reklama - zainteresowany?

Korporacja niczym startup. Innowacyjność w firmach o ugruntowanej pozycji na rynku - Onepress

Korporacja niczym startup. Innowacyjność w firmach o ugruntowanej pozycji na rynku
Autor: Tendayi Viki, Dan Toma, Esther Gons
Tytuł oryginału: The Corporate Startup: How Established Companies Can Develop Successful Innovation Ecosystems
Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
ISBN: 978-83-283-5154-7
stron: 296, Format: 240x210, okładka: miękka
Data wydania: 2019-05-21
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 69,00 zł

Dodaj do koszyka Korporacja niczym startup. Innowacyjność w firmach o ugruntowanej pozycji na rynku

Tagi: Start-up | Zarządzanie

Wbrew pozorom ugruntowana pozycja na rynku może stać się pułapką. Odnoszenie sukcesów nie sprzyja czujności wobec zmian w trendach, a może wręcz przeszkadzać w poszukiwaniu i we wdrażaniu innowacji. Niektórzy liderzy żyją w przekonaniu, że innowacyjność to cecha startupów, a nie dużych korporacji. Tymczasem współczesne turbulentne otoczenie wymaga dynamicznych przemian od każdej organizacji. Jednakże aby wdrożenie innowacji nie zakończyło się spektakularną katastrofą, należy starannie zaplanować i przeprowadzić zmianę. Problematyka ta jest szczególnie ważna dla średnich i dużych przedsiębiorstw, w których cały proces związany z innowacją musi zostać zrealizowany inaczej niż w startupie.

Ta książka jest lekturą obowiązkową dla liderów odpowiedzialnych za strategię innowacji w średniej lub dużej firmie. Prezentuje zasady i praktyki, które nadają się do natychmiastowego wdrożenia. Zawiera zbiór schematów, wizualizacji, szablonów, narzędzi i metod, które można z łatwością wykorzystać do tworzenia nowych produktów i modeli biznesowych, a także do wykreowania w organizacji ekosystemu generującego innowacyjność na każdym jej poziomie. Przykłady, ćwiczenia i analizy przypadków pomagają zrozumieć, w jaki sposób należy łączyć zasady i praktyki opisane w książce.

Znajdziesz tutaj między innymi:

  • zasady kształtowania korporacyjnego ekosystemu innowacyjności
  • skuteczne techniki zarządzania strategią innowacyjności
  • mierniki właściwe do pomiaru innowacji, w tym KPI
  • wdrażanie w dużych firmach takich metod jak lean startup i customer development
  • błyskawiczny start systemu innowacyjnego w korporacji

Innowacje: znajdź, przemyśl, wdrażaj!

Dodaj do koszyka Korporacja niczym startup. Innowacyjność w firmach o ugruntowanej pozycji na rynku

Spis treści

Korporacja niczym startup. Innowacyjność w firmach o ugruntowanej pozycji na rynku -- spis treści

  • Wprowadzenie: Paradoks innowacyjności (11)

CZĘŚĆ I EKOSYSTEM

  • Rozdział 1. Ekosystem innowacyjności (23)
  • Rozdział 2. Teza innowacyjności (39)
  • Rozdział 3. Portfel innowacyjności (57)
  • Rozdział 4. Schemat innowacyjności (77)
  • Rozdział 5. Rachunkowość innowacyjności (99)
  • Epilog: Połączenie elementów w całość (118)

CZĘŚĆ II PRAKTYKA

  • Rozdział 6. Tworzenie pomysłów (125)
  • Rozdział 7. Testowanie pomysłów (157)
  • Rozdział 8. Skalowanie pomysłów (199)
  • Rozdział 9. Odświeżanie pomysłów (227)
  • Rozdział 10. Zacząć należy już dziś! (247)

  • O autorach (283)
  • Wcześni ewangeliści (284)
  • Przypisy końcowe (286)

Dodaj do koszyka Korporacja niczym startup. Innowacyjność w firmach o ugruntowanej pozycji na rynku

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.