reklama - zainteresowany?

Kreatywność językowa w reklamie. Podręcznik nie tylko dla specjalistów - Onepress

Kreatywność językowa w reklamie. Podręcznik nie tylko dla specjalistów
ebook
Autor: Katarzyna Burska, Bartłomiej Cieśla, Katarzyna Jachimowska, Barbara Kudra
ISBN: 978-8-3808-8244-7
stron: 186, Format: ebook
Data wydania: 2017-02-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,84 zł (poprzednio: 23,62 zł)
Oszczędzasz: 16% (-3,78 zł)

Dodaj do koszyka Kreatywność językowa w reklamie. Podręcznik nie tylko dla specjalistów

Tagi: Marketing

Publikacja to podrÄ™cznik z zakresu kreatywnoÅ›ci jÄ™zykowej w reklamie. Autorzy w przystÄ™pny, syntetyczny sposób prezentujÄ… techniki jÄ™zykowe wykorzystywane w reklamie w celu osiÄ…gniÄ™cia lepszego efektu sprzedażowego. Przy każdej omawianej technice Czytelnik znajdzie liczne przykÅ‚ady twórczego wykorzystania Å›rodków jÄ™zykowych, w tym również przykÅ‚ady wizualne. Po kolejnych rozdziaÅ‚ach umieszczono zestawy ćwiczeÅ„ sÅ‚użące ksztaÅ‚towaniu umiejÄ™tnoÅ›ci twórczego stosowania jÄ™zyka w reklamie.
PodrÄ™cznik zawierajÄ…cy bogaty materiaÅ‚ ilustracyjny oraz niebanalne, rozwijajÄ…ce ćwiczenia z pewnoÅ›ciÄ… bÄ™dzie przydatny w pracy ze studentami kierunków humanistycznych (jÄ™zykoznawstwa, dziennikarstwa, komunikacji spoÅ‚ecznej, kulturoznawstwa) oraz marketingu i zarzÄ…dzania. Zainteresuje też praktyków zwiÄ…zanych ze Å›wiatem reklamy: copywriterów, pracowników firm reklamowych i wszystkich zajmujÄ…cych siÄ™ kreatywnym tworzeniem reklam oraz przemysÅ‚em z tym zwiÄ…zanym.
 

Dodaj do koszyka Kreatywność językowa w reklamie. Podręcznik nie tylko dla specjalistów

 

Osoby które kupowały "Kreatywność językowa w reklamie. Podręcznik nie tylko dla specjalistów", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Kreatywność językowa w reklamie. Podręcznik nie tylko dla specjalistów

Spis treści

Dodaj do koszyka Kreatywność językowa w reklamie. Podręcznik nie tylko dla specjalistów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.