reklama - zainteresowany?

Kreatywno - Onepress

Kreatywno
ebook
Autor: Katarzyna Burska, Bart
ISBN: 978-83-8220-711-8
stron: 278, Format: ebook
Data wydania: 2022-01-18
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 18,41 zł (poprzednio: 22,18 zł)
Oszczędzasz: 17% (-3,77 zł)

Dodaj do koszyka Kreatywno

Tagi: Marketing

Monografia stanowi kolejn

Dodaj do koszyka Kreatywno

Spis treści

Kreatywność językowa w marketingu eBook -- spis treści

Wstęp   7

 

Zagadnienia teoretyczne            9

Bartłomiej Cieśla, Kreatywność językowa w ujęciu przedmiotowym     11

 

Kreatywność językowa a komunikacja na portalach społecznościowych             27

Agnieszka Banach, Nawiązania intertekstualne jako egzemplifikacja kreatywności reklamowej na przykładzie sieci sklepów Lidl         29

Katarzyna Burska, Neologizmy słowotwórcze jako element komunikatu reklamowego w internecie (na przykładzie fanpage’a Lidl Polska)   41

Aleksandra Kujawiak, Kreatywność językowa w mediach społecznościowych (na przykładzie stron facebookowych sieci kawiarni)            73

 

Kreatywność językowa w prasie i telewizji        93

Barbara Drozd, „Złap sen na całą noc”. Charakterystyka reklam w czasopismach medycznych   95

Paulina Zwolińska, Kreatywność językowa i wartościowanie w nagłówkach serwisów informacyjnych (na przykładzie Wiadomości i Wydarzeń)            115

Kreatywność językowa a slogany i nazwy własne           129

Miłosz Czopek, Olena Kijowska, Wykorzystanie haseł reklamowych w obszarze marketingu komunalnego – wybrane aspekty               131

Katarzyna Furmaniak, Psia kość! Kreatywność językowa w nazwach gier planszowych i karcianych        145

Marianna Różalska, Strategie komunikacji w nazwach i opisach podcastów  popkulturowych    155

 

Kreatywność językowa a real-time marketing  173

Beata Kacperska, Kreatywne wykorzystanie słowa i obrazu w strategiach marketingowych (na przykładzie real-time marketingu)      175

Magdalena Księcikowska, Real-time marketing w strategii reklamowej włoskiej firmy Barilla    195

Anna Rakoczy, Wpływ pandemii COVID-19 na komunikację reklamową marek w przestrzeni outdoorowej. Real-time marketing w praktyce   213

 

Kreatywność językowa a storytelling    227

Marta Chorna, Digital storytelling – narracje marek w mediach społecznościowych (analiza na przykładzie marki „Vianek”)               229

Krystyna Gielarek-Gorczyca, Monomit – uniwersalna struktura narracji w budowaniu wizerunku marki              243

Anna Głowacz, Storytelling jako narzędzie kreowania wizerunku marki               263

Dodaj do koszyka Kreatywno

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.