Kreatywność językowa w literaturze i mediach - Onepress

ISBN: 978-83-8088-701-5
stron: 266, Format: ebook
Data wydania: 2018-02-16
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 27,12 zł (poprzednio: 31,53 zł)
Oszczędzasz: 14% (-4,41 zł)
Niniejszy tom jest kontynuacją rozważań podjętych w poprzednich książkach z cyklu poświęconego oryginalności słownej, takich jak: Kreatywność językowa w komunikowaniu (się) i Kreatywność językowa w przestrzeni medialnej oraz Kreatywność językowa w przestrzeni publicznej.
Poszczególne zagadnienia prezentowane przez badaczy zostaÅ‚y podzielone na dwie części - dotyczÄ…ce kreatywnoÅ›ci w mediach oraz w literaturze. Oprócz prasy i radia autorów szczególnie interesuje przestrzeÅ„ Internetu . Czytelnicy znajdÄ… w publikacji m.in. takie zagadnienia, jak: kreatywność copywriterów i użytkowników portali spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, forma i funkcja memów internetowych, neologizmy i metafory w wypowiedziach dziennikarzy, wyrazy potoczne i ekspresywne w pismach mÅ‚odzieżowych. Ponadto w części dotyczÄ…cej literatury autorzy analizujÄ… nowe gatunki i utwory.
Czytelników zainteresowanych kreatywnoÅ›ciÄ… jÄ™zykowÄ… w bardziej praktycznym ujÄ™ciu zachÄ™camy do siÄ™gniÄ™cia po Kreatywność jÄ™zykowÄ… w reklamie. PodrÄ™cznik nie tylko dla specjalistów, z bogatym materiaÅ‚em ilustracyjnym oraz niebanalnymi, rozwijajÄ…cymi ćwiczeniami.
Osoby które kupowały "Kreatywność językowa w literaturze i mediach", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)