Kreatywność językowa w komunikacji internetowej - Onepress
ISBN: 978-83-8142-464-6
stron: 210, Format: ebook
Data wydania: 2019-08-02
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 8,98 zł (poprzednio: 19,52 zł)
Oszczędzasz: 54% (-10,54 zł)
Tom jest kontynuacjÄ… rozważaÅ„ podjÄ™tych w poprzednich książkach z cyklu poÅ›wiÄ™conego oryginalnoÅ›ci sÅ‚ownej. Autorzy zebranych prac wychodzÄ… z zaÅ‚ożenia, że internet to swoiste hipermedium - kompilacja tradycyjnych i zupeÅ‚nie nowych sposobów komunikowania. W publikacji przyjrzano siÄ™ cechom jÄ™zykowym komunikatów internetowych w aspekcie genologicznym (blogi, wideoblogi, memy, fora internetowe), komunikacyjnym wÅ‚aÅ›ciwoÅ›ciom portali spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (Facebook), a także marketingowi w internecie (marki na stronach internetowych i w komunikatach reklamowych).
Osoby które kupowały "Kreatywność językowa w komunikacji internetowej", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Kreatywność językowa w komunikacji internetowej eBook -- spis treści
Wstęp 7
CZĘŚĆ I. Gatunki internetowe 9
Natalia Boczek – Nazwy blogów kulinarnych jako przejaw kreatywnoÅ›ci jÄ™zykowej w internecie 11
Beata Kacperska – Przejawy kreatywnoÅ›ci w prywatno-publicznych rozmowach ze sportowcami (na podstawie wideobloga „IgÅ‚Ä… szyte”) 21
Marta Banaszek – Kolokacje w jÄ™zyku polskich i wÅ‚oskich forów internetowych dla mam maÅ‚ych dzieci jako przykÅ‚ad kreatywnoÅ›ci jÄ™zykowej 31
Aleksandra Kujawiak – Kreatywność jÄ™zykowa a nazwy blogów parentingowych 45
Elwira Olejniczak – Kreatywne ujÄ™cia sesji egzaminacyjnej w memach internetowych 55
MaÅ‚gorzata Syrek – Kreatywność jÄ™zykowa użytkowników jeździeckich forów internetowych 71
CZĘŚĆ II. Portale społecznościowe i nowe narzędzia komunikacji w internecie 83
Anita Brzyszcz – Kreatywność leksykalna w zakresie tworzenia form feminatywnych przez użytkowniczki portalu Facebook komentujÄ…ce najpopularniejsze feministyczne fanpage’e 85
Justyna Jedlikowska – O kreatywnym wykorzystaniu narzÄ™dzi internetowych w badaniu tekstów 99
Anna Kiryjow-Radzka – „LOL xd” – PR uczelni w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych 109
Dawid KobylaÅ„ski – Portal Facebook jako miejsce funkcjonowania wspóÅ‚czesnego folkloru 121
Dominika Kobylska – Wirtualna biblioteczka jako miejsce spotkaÅ„ miÅ‚oÅ›ników literatury 131
Michalina Pokorska – „Super Choda zdrowia doda” – o kreatywnoÅ›ci jÄ™zykowej wpisów zamieszczanych przez EwÄ™ ChodakowskÄ… na portalu spoÅ‚ecznoÅ›ciowym Facebook 139
Magdalena Wójtowicz – Facebook jako wspóÅ‚czesne narzÄ™dzie komunikacji i kreatywnoÅ›ci jÄ™zykowej 151
CZĘŚĆ III. Marketing w internecie 163
Katarzyna Burska – Prezentowanie kolorów na stronach internetowych firm kosmetycznych (na przykÅ‚adzie lakierów hybrydowych Semilac) 165
Beata JÄ™drzejczak – NawiÄ…zania „internetowe” w sloganach reklamujÄ…cych polskie marki terytorialne 189
Ines ZaÅ‚Ä™ska – Reklama na wagÄ™ zÅ‚ota, czyli o marketingowych trikach supermarketów 199