studio nagraÅ„ i Virgin Records staÅ‚a siÄ™ jednÄ… z szeÅ›ciu najlepszych wytwórni pÅ‚ytowych na Å›wiecie. Od tamtej pory Virgin Group rozwinęła siÄ™ i obejmuje teraz ponad czterysta firm w ponad trzydziestu krajach. Branson jest jedynym czÅ‚owiekiem na Å›wiecie, który od zera zbudowaÅ‚ warte osiem miliardów dolarów przedsiÄ™biorstwa w oÅ›miu różnych sektorach. DziaÅ‚ajÄ…c w ramach charytatywnego oddziaÅ‚u Virgin Group, Unite, pracuje nad rozwijaniem nowego podejÅ›cia do problemów spoÅ‚ecznych i Å›rodowiskowych. Like a Virgin. Czego nie nauczÄ… CiÄ™ w szkole biznesu to książka napisana z perspektywy zaÅ‚ożyciela dużego biznesu, który wyzwoliÅ‚ siÄ™ od biznesowego szablonu, a caÅ‚Ä… wiedzÄ™ jakÄ… ma o skutecznym prowadzeniu przedsiÄ™biorstwa czerpie z wÅ‚asnego, czterdziestoletniego doÅ›wiadczenia. Książka Richarda Bransona to zebrane w caÅ‚ość najlepsze biznesowe wskazówki autora, które pierwotnie pojawiÅ‚y siÄ™ w „New York Times”, a nastÄ™pnie byÅ‚y cytowane na caÅ‚ym Å›wiecie od Indii aż po AustraliÄ™ i Wyspy Bahama. Branson porusza w swojej książce zarówno kwestiÄ™ Å›wiatowego kryzysu finansowego, jak również zdradza pięć sekretnych przepisów, jak osiÄ…gnąć sukces w biznesie. Praktyczna wiedza, jakÄ… Branson dzieli siÄ™ z Czytelnikami, jest nie do zdobycia w żadnej szkole. Like a Virgin to rady praktyka, który osiÄ…gnÄ…Å‚ sukces i który wie, jak sprawnie i skutecznie poruszać siÄ™ w biznesie.

Dodaj do koszyka Like a Virgin. Czego nie nauczÄ… CiÄ™ w szkole biznesu

Spis treści

Like a Virgin. Czego nie nauczą Cię w szkole biznesu eBook -- spis treści

  • Strona tytuÅ‚owa
  • Strona redakcyjna
  • WstÄ™p
  • Pięć sekretów, jak zaÅ‚ożyć biznes
  • SiÅ‚Ä… sÄ… ludzie
  • Mili ludzie moga finiszować jako pierwsi
  • NajsÅ‚absze ogniwo
  • Filozofia biznesu
  • Pieprz siÄ™, Goliacie!
  • Ważne, aby nie być poważnym
  • Supergadka
  • MożliwoÅ›ci, jakie niesie ryzyko
  • Prywatny kosmos
  • Oni mówiÄ…
  • Dziesięć na dziesięć
  • JeÅ›li nigdy nie popeÅ‚niasz bÅ‚Ä™dów
  • Klient ma zawsze racjÄ™
  • Åšwiadomość marki
  • Steve jobs
  • Pierwsze wrażenie jest niezwykle ważne
  • By wygrać wojnÄ™ z narkotykami
  • Nauka: ostatnia granica
  • Usunąć kliny blokujÄ…ce
  • Jak dobre wino
  • Cóż znaczy nazwa?
  • Chcesz byc prezesem?
  • Sztuczka z chiÅ„skim talerzem obrotowym
  • Przepis na przedsiÄ™biorcÄ™
  • W powietrzu pachnie zmianÄ…
  • Nie podoba ci siÄ™ druga opinia?
  • Zrywanie
  • Gdybym mógÅ‚ zrobić to wszystko jeszcze raz
  • WiÄ™cej chodzenia i gadania
  • Wypadki siÄ™ zdarzajÄ…
  • SiÄ™gaj gwiazd
  • Energia zrównoważona
  • Nowe przedsiÄ™wziÄ™cia
  • RoÅ›nij
  • Przekonać klienta jest Å‚atwo
  • Co to jest sukces?
  • Kiedy wybierzesz siÄ™ na wÄ™drówkÄ™
  • Przetrwać trudne czasy
  • Nad poziomy wylatuj
  • Å»yć jak branson
  • Wczesne próby
  • Zmiana jest dobra
  • ZarzÄ…dzanie rozruchem
  • SzokujÄ…ce odkrycie!
  • PÄ™tla z krawata
  • Dzisiejsze niepowodzenie
  • Prawdziwa zmiana na dobre?
  • BÄ…dź przywódcÄ…
  • Åšwietna obsÅ‚uga klienta
  • Czy zÅ‚e wieÅ›ci moga być dobre?
  • Wybieranie wspólnika
  • Inwestuj w swoich ludzi
  • DzieÅ„, w którym nie umarÅ‚a muzyka
  • Dobre szkolenie
  • Rebranding
  • Przedefiniowane usÅ‚ugi spoÅ‚ecznoÅ›ciowe
  • A-B-C
  • Upoważnianie i docenianie
  • Uruchamianie biznesu
  • Zwracaj uwagÄ™ na drobne szczegóły
  • Samotny przedsiÄ™biorca?
  • Problemy planety
  • przypieczÄ™tujmy to uÅ›ciskiem dÅ‚oni
  • ZwiÄ…zki w miejscu pracy
  • Zapracuj na zaufanie swoich klientów
  • By lepiej pracować
  • Wykreowanie marki
  • Dzielenie siÄ™ życiowymi lekcjami
  • WÅ‚adza w rÄ™ce ludu
  • Dbanie o wÅ‚asnÄ… kondycjÄ™
  • Co jest lepsze niż zapomoga?
  • Dom i/lub biuro
  • Rozruszać gospodarkÄ™
  • Przepisy ruchu drogowego
  • Twarda lekcja
  • PODZIĘKOWANIA
  • Przypisy

Dodaj do koszyka Like a Virgin. Czego nie nauczÄ… CiÄ™ w szkole biznesu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.