reklama - zainteresowany?

Kreatywność S.A - Onepress

Kreatywność S.A
ebook
Autor: Ed Catmull, Amy Wallace
Tłumaczenie: Marcin Kowalczyk
ISBN: 978-83-8087-840-2
stron: 388, Format: ebook
Data wydania: 2019-08-09
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 33,47 zł (poprzednio: 44,63 zł)
Oszczędzasz: 25% (-11,16 zł)

Dodaj do koszyka Kreatywność S.A

Tagi: Marketing | Zarządzanie

„Kreatywność” to książka dla menedżerów, którzy chcą budować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte kreatywności oraz jak, poprzez odrzucenie konwencji, usprawniać procesy w firmie, To także pierwszy wgląd za kulisy wytwórni filmów animowanych Pixar.

Dzięki niej możemy zajrzeć na spotkania, autopsje, narady „zespołu mózgowców" (Braintrust), podczas których powstawały jedne z najpopularniejszych filmów w historii kinematografii. W założeniu jest to książka o tym, w jaki sposób można zbudować w firmie kreatywną kulturę – ale również, jak pisze sam współzałożyciel i prezes Pixara, Ed Catmull, „wyraz idei, które według mnie pozwalają wyzwolić w nas to, co najlepsze".

Od blisko dwudziestu lat Pixar zajmuje dominującą pozycję w świecie animacji, tworząc takie filmy, jak trylogia „Toy Story”, „Potwory i spółka”, „Gdzie jest Nemo”, „Iniemamocni”, „Odlot” i „WALL-E”, które biły rekordy widowni i zebrały łącznie 30 Oscarów. Radość opowiadania historii, pomysłowe scenariusze, autentyczne emocje: pod wieloma względami filmy wytwórni Pixar same w sobie pokazują, czym jest kreatywność. Catmull ujawnia ideały i techniki wykorzystywane przez Pixara, które sprawiły, że wytwórnia jest dziś tak podziwiana – i zyskowna.

Ta książka zawiera mnóstwo sprawdzonych recept na to, by stale podkręcać kreatywność, nie zabijać jej biurokracją i uważnie przyglądać się wszystkiemu, co może jej zagrozić.

A oto garść porad Eda Catmulla:

  • Jeśli uda ci się zebrać odpowiedni zespół, także pomysły mogą okazać się właściwe.
  • Zawsze staraj się zatrudniać ludzi mądrzejszych od siebie.
  • Jeśli w twojej organizacji są ludzie, którzy nie mają swobody działania, przegrasz.
  • Nie odrzucaj żadnych pomysłów, nawet jeśli pochodzą z nieoczekiwanych kierunków.
  • Nie wystarczy być jedynie otwartym na pomysły innych.

***

Ta książka to największy prezent, jaki mógł podarować czytelnikom Ed Catmull. To zbiór złotych zasad i idei, których podstawą jest rozwijanie kreatywności. Bez względu na stopień biznesowego zaawansowania jest to także uniwersalny podręcznik nie tylko o zarządzaniu.
- Piotr Jaworowski, Ars Thanea

***

Ed Catmull jest współzałożycielem Pixar Animation Studios i prezesem Pixar Animation oraz Disney Animation. Zdobył pięć Nagród Akademii Filmowej, w tym nagrodę imienia Gordona E. Sawyera za wkład w branżę filmową w dziedzinie grafiki komputerowej. Doktorat z zakresu informatyki uzyskał na Uniwersytecie Utah. Mieszka w San Francisco z żoną i dziećmi.

Amy Wallace jest dziennikarką, której artykuły publikowane były na łamach „GQ”, „Wired”, „The New Yorker” oraz „The New York Times Magazine”. obecnie zajmuje stanowisko redaktora naczelnego magazynu „Los Angeles”. Wcześniej pracowała w charakterze reportera i redaktora w „Los Angeles Times”, a także prowadziła własną kolumnę w dziale biznesowym niedzielnego wydania „The New York Times”.

Dodaj do koszyka Kreatywność S.A

Spis treści

Kreatywność S.A eBook -- spis treści

Okładka

Strona tytułowa

Strona redakcyjna

Spis treści

Wprowadzenie: Zgubiono i znaleziono

CZĘŚĆ I. POCZĄTKI

Rozdział 1. MARZENIA

Rozdział 2. NARODZINY WYTWÓRNI PIXAR

Rozdział 3. DEFINIUJĄCY CEL

Rozdział 4. BUDOWANIE TOŻSAMOŚCI PIXARA

CZĘŚĆ II. OCHRONA NOWEGO

Rozdział 5. UCZCIWOŚĆ I SZCZEROŚĆ

Rozdział 6. LĘK I NIEPOWODZENIE

Rozdział 7. GŁODNA BESTIA I BRZYDKIE DZIECIĄTKO

Rozdział 8. ZMIANA I PRZYPADEK

Rozdział 9. TO, CO UKRYTE

CZĘŚĆ III. BUDOWANIE I PODTRZYMYWANIE

Rozdział 10. POSZERZANIE WŁASNYCH HORYZONTÓW

Rozdział 11. PRZYSZŁOŚĆ NIE JEST USTALONA Z GÓRY

CZĘŚĆ IV. TESTOWANIE IDEI

Rozdział 12. NOWE WYZWANIE

Rozdział 13. DZIEŃ UWAG

Posłowie: Steve, jakiego znaliśmy

Od czego zacząć: Kultura kreatywności – myśli i sugestie

Podziękowania

O autorach

Dodaj do koszyka Kreatywność S.A

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.