Kreatywność w reklamie - Onepress
ISBN: 978-8-3011-4392-3
stron: 248, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 41,07 zł (poprzednio: 48,89 zł)
Oszczędzasz: 16% (-7,82 zł)
- Jak pisać teksty reklamowe?
- Jak doskonalić swe umiejętności?
- Jak zaplanować innowacjÄ™, oryginalnÄ… i twórczÄ… reklamÄ™, która przyczyniÅ‚aby siÄ™ do sukcesu kampanii reklamowej?
To tylko wybrane zagadnienia, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w niniejszej książce.
Autorka, dzielÄ…c siÄ™ swojÄ… wiedzÄ… i bogatym doÅ›wiadczeniem, przedstawia warsztat i narzÄ™dzia reklamotwórcy. WykorzystujÄ…c zarówno opis (modele, definicje, przykÅ‚ady), jak i zabawÄ™. Uczy skutecznego posÅ‚ugiwania siÄ™ sÅ‚owem, obrazem i muzykÄ… w reklamie. Porusza także tematykÄ™ technik kreatywnych w reklamie, sposobów doskonalenia warsztatu copywritera, najnowszych tendencji kreatywnych w reklamie oraz problem zintegrowania reklamy z innymi elementami promocji w spójnym planie marketingowym.
Książka zawiera dziesiÄ…tki przykÅ‚adów z praktyki polskiej i zachodniej reklamy. Każdy rozdziaÅ‚ uzupeÅ‚niajÄ… pytania do dyskusji, ćwiczenia oraz zadania kreatywne. Zamyka jÄ… leksykon żargonu i slangu reklamowego. Pozycja przeznaczona jest dla studentów i uczniów szkóÅ‚ policealnych w dziedzinie marketingu i reklamy, studentów filologii oraz pracowników agencji reklamowych.
Osoby które kupowały "Kreatywność w reklamie", wybierały także:
- W komunikacyjnej przestrzeni nazw własnych i pospolitych. Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi 57,50 zł, (6,90 zł -88%)
- Cykle 53,08 zł, (6,90 zł -87%)
- Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. Między misją a polityką 53,08 zł, (6,90 zł -87%)
- Język w prasie. Antologia 49,29 zł, (6,90 zł -86%)
- Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny świat hybryd i hybrydyzacji 40,59 zł, (6,90 zł -83%)