reklama - zainteresowany?

Kreatywność językowa w komunikacji internetowej - Onepress

Kreatywność językowa w komunikacji internetowej
ebook
Autor: Katarzyna Burska, Bartłomiej Cieśla
ISBN: 978-83-8142-464-6
stron: 210, Format: ebook
Data wydania: 2019-08-02
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 8,98 zł (poprzednio: 19,52 zł)
Oszczędzasz: 54% (-10,54 zł)

Dodaj do koszyka Kreatywność językowa w komunikacji internetowej

Tagi: Marketing

Tom jest kontynuacjÄ… rozważaÅ„ podjÄ™tych w poprzednich książkach z cyklu poÅ›wiÄ™conego oryginalnoÅ›ci sÅ‚ownej. Autorzy zebranych prac wychodzÄ… z zaÅ‚ożenia, że internet to swoiste hipermedium - kompilacja tradycyjnych i zupeÅ‚nie nowych sposobów komunikowania. W publikacji przyjrzano siÄ™ cechom jÄ™zykowym komunikatów internetowych w aspekcie genologicznym (blogi, wideoblogi, memy, fora internetowe), komunikacyjnym wÅ‚aÅ›ciwoÅ›ciom portali spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (Facebook), a także marketingowi w internecie (marki na stronach internetowych i w komunikatach reklamowych).

Dodaj do koszyka Kreatywność językowa w komunikacji internetowej

Spis treści

Kreatywność językowa w komunikacji internetowej eBook -- spis treści

Wstęp 7

 

CZĘŚĆ I. Gatunki internetowe  9

Natalia Boczek – Nazwy blogów kulinarnych jako przejaw kreatywnoÅ›ci jÄ™zykowej w internecie            11

Beata Kacperska – Przejawy kreatywnoÅ›ci w prywatno-publicznych rozmowach ze sportowcami (na podstawie wideobloga „IgÅ‚Ä… szyte”)      21

Marta Banaszek – Kolokacje w jÄ™zyku polskich i wÅ‚oskich forów internetowych dla mam maÅ‚ych dzieci jako przykÅ‚ad kreatywnoÅ›ci jÄ™zykowej             31

Aleksandra Kujawiak – Kreatywność jÄ™zykowa a nazwy blogów parentingowych            45

Elwira Olejniczak – Kreatywne ujÄ™cia sesji egzaminacyjnej w memach internetowych 55

MaÅ‚gorzata Syrek – Kreatywność jÄ™zykowa użytkowników jeździeckich forów internetowych                 71

 

CZĘŚĆ II. Portale spoÅ‚ecznoÅ›ciowe i nowe narzÄ™dzia komunikacji w internecie              83

Anita Brzyszcz – Kreatywność leksykalna w zakresie tworzenia form feminatywnych przez użytkowniczki portalu Facebook komentujÄ…ce najpopularniejsze feministyczne fanpage’e          85

Justyna Jedlikowska – O kreatywnym wykorzystaniu narzÄ™dzi internetowych w badaniu tekstów         99

Anna Kiryjow-Radzka – „LOL xd” – PR uczelni w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych    109

Dawid KobylaÅ„ski – Portal Facebook jako miejsce funkcjonowania wspóÅ‚czesnego folkloru      121

Dominika Kobylska – Wirtualna biblioteczka jako miejsce spotkaÅ„ miÅ‚oÅ›ników literatury             131

Michalina Pokorska – „Super Choda zdrowia doda” – o kreatywnoÅ›ci jÄ™zykowej wpisów zamieszczanych przez EwÄ™ ChodakowskÄ… na portalu spoÅ‚ecznoÅ›ciowym Facebook               139

Magdalena Wójtowicz – Facebook jako wspóÅ‚czesne narzÄ™dzie komunikacji i kreatywnoÅ›ci jÄ™zykowej               151

 

CZĘŚĆ III. Marketing w internecie          163

Katarzyna Burska – Prezentowanie kolorów na stronach internetowych firm kosmetycznych (na przykÅ‚adzie lakierów hybrydowych Semilac)                 165

Beata JÄ™drzejczak – NawiÄ…zania „internetowe” w sloganach reklamujÄ…cych polskie marki terytorialne                189

Ines ZaÅ‚Ä™ska – Reklama na wagÄ™ zÅ‚ota, czyli o marketingowych trikach supermarketów              199

Dodaj do koszyka Kreatywność językowa w komunikacji internetowej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.