Kreatywność językowa w literaturze i mediach - Onepress
ISBN: 978-83-8088-701-5
stron: 266, Format: ebook
Data wydania: 2018-02-16
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 25,53 zł (poprzednio: 31,52 zł)
Oszczędzasz: 19% (-5,99 zł)
Niniejszy tom jest kontynuacją rozważań podjętych w poprzednich książkach z cyklu poświęconego oryginalności słownej, takich jak: Kreatywność językowa w komunikowaniu (się) i Kreatywność językowa w przestrzeni medialnej oraz Kreatywność językowa w przestrzeni publicznej.
Poszczególne zagadnienia prezentowane przez badaczy zostaÅ‚y podzielone na dwie części - dotyczÄ…ce kreatywnoÅ›ci w mediach oraz w literaturze. Oprócz prasy i radia autorów szczególnie interesuje przestrzeÅ„ Internetu . Czytelnicy znajdÄ… w publikacji m.in. takie zagadnienia, jak: kreatywność copywriterów i użytkowników portali spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, forma i funkcja memów internetowych, neologizmy i metafory w wypowiedziach dziennikarzy, wyrazy potoczne i ekspresywne w pismach mÅ‚odzieżowych. Ponadto w części dotyczÄ…cej literatury autorzy analizujÄ… nowe gatunki i utwory.
Czytelników zainteresowanych kreatywnoÅ›ciÄ… jÄ™zykowÄ… w bardziej praktycznym ujÄ™ciu zachÄ™camy do siÄ™gniÄ™cia po Kreatywność jÄ™zykowÄ… w reklamie. PodrÄ™cznik nie tylko dla specjalistów, z bogatym materiaÅ‚em ilustracyjnym oraz niebanalnymi, rozwijajÄ…cymi ćwiczeniami.
Osoby które kupowały "Kreatywność językowa w literaturze i mediach", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)