Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków - Onepress
stron: 266, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 29,92 zł (poprzednio: 34,79 zł)
Oszczędzasz: 14% (-4,87 zł)
Książka zawiera studia przypadków dotyczÄ…ce problemów marketingowego zarzÄ…dzania przedsiÄ™biorstwem. Każdorazowo zostaÅ‚y one poprzedzone częściÄ… teoretycznÄ… odnoszÄ…cÄ… siÄ™ do kwestii omawianych w case studies. Praca jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych i zarzÄ…dzania, a także dla menedżerów przedsiÄ™biorstw i organizacji z różnych sektorów.
Studium przypadku (case study) to jedna z metod badaÅ„ jakoÅ›ciowych, bardzo pomocna przy rozwiÄ…zywaniu problemów z zakresu zarzÄ…dzania. To szczegóÅ‚owy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego sÅ‚użący sformuÅ‚owaniu wniosków na temat jego przyczyn i rezultatów. Stosuje siÄ™ go jako metodÄ™ edukacji menedżerskiej, szczególnie w odniesieniu do nauczania marketingu, ponieważ pozwala skonfrontować wiedzÄ™ studentów z praktykÄ… funkcjonowania przedsiÄ™biorstw oraz ksztaÅ‚tuje umiejÄ™tnoÅ›ci analityczne i decyzyjne.
Osoby które kupowały "Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)