reklama - zainteresowany?

Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social media - Onepress

Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social media
Autor: Franciszek Georgiew
ISBN: 978-83-283-6818-7
Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2020-04-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,40 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-19,60 zł)

Dodaj do koszyka Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social media

Tagi: Social Media

Firma w sieci Facebooka, LinkedIna i Snapchata...

... oraz innych mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych. Promowanie swojej biznesowej aktywnoÅ›ci w sieci wyglÄ…da dziÅ› zupeÅ‚nie inaczej, niż dziesięć, a nawet pięć lat temu. W każdym razie – wyglÄ…dać powinno. Dawno, dawno temu, w czasach, gdy królowaÅ‚y wielkie portale horyzontalne piszÄ…ce o wszystkim i skierowane do każdego, firmy wydawaÅ‚y majÄ…tki na graficzne banery reklamowe, za których wyÅ›wietlanie pÅ‚aciÅ‚o siÄ™ wÅ‚aÅ›cicielom owych portali. Potem modne staÅ‚o siÄ™ prowadzenie wÅ‚asnych blogów, reklamowanie w sieci Google Adwords, wymienianie siÄ™ linkami i zbieranie leadów sprzedażowych za pomocÄ… landing page’y.

Te wszystkie narzędzia nadal działają, jednak...

... to nie wystarczy. JeÅ›li chcesz prowadzić skuteczny marketing online w roku 2020 i w kolejnych latach, musisz szybko zaprzyjaźnić siÄ™ z mediami spoÅ‚ecznymi oraz zaznajomić z formami reklam, jakie te media oferujÄ…. Z nich wszystkich najważniejszy jest Facebook i jego mÅ‚odszy brat – Instagram. To w ich towarzystwie coraz częściej spÄ™dzamy wolny czas, to za ich poÅ›rednictwem dowiadujemy siÄ™, co sÅ‚ychać u naszych znajomych, to dziÄ™ki nim coraz częściej zapoznajemy siÄ™ z ofertÄ… ulubionych, albo nowych dla nas marek. JeÅ›li ktoÅ› Ci kiedyÅ› powiedziaÅ‚, że „Facebook nie sprzedaje”, wÅ‚óż tÄ™ wypowiedź miÄ™dzy bajki – może kiedyÅ› nie, dziÅ› jednak Facebook sprzedaje bardzo skutecznie. O ile oczywiÅ›cie potrafi siÄ™ skorzystać z jego prosprzedażowych mocy. Autorzy tej książki potrafiÄ… to robić, a swoja wiedzÄ… i umiejÄ™tnoÅ›ciami chÄ™tnie siÄ™ z TobÄ… podzielÄ….

Dodaj do koszyka Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social media

 

Osoby które kupowały "Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social media", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Skuteczna reklama na LinkedInie
  • Ty w social mediach. PodrÄ™cznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone

Dodaj do koszyka Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social media

Spis treści

Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów -- spis treści

Od autora (5)

  • KsiÄ™ga Adsów (5)
  • KsiÄ™ga Adsów i KsiÄ™ga Adsów 2.0 (8)
  • Baza Wiedzy (9)

Rozdział 1. Czym jest reklama na Facebooku? Struktura materiału (11)

  • 1.1. Struktura kursu i struktura kampanii (12)
  • 1.2. Reklama na Facebooku dla żóÅ‚todziobów (13)

RozdziaÅ‚ 2. Kontekst social mediów 2019/2020 (19)

  • 2.1. Gdzie być w social mediach? Ciemne strony SM i dobór kanaÅ‚u (19)
  • 2.2. ZÅ‚y wpÅ‚yw psychologiczny na ludzi (22)
  • 2.3. Silne i sÅ‚abe strony Facebooka. Czego i jak szybko możemy oczekiwać od tego medium (25)
  • 2.4. Czas i pieniÄ…dze - dwie waluty Facebooka (31)
  • 2.5. PrzyszÅ‚ość Facebooka i branży SM - perspektywa od roku do trzech lat (34)

Rozdział 3. Planowanie i strategia (41)

  • 3.1. Strategia - komu to potrzebne (41)
  • 3.2. OkreÅ›lenie typu odbiorcy - stworzenie persony (43)
  • 3.3. OkreÅ›lenie grupy docelowej z wykorzystaniem narzÄ™dzi Facebooka (60)
  • 3.4. Co i jak komunikować? Mapowanie drogi konsumenta (68)
  • 3.5. Praca na harmonogramie treÅ›ci (72)
  • 3.6. Stworzenie strategii komunikacji (81)

Rozdział 4. Cel i struktura kampanii (99)

  • 4.1. Od klasyków marketingu do wyboru celu reklamowego (99)
  • 4.2. 59 pomysÅ‚ów na cele reklamowe (108)
  • 4.3. Wyznaczanie KPI (114)
  • 4.4. Na jakiej podstawie Facebook segmentuje grupy odbiorców (119)
  • 4.5. Struktura kampanii i CBO (123)

Rozdział 5. Zestaw reklam (129)

  • 5.1. Targetowanie: geolokalizacja, wiek, pÅ‚eć, jÄ™zyk (+ kampanie miÄ™dzynarodowe) (129)
  • 5.2. Targetowanie: zainteresowania, dane demograficzne, zachowania (135)
  • 5.3. Targetowanie: niestandardowe grupy odbiorców + remarketing (143)
  • 5.4. Targetowanie: podobne grupy odbiorców (145)
  • 5.5. Targetowanie: zawężanie i wykluczanie, poÅ‚Ä…czenia (147)
  • 5.6. Potencjalny zasiÄ™g i szerokość targetowania (151)
  • 5.7. Dobór umiejscowienia (159)
  • 5.8. Budżet i harmonogram (164)
  • 5.9. RÄ™czne ustawianie ofert, przyspieszone wyÅ›wietlanie, optymalizacje i opcje dodatkowe (168)

Rozdział 6. Reklama (kreacja) (173)

  • 6.1. Psychologia newsfeedu a dziaÅ‚anie algorytmu (173)
  • 6.2. Zatrzymanie uwagi - zasady projektowania grafiki SM (176)
  • 6.3. Podtrzymanie uwagi - techniki copywriterskie (181)
  • 6.4. WywoÅ‚anie akcji - projektowanie CTA (185)
  • 6.5. ABC copywritingu. Jak zwiÄ™kszyć zaangażowanie i obniżyć CPC (190)

Rozdział 7. Bonusy (203)

  • 7.1. Business Manager. Jak ogarnąć konta reklamowe i pÅ‚atnoÅ›ci klientów (203)
  • 7.2. Rozliczenia i metody pÅ‚atnoÅ›ci (205)

Dodaj do koszyka Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social media

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.