reklama - zainteresowany?

Konsument wierny jak pies - Onepress

Konsument wierny jak pies
Autor: Tesławski Maciej
ISBN: 978-8-3635-6680-7
stron: 260, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 33,52 zł (poprzednio: 43,53 zł)
Oszczędzasz: 23% (-10,01 zł)

Dodaj do koszyka Konsument wierny jak pies

Tagi: Marketing

Lojalność wymaga uwagi, zaangażowania, planu. Wymaga również dziaÅ‚ania – czÄ™sto trudnego i czasochÅ‚onnego. Jednak lojalny Klient nie kieruje siÄ™ cenÄ…, dostÄ™pnoÅ›ciÄ…, a nawet jakoÅ›ciÄ…. Liczy siÄ™ dla niego wartość pÅ‚ynÄ…ca z faktu korzystania z TEJ wÅ‚aÅ›nie marki.

Lojalność zmienia konsumentów z użytkowników produktów w „wyznawców” marki. Marki, która nie boi siÄ™ dekoniunktury, konkurencji czy walki cenowej.

DziÄ™ki lojalnoÅ›ci Klientów marka zwiÄ™ksza swój zasiÄ™g komunikacyjny i poszerza rynek zbytu za pomocÄ… najlepszej możliwej reklamy – rekomendacji. W ten sposób zdobywa czÄ™sto nowych, wiernych Klientów...

Maciej TesÅ‚awski do wspóÅ‚tworzenia książki zaprosiÅ‚ przyjacióÅ‚ – praktyków marketingu. DziÄ™ki temu publikacja staje siÄ™ peÅ‚niejsza, przybierajÄ…c formÄ™ rozmowy i wymiany doÅ›wiadczeÅ„ wielu osób.

Z książki dowiesz się:

  • jak zmienić konsumentów w „wyznawców” swojej marki,
  • jakie narzÄ™dzia w tym celu wykorzystać,
  • jak stworzyć angażujÄ…cy program lojalnoÅ›ciowy.

Konsument wierny jak pies to książka, która zapewnia wyÅ‚Ä…cznie praktycznÄ… wiedzÄ™ na temat marketingu relacji, sposobów budowania lojalnoÅ›ci i prawdziwie lojalnoÅ›ciowych programów.

Dodaj do koszyka Konsument wierny jak pies

Spis treści

Dodaj do koszyka Konsument wierny jak pies

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.