reklama - zainteresowany?

Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social media - Onepress



MIEJSCE 4 na liście TOP 20
Autor: Franciszek Georgiew
ISBN: 978-83-283-6818-7
Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2020-04-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 31,85 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 35% (-17,15 zł)

Dodaj do koszyka

Tagi: Social Media

Firma w sieci Facebooka, LinkedIna i Snapchata...

... oraz innych mediów społecznościowych. Promowanie swojej biznesowej aktywności w sieci wygląda dziś zupełnie inaczej, niż dziesięć, a nawet pięć lat temu. W każdym razie – wyglądać powinno. Dawno, dawno temu, w czasach, gdy królowały wielkie portale horyzontalne piszące o wszystkim i skierowane do każdego, firmy wydawały majątki na graficzne banery reklamowe, za których wyświetlanie płaciło się właścicielom owych portali. Potem modne stało się prowadzenie własnych blogów, reklamowanie w sieci Google Adwords, wymienianie się linkami i zbieranie leadów sprzedażowych za pomocą landing page’y.

Te wszystkie narzędzia nadal działają, jednak...

... to nie wystarczy. Jeśli chcesz prowadzić skuteczny marketing online w roku 2020 i w kolejnych latach, musisz szybko zaprzyjaźnić się z mediami społecznymi oraz zaznajomić z formami reklam, jakie te media oferują. Z nich wszystkich najważniejszy jest Facebook i jego młodszy brat – Instagram. To w ich towarzystwie coraz częściej spędzamy wolny czas, to za ich pośrednictwem dowiadujemy się, co słychać u naszych znajomych, to dzięki nim coraz częściej zapoznajemy się z ofertą ulubionych, albo nowych dla nas marek. Jeśli ktoś Ci kiedyś powiedział, że „Facebook nie sprzedaje”, włóż tę wypowiedź między bajki – może kiedyś nie, dziś jednak Facebook sprzedaje bardzo skutecznie. O ile oczywiście potrafi się skorzystać z jego prosprzedażowych mocy. Autorzy tej książki potrafią to robić, a swoja wiedzą i umiejętnościami chętnie się z Tobą podzielą.

Dodaj do koszyka

Spis treści

Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów -- spis treści

Od autora (5)

  • Księga Adsów (5)
  • Księga Adsów i Księga Adsów 2.0 (8)
  • Baza Wiedzy (9)

Rozdział 1. Czym jest reklama na Facebooku? Struktura materiału (11)

  • 1.1. Struktura kursu i struktura kampanii (12)
  • 1.2. Reklama na Facebooku dla żółtodziobów (13)

Rozdział 2. Kontekst social mediów 2019/2020 (19)

  • 2.1. Gdzie być w social mediach? Ciemne strony SM i dobór kanału (19)
  • 2.2. Zły wpływ psychologiczny na ludzi (22)
  • 2.3. Silne i słabe strony Facebooka. Czego i jak szybko możemy oczekiwać od tego medium (25)
  • 2.4. Czas i pieniądze - dwie waluty Facebooka (31)
  • 2.5. Przyszłość Facebooka i branży SM - perspektywa od roku do trzech lat (34)

Rozdział 3. Planowanie i strategia (41)

  • 3.1. Strategia - komu to potrzebne (41)
  • 3.2. Określenie typu odbiorcy - stworzenie persony (43)
  • 3.3. Określenie grupy docelowej z wykorzystaniem narzędzi Facebooka (60)
  • 3.4. Co i jak komunikować? Mapowanie drogi konsumenta (68)
  • 3.5. Praca na harmonogramie treści (72)
  • 3.6. Stworzenie strategii komunikacji (81)

Rozdział 4. Cel i struktura kampanii (99)

  • 4.1. Od klasyków marketingu do wyboru celu reklamowego (99)
  • 4.2. 59 pomysłów na cele reklamowe (108)
  • 4.3. Wyznaczanie KPI (114)
  • 4.4. Na jakiej podstawie Facebook segmentuje grupy odbiorców (119)
  • 4.5. Struktura kampanii i CBO (123)

Rozdział 5. Zestaw reklam (129)

  • 5.1. Targetowanie: geolokalizacja, wiek, płeć, język (+ kampanie międzynarodowe) (129)
  • 5.2. Targetowanie: zainteresowania, dane demograficzne, zachowania (135)
  • 5.3. Targetowanie: niestandardowe grupy odbiorców + remarketing (143)
  • 5.4. Targetowanie: podobne grupy odbiorców (145)
  • 5.5. Targetowanie: zawężanie i wykluczanie, połączenia (147)
  • 5.6. Potencjalny zasięg i szerokość targetowania (151)
  • 5.7. Dobór umiejscowienia (159)
  • 5.8. Budżet i harmonogram (164)
  • 5.9. Ręczne ustawianie ofert, przyspieszone wyświetlanie, optymalizacje i opcje dodatkowe (168)

Rozdział 6. Reklama (kreacja) (173)

  • 6.1. Psychologia newsfeedu a działanie algorytmu (173)
  • 6.2. Zatrzymanie uwagi - zasady projektowania grafiki SM (176)
  • 6.3. Podtrzymanie uwagi - techniki copywriterskie (181)
  • 6.4. Wywołanie akcji - projektowanie CTA (185)
  • 6.5. ABC copywritingu. Jak zwiększyć zaangażowanie i obniżyć CPC (190)

Rozdział 7. Bonusy (203)

  • 7.1. Business Manager. Jak ogarnąć konta reklamowe i płatności klientów (203)
  • 7.2. Rozliczenia i metody płatności (205)

Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2020 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.