reklama - zainteresowany?

Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów - Onepress

Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów
ebook
Autor: Franciszek Georgiew
ISBN: 978-83-283-7579-6
stron: 208, Format: ebook
Data wydania: 2020-10-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 24,50 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-24,50 zł)

Dodaj do koszyka Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów

Tagi: Social Media

Firma w sieci Facebooka, LinkedIna i Snapchata...

... oraz innych mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych. Promowanie swojej biznesowej aktywnoÅ›ci w sieci wyglÄ…da dziÅ› zupeÅ‚nie inaczej, niż dziesięć, a nawet pięć lat temu. W każdym razie - wyglÄ…dać powinno. Dawno, dawno temu, w czasach, gdy królowaÅ‚y wielkie portale horyzontalne piszÄ…ce o wszystkim i skierowane do każdego, firmy wydawaÅ‚y majÄ…tki na graficzne banery reklamowe, za których wyÅ›wietlanie pÅ‚aciÅ‚o siÄ™ wÅ‚aÅ›cicielom owych portali. Potem modne staÅ‚o siÄ™ prowadzenie wÅ‚asnych blogów, reklamowanie w sieci Google Adwords, wymienianie siÄ™ linkami i zbieranie leadów sprzedażowych za pomocÄ… landing page'y.

Te wszystkie narzędzia nadal działają, jednak...

... to nie wystarczy. JeÅ›li chcesz prowadzić skuteczny marketing online w roku 2020 i w kolejnych latach, musisz szybko zaprzyjaźnić siÄ™ z mediami spoÅ‚ecznymi oraz zaznajomić z formami reklam, jakie te media oferujÄ…. Z nich wszystkich najważniejszy jest Facebook i jego mÅ‚odszy brat - Instagram. To w ich towarzystwie coraz częściej spÄ™dzamy wolny czas, to za ich poÅ›rednictwem dowiadujemy siÄ™, co sÅ‚ychać u naszych znajomych, to dziÄ™ki nim coraz częściej zapoznajemy siÄ™ z ofertÄ… ulubionych, albo nowych dla nas marek. JeÅ›li ktoÅ› Ci kiedyÅ› powiedziaÅ‚, że "Facebook nie sprzedaje", wÅ‚óż tÄ™ wypowiedź miÄ™dzy bajki - może kiedyÅ› nie, dziÅ› jednak Facebook sprzedaje bardzo skutecznie. O ile oczywiÅ›cie potrafi siÄ™ skorzystać z jego prosprzedażowych mocy. Autorzy tej książki potrafiÄ… to robić, a swoja wiedzÄ… i umiejÄ™tnoÅ›ciami chÄ™tnie siÄ™ z TobÄ… podzielÄ….

Dodaj do koszyka Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów

 

Osoby które kupowały "Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Skuteczna reklama na LinkedInie
  • Ty w social mediach. PodrÄ™cznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone

Dodaj do koszyka Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów

Spis treści

Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów eBook -- spis treści

Od autora (5)

  • KsiÄ™ga Adsów (5)
  • KsiÄ™ga Adsów i KsiÄ™ga Adsów 2.0 (8)
  • Baza Wiedzy (9)

Rozdział 1. Czym jest reklama na Facebooku? Struktura materiału (11)

  • 1.1. Struktura kursu i struktura kampanii (12)
  • 1.2. Reklama na Facebooku dla żóÅ‚todziobów (13)

RozdziaÅ‚ 2. Kontekst social mediów 2019/2020 (19)

  • 2.1. Gdzie być w social mediach? Ciemne strony SM i dobór kanaÅ‚u (19)
  • 2.2. ZÅ‚y wpÅ‚yw psychologiczny na ludzi (22)
  • 2.3. Silne i sÅ‚abe strony Facebooka. Czego i jak szybko możemy oczekiwać od tego medium (25)
  • 2.4. Czas i pieniÄ…dze - dwie waluty Facebooka (31)
  • 2.5. PrzyszÅ‚ość Facebooka i branży SM - perspektywa od roku do trzech lat (34)

Rozdział 3. Planowanie i strategia (41)

  • 3.1. Strategia - komu to potrzebne (41)
  • 3.2. OkreÅ›lenie typu odbiorcy - stworzenie persony (43)
  • 3.3. OkreÅ›lenie grupy docelowej z wykorzystaniem narzÄ™dzi Facebooka (60)
  • 3.4. Co i jak komunikować? Mapowanie drogi konsumenta (68)
  • 3.5. Praca na harmonogramie treÅ›ci (72)
  • 3.6. Stworzenie strategii komunikacji (81)

Rozdział 4. Cel i struktura kampanii (99)

  • 4.1. Od klasyków marketingu do wyboru celu reklamowego (99)
  • 4.2. 59 pomysÅ‚ów na cele reklamowe (108)
  • 4.3. Wyznaczanie KPI (114)
  • 4.4. Na jakiej podstawie Facebook segmentuje grupy odbiorców (119)
  • 4.5. Struktura kampanii i CBO (123)

Rozdział 5. Zestaw reklam (129)

  • 5.1. Targetowanie: geolokalizacja, wiek, pÅ‚eć, jÄ™zyk (+ kampanie miÄ™dzynarodowe) (129)
  • 5.2. Targetowanie: zainteresowania, dane demograficzne, zachowania (135)
  • 5.3. Targetowanie: niestandardowe grupy odbiorców + remarketing (143)
  • 5.4. Targetowanie: podobne grupy odbiorców (145)
  • 5.5. Targetowanie: zawężanie i wykluczanie, poÅ‚Ä…czenia (147)
  • 5.6. Potencjalny zasiÄ™g i szerokość targetowania (151)
  • 5.7. Dobór umiejscowienia (159)
  • 5.8. Budżet i harmonogram (164)
  • 5.9. RÄ™czne ustawianie ofert, przyspieszone wyÅ›wietlanie, optymalizacje i opcje dodatkowe (168)

Rozdział 6. Reklama (kreacja) (173)

  • 6.1. Psychologia newsfeedu a dziaÅ‚anie algorytmu (173)
  • 6.2. Zatrzymanie uwagi - zasady projektowania grafiki SM (176)
  • 6.3. Podtrzymanie uwagi - techniki copywriterskie (181)
  • 6.4. WywoÅ‚anie akcji - projektowanie CTA (185)
  • 6.5. ABC copywritingu. Jak zwiÄ™kszyć zaangażowanie i obniżyć CPC (190)

Rozdział 7. Bonusy (203)

  • 7.1. Business Manager. Jak ogarnąć konta reklamowe i pÅ‚atnoÅ›ci klientów (203)
  • 7.2. Rozliczenia i metody pÅ‚atnoÅ›ci (205)

Dodaj do koszyka Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.