reklama - zainteresowany?

Kreatywność S.A - Onepress

Kreatywność S.A
ebook
Autor: Ed Catmull, Amy Wallace
TÅ‚umaczenie: Marcin Kowalczyk
ISBN: 978-83-8087-840-2
stron: 388, Format: ebook
Data wydania: 2019-08-09
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 33,62 zł (poprzednio: 44,83 zł)
Oszczędzasz: 25% (-11,21 zł)

Dodaj do koszyka Kreatywność S.A

Tagi: Marketing | ZarzÄ…dzanie

„Kreatywność” to książka dla menedżerów, którzy chcÄ… budować wraz ze swoimi wspóÅ‚pracownikami Å›rodowisko pracy oparte kreatywnoÅ›ci oraz jak, poprzez odrzucenie konwencji, usprawniać procesy w firmie, To także pierwszy wglÄ…d za kulisy wytwórni filmów animowanych Pixar.

DziÄ™ki niej możemy zajrzeć na spotkania, autopsje, narady „zespoÅ‚u mózgowców" (Braintrust), podczas których powstawaÅ‚y jedne z najpopularniejszych filmów w historii kinematografii. W zaÅ‚ożeniu jest to książka o tym, w jaki sposób można zbudować w firmie kreatywnÄ… kulturÄ™ – ale również, jak pisze sam wspóÅ‚zaÅ‚ożyciel i prezes Pixara, Ed Catmull, „wyraz idei, które wedÅ‚ug mnie pozwalajÄ… wyzwolić w nas to, co najlepsze".

Od blisko dwudziestu lat Pixar zajmuje dominujÄ…cÄ… pozycjÄ™ w Å›wiecie animacji, tworzÄ…c takie filmy, jak trylogia „Toy Story”, „Potwory i spóÅ‚ka”, „Gdzie jest Nemo”, „Iniemamocni”, „Odlot” i „WALL-E”, które biÅ‚y rekordy widowni i zebraÅ‚y Å‚Ä…cznie 30 Oscarów. Radość opowiadania historii, pomysÅ‚owe scenariusze, autentyczne emocje: pod wieloma wzglÄ™dami filmy wytwórni Pixar same w sobie pokazujÄ…, czym jest kreatywność. Catmull ujawnia ideaÅ‚y i techniki wykorzystywane przez Pixara, które sprawiÅ‚y, że wytwórnia jest dziÅ› tak podziwiana – i zyskowna.

Ta książka zawiera mnóstwo sprawdzonych recept na to, by stale podkrÄ™cać kreatywność, nie zabijać jej biurokracjÄ… i uważnie przyglÄ…dać siÄ™ wszystkiemu, co może jej zagrozić.

A oto garść porad Eda Catmulla:

  • JeÅ›li uda ci siÄ™ zebrać odpowiedni zespóÅ‚, także pomysÅ‚y mogÄ… okazać siÄ™ wÅ‚aÅ›ciwe.
  • Zawsze staraj siÄ™ zatrudniać ludzi mÄ…drzejszych od siebie.
  • JeÅ›li w twojej organizacji sÄ… ludzie, którzy nie majÄ… swobody dziaÅ‚ania, przegrasz.
  • Nie odrzucaj żadnych pomysÅ‚ów, nawet jeÅ›li pochodzÄ… z nieoczekiwanych kierunków.
  • Nie wystarczy być jedynie otwartym na pomysÅ‚y innych.

***

Ta książka to najwiÄ™kszy prezent, jaki mógÅ‚ podarować czytelnikom Ed Catmull. To zbiór zÅ‚otych zasad i idei, których podstawÄ… jest rozwijanie kreatywnoÅ›ci. Bez wzglÄ™du na stopieÅ„ biznesowego zaawansowania jest to także uniwersalny podrÄ™cznik nie tylko o zarzÄ…dzaniu.
- Piotr Jaworowski, Ars Thanea

***

Ed Catmull jest wspóÅ‚zaÅ‚ożycielem Pixar Animation Studios i prezesem Pixar Animation oraz Disney Animation. ZdobyÅ‚ pięć Nagród Akademii Filmowej, w tym nagrodÄ™ imienia Gordona E. Sawyera za wkÅ‚ad w branżę filmowÄ… w dziedzinie grafiki komputerowej. Doktorat z zakresu informatyki uzyskaÅ‚ na Uniwersytecie Utah. Mieszka w San Francisco z żonÄ… i dziećmi.

Amy Wallace jest dziennikarkÄ…, której artykuÅ‚y publikowane byÅ‚y na Å‚amach „GQ”, „Wired”, „The New Yorker” oraz „The New York Times Magazine”. obecnie zajmuje stanowisko redaktora naczelnego magazynu „Los Angeles”. WczeÅ›niej pracowaÅ‚a w charakterze reportera i redaktora w „Los Angeles Times”, a także prowadziÅ‚a wÅ‚asnÄ… kolumnÄ™ w dziale biznesowym niedzielnego wydania „The New York Times”.

Dodaj do koszyka Kreatywność S.A

Spis treści

Dodaj do koszyka Kreatywność S.A

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.