reklama - zainteresowany?

Kreatywno - Onepress

Kreatywno
ebook
Autor: Katarzyna Burska, Bart
ISBN: 978-83-8220-711-8
stron: 278, Format: ebook
Data wydania: 2022-01-18
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 18,41 zł (poprzednio: 22,18 zł)
Oszczędzasz: 17% (-3,77 zł)

Dodaj do koszyka Kreatywno

Tagi: Marketing

Monografia stanowi kolejn

Dodaj do koszyka Kreatywno

Spis treści

Kreatywność językowa w marketingu eBook -- spis treści

WstÄ™p   7

 

Zagadnienia teoretyczne            9

BartÅ‚omiej CieÅ›la, Kreatywność jÄ™zykowa w ujÄ™ciu przedmiotowym     11

 

Kreatywność jÄ™zykowa a komunikacja na portalach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych             27

Agnieszka Banach, NawiÄ…zania intertekstualne jako egzemplifikacja kreatywnoÅ›ci reklamowej na przykÅ‚adzie sieci sklepów Lidl         29

Katarzyna Burska, Neologizmy sÅ‚owotwórcze jako element komunikatu reklamowego w internecie (na przykÅ‚adzie fanpage’a Lidl Polska)   41

Aleksandra Kujawiak, Kreatywność jÄ™zykowa w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (na przykÅ‚adzie stron facebookowych sieci kawiarni)            73

 

Kreatywność jÄ™zykowa w prasie i telewizji        93

Barbara Drozd, „ZÅ‚ap sen na caÅ‚Ä… noc”. Charakterystyka reklam w czasopismach medycznych   95

Paulina ZwoliÅ„ska, Kreatywność jÄ™zykowa i wartoÅ›ciowanie w nagÅ‚ówkach serwisów informacyjnych (na przykÅ‚adzie WiadomoÅ›ci i WydarzeÅ„)            115

Kreatywność jÄ™zykowa a slogany i nazwy wÅ‚asne           129

MiÅ‚osz Czopek, Olena Kijowska, Wykorzystanie haseÅ‚ reklamowych w obszarze marketingu komunalnego – wybrane aspekty               131

Katarzyna Furmaniak, Psia kość! Kreatywność jÄ™zykowa w nazwach gier planszowych i karcianych        145

Marianna Różalska, Strategie komunikacji w nazwach i opisach podcastów  popkulturowych    155

 

Kreatywność jÄ™zykowa a real-time marketing  173

Beata Kacperska, Kreatywne wykorzystanie sÅ‚owa i obrazu w strategiach marketingowych (na przykÅ‚adzie real-time marketingu)      175

Magdalena KsiÄ™cikowska, Real-time marketing w strategii reklamowej wÅ‚oskiej firmy Barilla    195

Anna Rakoczy, WpÅ‚yw pandemii COVID-19 na komunikacjÄ™ reklamowÄ… marek w przestrzeni outdoorowej. Real-time marketing w praktyce   213

 

Kreatywność jÄ™zykowa a storytelling    227

Marta Chorna, Digital storytelling – narracje marek w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (analiza na przykÅ‚adzie marki „Vianek”)               229

Krystyna Gielarek-Gorczyca, Monomit – uniwersalna struktura narracji w budowaniu wizerunku marki              243

Anna GÅ‚owacz, Storytelling jako narzÄ™dzie kreowania wizerunku marki               263

Dodaj do koszyka Kreatywno

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.