reklama - zainteresowany?

Konsument wierny jak pies - Onepress

Konsument wierny jak pies
Autor: Tesławski Maciej
ISBN: 978-8-3635-6680-7
stron: 260, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 33,52 zł (poprzednio: 43,53 zł)
Oszczędzasz: 23% (-10,01 zł)

Dodaj do koszyka Konsument wierny jak pies

Tagi: Marketing

Lojalność wymaga uwagi, zaangażowania, planu. Wymaga również działania – często trudnego i czasochłonnego. Jednak lojalny Klient nie kieruje się ceną, dostępnością, a nawet jakością. Liczy się dla niego wartość płynąca z faktu korzystania z TEJ właśnie marki.

Lojalność zmienia konsumentów z użytkowników produktów w „wyznawców” marki. Marki, która nie boi się dekoniunktury, konkurencji czy walki cenowej.

Dzięki lojalności Klientów marka zwiększa swój zasięg komunikacyjny i poszerza rynek zbytu za pomocą najlepszej możliwej reklamy – rekomendacji. W ten sposób zdobywa często nowych, wiernych Klientów...

Maciej Tesławski do współtworzenia książki zaprosił przyjaciół – praktyków marketingu. Dzięki temu publikacja staje się pełniejsza, przybierając formę rozmowy i wymiany doświadczeń wielu osób.

Z książki dowiesz się:

  • jak zmienić konsumentów w „wyznawców” swojej marki,
  • jakie narzędzia w tym celu wykorzystać,
  • jak stworzyć angażujący program lojalnościowy.

Konsument wierny jak pies to książka, która zapewnia wyłącznie praktyczną wiedzę na temat marketingu relacji, sposobów budowania lojalności i prawdziwie lojalnościowych programów.

Dodaj do koszyka Konsument wierny jak pies

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Konsument wierny jak pies

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.