reklama - zainteresowany?

Konsument w centrum uwagi - Onepress

Konsument w centrum uwagi
Autor: Beemer Britt C., Shook Robert L.
TÅ‚umaczenie: Mokrzycki Leszek
ISBN: 978-8-3264-0059-9
stron: 352, okładka: miękka
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 62,57 zł (poprzednio: 72,76 zł)
Oszczędzasz: 14% (-10,19 zł)

Dodaj do koszyka Konsument w centrum uwagi

Tagi: Marketing

Co jest najważniesze w świecie firm usługowych? Jak można osiągnąć przewagę nad konkurencją? Książka C. Britta Beemera i Roberta L. Shooka, amerykańskich badaczy rynku, daje wiele wartościowych odpowiedzi na te pytania, wynikających z przekonania, że najważniesze jest postawienie konsumenta w centrum uwagi. Dzięki tej książce dowiesz się między innymi: dlaczego sprzedaż usług różni się od sprzedaży produktów, jak kultura firmy wpływa na sukces, czy ważniejsi są konsumenci, czy akcjonariusze. Wszystkie analizy zawarte w książce Konsument w centrum uwagi są oparte na doświadczeniu najlepszych na świecie firm usługowych, takich jak Johnson&Johnson, Wal-Mart, RE/MAX, Four Seasons czy Google. Jej lektura pozwoli menedżerom firm świadczących usługi przekonać się, że tylko skoncentrowanie się na potrzebach klienta gwarantuje przetrwanie i osiągnięcie rynkowwego sukcesu.

Dodaj do koszyka Konsument w centrum uwagi

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Konsument w centrum uwagi

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.