Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach - Onepress
Tytuł oryginału: Kotler on Marketing: How to Create, Win, and Dominate Markets
Tłumaczenie: Michał Lipa
ISBN: 83-246-0201-1
stron: 368, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2010-02-16
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 57,00 zł
Mistrzowskie dzieło najlepszego na świecie specjalisty od marketingu
- Poznaj najlepsze strategie budowania rentownych firm
- Opracuj kampaniÄ™ marketingowÄ… z prawdziwego zdarzenia
- Przeprowadź ocenę skuteczności działań marketingowych
Przemiany technologiczne powodują również zmiany na rynku. Klienci zwracają większą uwagę nie tylko na jakość towarów i usług, ale również na promocję, reklamę i obsługę posprzedażową. Dziś marketing to już nie jedna z opcji -- to konieczność. Przedsiębiorstwa, które stosują odpowiednią politykę marketingową, stają się liderami rynku. Jednak stworzenie odpowiedniej strategii marketingowej nie jest łatwym zadaniem -- wybór działań powinien zależeć od wielu czynników powiązanych z rynkiem, sytuacją gospodarczą, docelową grupą klientów i wieloma innymi danymi, które należy wziąć pod uwagę. Warto więc zobaczyć, jak na współczesny marketing spogląda jeden z największych autorytetów w tej dziedzinie -- Philip Kotler.
Książka "Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach" to doskonałe omówienie zagadnień związanych z marketingiem i współczesną gospodarką. Autor przedstawia w niej najnowsze koncepcje dotyczące marketingu baz danych, marketingu partnerskiego, marketingu zaawansowanych technologii, marketingu globalnego i marketingu internetowego. Czytając tę książkę, odkryjesz nowe rozwiązania kilku odwiecznych zagadek i poznasz nowatorskie strategie i taktyki gotowe do natychmiastowego zastosowania w odpowiedzi na wyzwania rynków w XXI wieku.
- Metody marketingowe gwarantujące zwycięstwo na rynku
- Znalezienie głównych ścieżek rozwoju firmy
- Techniki budowania marki
- Analiza rynku
- Opracowanie miksu marketingowego
- Zdobywanie lojalnych klientów
- Zasady planowania marketingowego
- Techniki oceny efektywności marketingu
- Marketing elektroniczny
Spędź dziś kilka godzin z najlepszym na świecie specjalistą od marketingu, a jutro będziesz mógł poprawić wyniki swojej działalności.
Osoby które kupowały "Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)