Konsument wierny jak pies - Onepress

ISBN: 978-8-3635-6680-7
stron: 260, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 33,52 zł (poprzednio: 43,53 zł)
Oszczędzasz: 23% (-10,01 zł)
Lojalność wymaga uwagi, zaangażowania, planu. Wymaga również dziaÅ‚ania – czÄ™sto trudnego i czasochÅ‚onnego. Jednak lojalny Klient nie kieruje siÄ™ cenÄ…, dostÄ™pnoÅ›ciÄ…, a nawet jakoÅ›ciÄ…. Liczy siÄ™ dla niego wartość pÅ‚ynÄ…ca z faktu korzystania z TEJ wÅ‚aÅ›nie marki.
Lojalność zmienia konsumentów z użytkowników produktów w „wyznawców” marki. Marki, która nie boi siÄ™ dekoniunktury, konkurencji czy walki cenowej.
DziÄ™ki lojalnoÅ›ci Klientów marka zwiÄ™ksza swój zasiÄ™g komunikacyjny i poszerza rynek zbytu za pomocÄ… najlepszej możliwej reklamy – rekomendacji. W ten sposób zdobywa czÄ™sto nowych, wiernych Klientów...
Maciej TesÅ‚awski do wspóÅ‚tworzenia książki zaprosiÅ‚ przyjacióÅ‚ – praktyków marketingu. DziÄ™ki temu publikacja staje siÄ™ peÅ‚niejsza, przybierajÄ…c formÄ™ rozmowy i wymiany doÅ›wiadczeÅ„ wielu osób.
Z książki dowiesz się:
- jak zmienić konsumentów w „wyznawców” swojej marki,
- jakie narzędzia w tym celu wykorzystać,
- jak stworzyć angażujący program lojalnościowy.
Konsument wierny jak pies to książka, która zapewnia wyÅ‚Ä…cznie praktycznÄ… wiedzÄ™ na temat marketingu relacji, sposobów budowania lojalnoÅ›ci i prawdziwie lojalnoÅ›ciowych programów.
Osoby które kupowały "Konsument wierny jak pies", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)