Kreatywność językowa w reklamie. Podręcznik nie tylko dla specjalistów - Onepress

ISBN: 978-8-3808-8244-7
stron: 186, Format: ebook
Data wydania: 2017-02-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 19,84 zł (poprzednio: 23,62 zł)
Oszczędzasz: 16% (-3,78 zł)
Publikacja to podrÄ™cznik z zakresu kreatywnoÅ›ci jÄ™zykowej w reklamie. Autorzy w przystÄ™pny, syntetyczny sposób prezentujÄ… techniki jÄ™zykowe wykorzystywane w reklamie w celu osiÄ…gniÄ™cia lepszego efektu sprzedażowego. Przy każdej omawianej technice Czytelnik znajdzie liczne przykÅ‚ady twórczego wykorzystania Å›rodków jÄ™zykowych, w tym również przykÅ‚ady wizualne. Po kolejnych rozdziaÅ‚ach umieszczono zestawy ćwiczeÅ„ sÅ‚użące ksztaÅ‚towaniu umiejÄ™tnoÅ›ci twórczego stosowania jÄ™zyka w reklamie.
PodrÄ™cznik zawierajÄ…cy bogaty materiaÅ‚ ilustracyjny oraz niebanalne, rozwijajÄ…ce ćwiczenia z pewnoÅ›ciÄ… bÄ™dzie przydatny w pracy ze studentami kierunków humanistycznych (jÄ™zykoznawstwa, dziennikarstwa, komunikacji spoÅ‚ecznej, kulturoznawstwa) oraz marketingu i zarzÄ…dzania. Zainteresuje też praktyków zwiÄ…zanych ze Å›wiatem reklamy: copywriterów, pracowników firm reklamowych i wszystkich zajmujÄ…cych siÄ™ kreatywnym tworzeniem reklam oraz przemysÅ‚em z tym zwiÄ…zanym.
Osoby które kupowały "Kreatywność językowa w reklamie. Podręcznik nie tylko dla specjalistów", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)