Kreatywność językowa w komunikacji internetowej - Onepress

ISBN: 978-83-8142-464-6
stron: 210, Format: ebook
Data wydania: 2019-08-02
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 8,98 zł (poprzednio: 19,52 zł)
Oszczędzasz: 54% (-10,54 zł)
Tom jest kontynuacją rozważań podjętych w poprzednich książkach z cyklu poświęconego oryginalności słownej. Autorzy zebranych prac wychodzą z założenia, że internet to swoiste hipermedium - kompilacja tradycyjnych i zupełnie nowych sposobów komunikowania. W publikacji przyjrzano się cechom językowym komunikatów internetowych w aspekcie genologicznym (blogi, wideoblogi, memy, fora internetowe), komunikacyjnym właściwościom portali społecznościowych (Facebook), a także marketingowi w internecie (marki na stronach internetowych i w komunikatach reklamowych).
Osoby które kupowały "Kreatywność językowa w komunikacji internetowej", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)
Spis treści
Kreatywność językowa w komunikacji internetowej eBook -- spis treści
Wstęp 7
CZĘŚĆ I. Gatunki internetowe 9
Natalia Boczek – Nazwy blogów kulinarnych jako przejaw kreatywności językowej w internecie 11
Beata Kacperska – Przejawy kreatywności w prywatno-publicznych rozmowach ze sportowcami (na podstawie wideobloga „Igłą szyte”) 21
Marta Banaszek – Kolokacje w języku polskich i włoskich forów internetowych dla mam małych dzieci jako przykład kreatywności językowej 31
Aleksandra Kujawiak – Kreatywność językowa a nazwy blogów parentingowych 45
Elwira Olejniczak – Kreatywne ujęcia sesji egzaminacyjnej w memach internetowych 55
Małgorzata Syrek – Kreatywność językowa użytkowników jeździeckich forów internetowych 71
CZĘŚĆ II. Portale społecznościowe i nowe narzędzia komunikacji w internecie 83
Anita Brzyszcz – Kreatywność leksykalna w zakresie tworzenia form feminatywnych przez użytkowniczki portalu Facebook komentujące najpopularniejsze feministyczne fanpage’e 85
Justyna Jedlikowska – O kreatywnym wykorzystaniu narzędzi internetowych w badaniu tekstów 99
Anna Kiryjow-Radzka – „LOL xd” – PR uczelni w mediach społecznościowych 109
Dawid Kobylański – Portal Facebook jako miejsce funkcjonowania współczesnego folkloru 121
Dominika Kobylska – Wirtualna biblioteczka jako miejsce spotkań miłośników literatury 131
Michalina Pokorska – „Super Choda zdrowia doda” – o kreatywności językowej wpisów zamieszczanych przez Ewę Chodakowską na portalu społecznościowym Facebook 139
Magdalena Wójtowicz – Facebook jako współczesne narzędzie komunikacji i kreatywności językowej 151
CZĘŚĆ III. Marketing w internecie 163
Katarzyna Burska – Prezentowanie kolorów na stronach internetowych firm kosmetycznych (na przykładzie lakierów hybrydowych Semilac) 165
Beata Jędrzejczak – Nawiązania „internetowe” w sloganach reklamujących polskie marki terytorialne 189
Ines Załęska – Reklama na wagę złota, czyli o marketingowych trikach supermarketów 199