reklama - zainteresowany?

Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach - Onepress

Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach
Autor: Cindy Alvarez
Tytuł oryginału: Lean Customer Development: Build Products Your Customers Need
Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
ISBN: 978-83-246-9153-1
stron: 232, Format: 158x235, okładka: miękka
Data wydania: 2015-03-18
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach

Tagi: E-biznes | Marketing | Obsługa klienta | Start-up

Znaj klienta swego

  • Zweryfikuj swojÄ… hipotezÄ™, rozmawiajÄ…c z wÅ‚aÅ›ciwymi osobami.
  • Krok po kroku naucz siÄ™ prowadzić skuteczne wywiady Customer Development.
  • Rozpoznawaj zachowania klientów, ich problemy i ograniczenia.
  • Na podstawie pozyskanych w ten sposób informacji zbuduj minimalnie satysfakcjonujÄ…cy produkt, który pozwoli Ci potwierdzić, co klienci sÄ… skÅ‚onni kupić i czego bÄ™dÄ… używać.
  • Dostosuj techniki skÅ‚adajÄ…ce siÄ™ na model Customer Development do potrzeb dużych organizacji, konserwatywnych branż i istniejÄ…cych już produktów.
Jak tworzyć produkty, które ludzie będą chcieli kupować? Bez względu na to, czy jesteś właścicielem niewielkiej firmy czy pracownikiem wielkiego koncernu, zadajesz sobie to samo pytanie. Jeśli szukasz niezawodnej metody badania potrzeb i preferencji klientów, dzięki której zaoszczędzisz wiele miesięcy pracy oraz mnóstwo pieniędzy, zapraszamy do świata Lean Customer Development.

To metoda idąca o krok dalej niż tradycyjne techniki marketingowe. Nie tylko pomoże Ci poznać potrzeby i preferencje klientów oraz zgłębić user experience, ale zweryfikuje tę wiedzę na drodze eksperymentów naukowych. Dzięki odpowiedniemu połączeniu otwartych wywiadów oraz szybkich i elastycznych technik badawczych dowiesz się, jak zachowują się Twoi potencjalni klienci, jakie problemy usiłują rozwiązać, a także co ich frustruje, a co jest przedmiotem ich zachwytów. Dowiedz się, jak zmieniać zachowania konsumentów, tworzyć wielkie produkty i budować trwałą firmę.

Książki z serii Lean, serii, której redaktorem jest Eric Ries, założyciel ruchu Lean Startup. Niniejsza książka kładzie nacisk na podstawowe aspekty metodologiczne i zawiera praktyczne przykłady, opracowane z myślą o deweloperach, menedżerach i innych członkach zespołu Twojego startupu. Dzięki niej poznasz skuteczne narzędzia i przyjmiesz sposób myślenia sprzyjający podejmowaniu szybkich i mądrych decyzji.

Dodaj do koszyka Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach

 

Osoby które kupowały "Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach

Spis treści

Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach -- spis treści

Przedmowa (7)

Wstęp (11)

Rozdział 1. Dlaczego model Customer Development jest niezbędny? (21)

Rozdział 2. Od czego zacząć? (37)

Rozdział 3. Z kim powinienem rozmawiać? (49)

Rozdział 4. Czego powinienem się dowiedzieć? (79)

Rozdział 5. W teren! (101)

Rozdział 6. Jak wygląda potwierdzona hipoteza? (125)

Rozdział 7. Jakiego rodzaju minimalnie satysfakcjonujący produkt powinienem zbudować? (151)

RozdziaÅ‚ 8. Jak dziaÅ‚a model Customer Development, gdy masz już klientów? (171)

Rozdział 9. Model Customer Development w trybie ciągłym (203)

Dodatek A Skuteczne pytania (217)

Dodaj do koszyka Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.