Kreatywno - Onepress
ISBN: 978-83-8220-711-8
stron: 278, Format: ebook
Data wydania: 2022-01-18
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 18,41 zł (poprzednio: 22,18 zł)
Oszczędzasz: 17% (-3,77 zł)
Osoby które kupowały "Kreatywno", wybierały także:
- W komunikacyjnej przestrzeni nazw własnych i pospolitych. Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi 57,50 zł, (6,90 zł -88%)
- Cykle 53,08 zł, (6,90 zł -87%)
- Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. Między misją a polityką 53,08 zł, (6,90 zł -87%)
- Język w prasie. Antologia 49,29 zł, (6,90 zł -86%)
- Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny świat hybryd i hybrydyzacji 40,59 zł, (6,90 zł -83%)
Spis treści
Kreatywność językowa w marketingu eBook -- spis treści
Wstęp 7
Zagadnienia teoretyczne 9
Bartłomiej Cieśla, Kreatywność językowa w ujęciu przedmiotowym 11
Kreatywność językowa a komunikacja na portalach społecznościowych 27
Agnieszka Banach, NawiÄ…zania intertekstualne jako egzemplifikacja kreatywnoÅ›ci reklamowej na przykÅ‚adzie sieci sklepów Lidl 29
Katarzyna Burska, Neologizmy sÅ‚owotwórcze jako element komunikatu reklamowego w internecie (na przykÅ‚adzie fanpage’a Lidl Polska) 41
Aleksandra Kujawiak, Kreatywność językowa w mediach społecznościowych (na przykładzie stron facebookowych sieci kawiarni) 73
Kreatywność językowa w prasie i telewizji 93
Barbara Drozd, „ZÅ‚ap sen na caÅ‚Ä… noc”. Charakterystyka reklam w czasopismach medycznych 95
Paulina ZwoliÅ„ska, Kreatywność jÄ™zykowa i wartoÅ›ciowanie w nagÅ‚ówkach serwisów informacyjnych (na przykÅ‚adzie WiadomoÅ›ci i WydarzeÅ„) 115
Kreatywność językowa a slogany i nazwy własne 129
MiÅ‚osz Czopek, Olena Kijowska, Wykorzystanie haseÅ‚ reklamowych w obszarze marketingu komunalnego – wybrane aspekty 131
Katarzyna Furmaniak, Psia kość! Kreatywność językowa w nazwach gier planszowych i karcianych 145
Marianna Różalska, Strategie komunikacji w nazwach i opisach podcastów popkulturowych 155
Kreatywność językowa a real-time marketing 173
Beata Kacperska, Kreatywne wykorzystanie słowa i obrazu w strategiach marketingowych (na przykładzie real-time marketingu) 175
Magdalena Księcikowska, Real-time marketing w strategii reklamowej włoskiej firmy Barilla 195
Anna Rakoczy, Wpływ pandemii COVID-19 na komunikację reklamową marek w przestrzeni outdoorowej. Real-time marketing w praktyce 213
Kreatywność językowa a storytelling 227
Marta Chorna, Digital storytelling – narracje marek w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (analiza na przykÅ‚adzie marki „Vianek”) 229
Krystyna Gielarek-Gorczyca, Monomit – uniwersalna struktura narracji w budowaniu wizerunku marki 243
Anna Głowacz, Storytelling jako narzędzie kreowania wizerunku marki 263