reklama - zainteresowany?

Kreatywność w reklamie - Onepress

Kreatywność w reklamie
Autor: Murdoch Anna
ISBN: 978-8-3011-4392-3
stron: 248, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 41,07 zł (poprzednio: 48,89 zł)
Oszczędzasz: 16% (-7,82 zł)

Dodaj do koszyka Kreatywność w reklamie

Tagi: Marketing

  • Jak pisać teksty reklamowe?
  • Jak doskonalić swe umiejÄ™tnoÅ›ci?
  • Jak zaplanować innowacjÄ™, oryginalnÄ… i twórczÄ… reklamÄ™, która przyczyniÅ‚aby siÄ™ do sukcesu kampanii reklamowej?

To tylko wybrane zagadnienia, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w niniejszej książce.

Autorka, dzielÄ…c siÄ™ swojÄ… wiedzÄ… i bogatym doÅ›wiadczeniem, przedstawia warsztat i narzÄ™dzia reklamotwórcy. WykorzystujÄ…c zarówno opis (modele, definicje, przykÅ‚ady), jak i zabawÄ™. Uczy skutecznego posÅ‚ugiwania siÄ™ sÅ‚owem, obrazem i muzykÄ… w reklamie. Porusza także tematykÄ™ technik kreatywnych w reklamie, sposobów doskonalenia warsztatu copywritera, najnowszych tendencji kreatywnych w reklamie oraz problem zintegrowania reklamy z innymi elementami promocji w spójnym planie marketingowym.

Książka zawiera dziesiÄ…tki przykÅ‚adów z praktyki polskiej i zachodniej reklamy. Każdy rozdziaÅ‚ uzupeÅ‚niajÄ… pytania do dyskusji, ćwiczenia oraz zadania kreatywne. Zamyka jÄ… leksykon żargonu i slangu reklamowego. Pozycja przeznaczona jest dla studentów i uczniów szkóÅ‚ policealnych w dziedzinie marketingu i reklamy, studentów filologii oraz pracowników agencji reklamowych.

Dodaj do koszyka Kreatywność w reklamie

 

Osoby które kupowały "Kreatywność w reklamie", wybierały także:

  • W komunikacyjnej przestrzeni nazw wÅ‚asnych i pospolitych. KsiÄ™ga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi
  • Cykle
  • Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. MiÄ™dzy misjÄ… a politykÄ…
  • JÄ™zyk w prasie. Antologia
  • Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny Å›wiat hybryd i hybrydyzacji

Dodaj do koszyka Kreatywność w reklamie

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Kreatywność w reklamie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.