reklama - zainteresowany?

Kreowanie marki korporacyjnej - Onepress

Kreowanie marki korporacyjnej
Autor: Daszkiewicz Magdalena, Wrona Sylwia
ISBN: 978-8-3793-0238-3
stron: 272, okładka: miękka
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 47,67 zł (poprzednio: 54,79 zł)
Oszczędzasz: 13% (-7,12 zł)

Dodaj do koszyka Kreowanie marki korporacyjnej

Jednym ze sposobów pozwalających na uzyskanie przewagi konkurencyjnej jest budowanie silnej marki korporacyjnej poprzez tworzenie i utrwalanie pozytywnego wizerunku firmy. Firmy świadome wagi dobrego wizerunku starają się oddziaływać na to jak są postrzegane, ograniczając wpływ na własny wizerunek czynników przypadkowych. W ostatnich latach w Polsce można zaobserwować wzrost zainteresowania problematyką marki korporacyjnej i tworzenia wizerunku firmy. Wiedza i umiejętności związane z uwarunkowaniami i możliwościami budowania silnej marki korporacyjnej są bardzo ważne dla zwiększenia konkurencyjności polskich przedsiębiorstw. Publikacja w kompleksowy sposób opisuje zagadnienia i problemy związane z budowaniem marki korporacyjnej. Książka jest odpowiedzią na potrzeby osób pragnących poszerzyć swoją wiedzę i zdobyć umiejętności związane z kreowaniem wizerunku firmy. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi na pytania dotyczące istoty kreowania marki korporacyjnej, obszarów zarządzania wizerunkiem, badań i analizy wizerunku firmy, instrumentów komunikacji korporacyjnej, a także wartości marki korporacyjnej wraz z możliwościami jej pomiaru.

Dodaj do koszyka Kreowanie marki korporacyjnej

 

Osoby które kupowały "Kreowanie marki korporacyjnej", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context

Dodaj do koszyka Kreowanie marki korporacyjnej

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Kreowanie marki korporacyjnej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.