Konwersja w e-commerce - Onepress
ebook
Autor: Sebastian Suma, Łukasz Plutecki, Krzysztof BartnikISBN: 978-8-3636-3510-7
stron: 316, Format: ebook
Data wydania: 2016-10-17
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 34,06 zł
„Konwersja w e-commerce” to książka o tym, co w prowadzeniu sklepu internetowego jest najtrudniejsze.
O tym, jak pozyskiwać ruch do e-biznesu i jak w skuteczny sposób zamieniać go na zamówienia! Jak na każdym kroku optymalizować ten proces – tak, by odsetek liczby klientów do odwiedzających użytkowników rósł w szybkim tempie i żeby cały czas zwiększać wartość wirtualnych koszyków.
To w naszej ocenie najbardziej aktualne i obszerne (niemal 320 stron!) źródło informacji na tematy najbardziej pożądane przez właścicieli sklepów internetowych.
Praktyczny poradnik w wygodnym formacie
Poznasz najlepsze sposoby na zwiększenie przychodów i zysków e-sklepu!
Jeżeli chcesz zwiększyć zyski ze sprzedaży w sieci, koniecznie powinieneś zapoznać się z “Konwersją w ecommerce”. Na książkę składa się 13 rozdziałów praktycznej i aktualnej wiedzy dotyczącej prowadzenia i rozwijania sklepu internetowego. Jest to pozycja obowiązkowa dla wszystkich, którzy zdali już sobie sprawę z tego, że zarabianie na sklepie internetowym nie jest tak proste, jak jego założenie oraz szukają prostych, ale skutecznych rozwiązań optymalizujących sklep i zwiększających sprzedaż. W książce zostały opisane także zagadnienia związane z analizą ruchu oraz promocji w internecie ze szczególnym uwzględnieniem witryn typu e-commerce.
Dzięki książce dowiesz się m.in.:
- Jak zwiększyć konwersję - jak ją mierzyć w kontekście prowadzenia własnego biznesu online, jakie czynniki on-site i zewnętrzne off-site mają wpływ na współczynnik konwersji, jakie działania podejmować w celu zwiększenia sprzedaży.
- Jak ulepszyć e-sklep - jakie funkcje i moduły mogą zwiększyć konwersje w Twoim sklepie, jak dzięki umiejętnemu doborowi narzędzi poprawić wizerunek i sprzedaż w sklepie.
- Jak analizować e-biznes - jak wykorzystywać popularne narzędzia analityki webowej do analizy skuteczności sprzedaży oraz działań marketingowych. Poznasz najważniejsze raporty analityczne niezbędne w analizie własnego biznesu .
Kto powinien przeczytać tę książkę?
Każdy, kto:
Każdy, kto:
- Już wie, że zarabianie na sklepie internetowym nie jest tak proste, jak jego założenie.
- Szuka prostych, ale skutecznych rozwiązań optymalizujących sklep i zwiększających sprzedaż.
- Chce uzyskać skondensowaną wiedzę, której zastosowanie przyniesie duży zwrot z inwestycji!
Po przeczytaniu „Konwersji w e-commerce” będziesz mieć głowę pełną sprawdzonych technik i metod, których wdrożenie pozwoli Ci być o krok przed konkurencją i po prostu więcej zarabiać.
O autorach książki
Praktycy związanych z branżą e-commerce już od ponad 10 lat
Praktycy związanych z branżą e-commerce już od ponad 10 lat
Nasza książka ma na celu przedstawić najważniejsze kwestie związane z optymalizacją e-commerce oraz reklamą sklepu internetowego, dzięki czemu zarządzający będą mogli zminimalizować ryzyko i zbudować przewagę nad konkurencją. Za jej napisanie odpowiadają:
Sebastian Suma - współwłaściciel firmy NetArch zajmującą się w projektowaniem systemów e-commerce, portali internetowych oraz marketingiem w wyszukiwarkach. Dyrektor Zarządzający marką SEMPAI, specjalizującą się w działaniach SEO/SEM. Wykładowca marketingu internetowego na studiach podyplomowych Politechniki Białostockiej. Fan nowych technologii i analityki webowej. Sempai - agencja SEM działająca w obszarze marketingu w wyszukiwarkach internetowych oraz analityki webowej. Jako certyfikowany Partner Google specjalizuje się w obsłudze sklepów internetowych w zakresie marketingu konwersji.
Łukasz Plutecki - współwłaściciel firmy NetArch, specjalizującej się we wdrożeniach systemów e-commerce oraz marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Od 2011 zarządza rozwojem systemu AtomStore. Autor wielu artykułów między innymi w serwisie eKomercyjnie.pl, współautor książek “E-Commerce Manager” oraz “Sklep internetowy od A do Z”. Prowadzi także bloga o e-commerce pod adresem www.plutecki.net. Atomstore - platforma e-commerce klasy premium, która pozwala budować dedykowane sklepy internetowe oraz systemy B2B. Firma oferuje kompleksowe wdrożenia od A do Z, sklepy mobilne w technologii responsive web design, integracje z programami Comarch Optima, XL, WF-Mag, Subiekt.
Krzysztof Bartnik - redaktor naczelny eKomercyjnie.pl, prezes zarządu eKomercyjnie Sp. z o.o., który z polską branżą e-commerce jest aktywnie związany od ponad 10 lat. Na początku pracownik jednego z największych w 2006 roku sklepów internetowych (Vivid. pl), zaś w latach 2007-2010 project manager w portalu o2.pl (obecnie Grupa Wirtualna Polska), gdzie odpowiadał za szybki rozwój porównywarki cen Radar. pl oraz platformy sklepowej otwarte24.pl. Były właściciel kilku sklepów internetowych (4play.pl, GameClub.pl), który w praktyce sprawdził jak wygląda ich prowadzenie. Obecnie autor wielu poradników dla e-przedsiębiorców i konsultant doradzający sprzedawcom, jak najlepiej rozpocząć przygodę z e-handlem, jak optymalizować działanie sklepu internetowego oraz jak dynamicznie zwiększać przychody i zyski w firmach e-commerce.
Dowiedz się, jak pozyskiwać ruch do e-biznesu i jak w skuteczny sposób zamieniać go na zamówienia!
Pozycja obowiązkowa dla wszystkich, którzy zdali już sobie sprawę z tego, że zarabianie na sklepie internetowym nie jest tak proste, jak jego założenie oraz szukają prostych, ale skutecznych rozwiązań optymalizujących sklep i zwiększających sprzedaż.
Osoby które kupowały "Konwersja w e-commerce", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
Spis treści
Konwersja w e-commerce eBook -- spis treści
Na książkę składa się aż trzynaście obszernych rozdziałów wypełnionych praktyczną i aktualną wiedzą dotyczącą prowadzenia i rozwijania e-biznesu:
- Rozdział 1: Konwersja w e-commerce
- Rozdział 2: Pozyskiwanie ruchu
- Rozdział 3: Marketing w wyszukiwarkach internetowych
- Rozdział 4: Czynniki wpływające na konwersje onsite
- Rozdział 5: Jak nie konkurować ceną?
- Rozdział 6: Badanie i poprawa użyteczności sklepu
- Rozdział 7: Content marketing a konwersja w sklepie
- Rozdział 8: Funkcje zwiększające konwersje
- Rozdział 9: E-mail marketing w prowadzeniu e-sklepu
- Rozdział 10: Logistyka w e-commerce
- Rozdział 11: Sklep w wersji mobilnej
- Rozdział 12: Technologia w e-commerce
- Rozdział 13: Analityka webowa w e-commerce