reklama - zainteresowany?

Lean UX dla zespołów Agile. Projektowane doskonałych wrażeń użytkownika. Wydanie II - Onepress

Lean UX dla zespołów Agile. Projektowane doskonałych wrażeń użytkownika. Wydanie II
Autor: Jeff Gothelf, Josh Seiden
Tytuł oryginału: Lean UX: Designing Great Products with Agile Teams, 2nd Edition
Tłumaczenie: Krzysztof Bąbol
ISBN: 978-83-283-5945-1
stron: 192, Format: 158x235, okładka: miękka
Data wydania: 2019-12-23
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,40 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-19,60 zł)

Dodaj do koszyka Lean UX dla zespołów Agile. Projektowane doskonałych wrażeń użytkownika. Wydanie II

Tagi: Start-up | Zarządzanie

Zaprojektowanie doświadczeń użytkownika (UX) jest najłatwiejsze, jeśli do pracy i testów angażuje się... rzeczywistych userów i pozyskuje od nich informację zwrotną. Podejście lean UX łączy podstawy myślenia projektowego i programowania zwinnego. Myślenie projektowe rozszerza zakres pracy poza interfejsy i artefakty, opierając się na współpracy, iteracjach, budowaniu i empatii. Metodologie zwinne polegają na przeorientowaniu wytwarzania oprogramowania na krótsze cykle, regularnym dostarczaniu wartości i ciągłym uczeniu się. Ważne jest szybkie zapoznawanie klientów z pomysłami i ciągłe dostosowywanie się do nowo zdobytej wiedzy. W ten sposób lean UX znakomicie sprawdza się w projektowaniu wrażeń użytkownika w środowiskach zwinnych.

Ta książka jest drugim wydaniem znakomitego podręcznika, w którym opisano wartościowe zasady, taktyki i techniki polecane dla zespołów pracujących nad produktem, aby mogły one w zwinnym procesie ująć projektowanie, eksperymenty oraz nieustanne doskonalenie rozwiązań. W książce pokazano, jak ściśle współpracować oraz wcześnie i odpowiednio często pozyskiwać informacje zwrotne. Praktyczne wskazówki ułatwią wdrożenie zasad kierowania projektowaniem w krótkich, powtarzalnych cyklach, co pozwoli na ocenę, które działania są najlepsze dla firmy i użytkownika. To cenna pozycja zarówno dla projektantów UX, jak i dla programistów czy menedżerów, którzy znajdą w niej źródło pożytecznych wskazówek ułatwiających uzyskanie doskonałych wrażeń użytkownika.

W tej książce:

  • zarys metodologii lean UX i zasady projektowania doświadczeń użytkownika
  • etapy cyklu lean UX
  • pozyskiwanie informacji zwrotnych i ich wykorzystywanie
  • integracja praktyk lean UX w obrębie organizacji
  • rola podejścia lean UX w typowym środowisku zwinnego wytwarzania oprogramowania

Lean UX: zwinne zespoły projektują najlepsze interakcje!

Dodaj do koszyka Lean UX dla zespołów Agile. Projektowane doskonałych wrażeń użytkownika. Wydanie II

 

Osoby które kupowały "Lean UX dla zespołów Agile. Projektowane doskonałych wrażeń użytkownika. Wydanie II", wybierały także:

  • Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm
  • Sztuka podstępu. Łamałem ludzi, nie hasła. Wydanie II
  • Biblioteki cyfrowe: tworzenie, zarządzanie, odbiór
  • Powershift. Przeobraź dowolną sytuację, sfinalizuj dowolną transakcję i osiągnij dowolny cel

Dodaj do koszyka Lean UX dla zespołów Agile. Projektowane doskonałych wrażeń użytkownika. Wydanie II

Spis treści

Lean UX dla zespow Agile. Projektowane doskonaych wrae uytkownika. Wydanie II -- spis treci


Przedmowa 9

Od autorów 13

Wstp 17

CZʦ I. WPROWADZENIE I ZASADY 21

Rozdzia 1. Podejcie Lean UX: waniejsze teraz ni kiedykolwiek wczeniej 23

Rozdzia 2. Zasady 27

CZʦ II. PROCES 39

Rozdzia 3. Wizja kierowana wynikami 41

Rozdzia 4. Kolektywne projektowanie 67

Rozdzia 5. Minimalnie satysfakcjonujce produkty i prototypy 95

Rozdzia 6. Informacje zwrotne i badania 115

CZʦ III. LEAN UX W TWOJEJ ORGANIZACJI 133

Rozdzia 7. Integracja podej Lean UX i agile 137

Rozdzia 8. Wprowadzanie zmian organizacyjnych 157

Rozdzia 9. Studia przypadków 173

Dodaj do koszyka Lean UX dla zespołów Agile. Projektowane doskonałych wrażeń użytkownika. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.