reklama - zainteresowany?

Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach - Onepress

Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach
Autor: Philip Kotler
Tytuł oryginału: Kotler on Marketing: How to Create, Win, and Dominate Markets
Tłumaczenie: Michał Lipa
ISBN: 83-246-0201-1
stron: 368, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2010-02-16
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 57,00 zł

Dodaj do koszyka Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach

Tagi: Marketing

Mistrzowskie dzieło najlepszego na świecie specjalisty od marketingu

  • Poznaj najlepsze strategie budowania rentownych firm
  • Opracuj kampaniÄ™ marketingowÄ… z prawdziwego zdarzenia
  • Przeprowadź ocenÄ™ skutecznoÅ›ci dziaÅ‚aÅ„ marketingowych

Przemiany technologiczne powodują również zmiany na rynku. Klienci zwracają większą uwagę nie tylko na jakość towarów i usług, ale również na promocję, reklamę i obsługę posprzedażową. Dziś marketing to już nie jedna z opcji -- to konieczność. Przedsiębiorstwa, które stosują odpowiednią politykę marketingową, stają się liderami rynku. Jednak stworzenie odpowiedniej strategii marketingowej nie jest łatwym zadaniem -- wybór działań powinien zależeć od wielu czynników powiązanych z rynkiem, sytuacją gospodarczą, docelową grupą klientów i wieloma innymi danymi, które należy wziąć pod uwagę. Warto więc zobaczyć, jak na współczesny marketing spogląda jeden z największych autorytetów w tej dziedzinie -- Philip Kotler.

Książka "Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach" to doskonałe omówienie zagadnień związanych z marketingiem i współczesną gospodarką. Autor przedstawia w niej najnowsze koncepcje dotyczące marketingu baz danych, marketingu partnerskiego, marketingu zaawansowanych technologii, marketingu globalnego i marketingu internetowego. Czytając tę książkę, odkryjesz nowe rozwiązania kilku odwiecznych zagadek i poznasz nowatorskie strategie i taktyki gotowe do natychmiastowego zastosowania w odpowiedzi na wyzwania rynków w XXI wieku.

  • Metody marketingowe gwarantujÄ…ce zwyciÄ™stwo na rynku
  • Znalezienie głównych Å›cieżek rozwoju firmy
  • Techniki budowania marki
  • Analiza rynku
  • Opracowanie miksu marketingowego
  • Zdobywanie lojalnych klientów
  • Zasady planowania marketingowego
  • Techniki oceny efektywnoÅ›ci marketingu
  • Marketing elektroniczny

Spędź dziś kilka godzin z najlepszym na świecie specjalistą od marketingu, a jutro będziesz mógł poprawić wyniki swojej działalności.

Dodaj do koszyka Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach

 

Osoby które kupowały "Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach

Spis treści

Kotler o marketingu. Jak tworzy

Dodaj do koszyka Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.